Znaleziono 54 wyniki

autor: japko
11 mar 2014, 19:54
Forum: Leczenie operacyjne
Temat: rady ws operacji w młodym wieku
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 7667

Re: rady ws operacji w młodym wieku

Baby, Właśnie dr Marlicz zachęcił do skonsultowania się z innymi lekarzami i to będę w najbliższym czasie robić.

Brawurka, powodzenia przy drugim etapie operacji! na pewno odezwę się w najbliższym czasie :)
autor: japko
09 mar 2014, 23:58
Forum: Leczenie operacyjne
Temat: rady ws operacji w młodym wieku
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 7667

Re: rady ws operacji w młodym wieku

Baby, przez pierwsze 4-5 lat w CZD u prof Ryżki, a obecnie u Dr W. Marlicza w Szczecinie. Swoja droga polecam, bardzo pozytywny lekarz.
autor: japko
09 mar 2014, 21:04
Forum: Leczenie operacyjne
Temat: rady ws operacji w młodym wieku
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 7667

Re: rady ws operacji w młodym wieku

Brawurka , czyli dosyć szybko zamykają ci stomię, to dobry znak. Jeżeli bedziesz miała chwilę to chętnie posłucham o tym jak wygląda życie już z samym pauchem ;) Baby , Choruję od 2005 roku, może w sumie od tego czasu rok remisji był. Leczono mnie sterydami, remicade, cyklosporyną, pentasą i imuran...
autor: japko
09 mar 2014, 12:22
Forum: Leczenie operacyjne
Temat: rady ws operacji w młodym wieku
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 7667

Re: rady ws operacji w młodym wieku

Baby, póki jest jelito to ma się nadzieję, że a nóż coś mądrzy ludzie wymyślą na tą zarazę, a jak się wytnie to już odwrotu nie ma. Chcę przed operacją mieć 100% pewności, że życie po niej bedzie lepsze, a zwłaszcza komfort psychiczny się poprawi.
autor: japko
09 mar 2014, 12:16
Forum: Leczenie operacyjne
Temat: rady ws operacji w młodym wieku
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 7667

Re: rady ws operacji w młodym wieku

o rety od czego zacząć...dlaczego zdecydowano się u ciebie na normalne cięcie? Na kiedy przewidują u ciebie drugą operacje (j-pouch)? Prof mówił, że do 6 miesięcy chodzi się ze stomią. Jak się czujesz? Jak opieka w szpitalu? Tak naprawdę zastanawiam mnie to jak wygląda życie z J-pouch'em, czy jakość...
autor: japko
09 mar 2014, 11:58
Forum: Leczenie operacyjne
Temat: rady ws operacji w młodym wieku
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 7667

Re: rady ws operacji w młodym wieku

W Warszawie w MSW u prof Durlika. Nie mam jeszcze terminu, bo tak naprawdę nie podjęłam jeszcze ostatecznej decyzji. Profesor powiedział, że ponieważ jestem młoda to mogę mieć ją zrobioną nawet za miesiąc, jednak jeżeli sie zdecyduję, to będę chciała na wakacje, żeby nie zawalać studiów. A no i tak ...
autor: japko
09 mar 2014, 11:46
Forum: Leczenie operacyjne
Temat: rady ws operacji w młodym wieku
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 7667

rady ws operacji w młodym wieku

Witam wszystkich serdecznie :) niestety w ciągu ostatnich sześciu miesięcy coraz częściej pada hasło operacja od mojego lekarza. Kazał się poważnie nad tym zastanowić przejść się do chirurga i jeszcze do innego gastrologa żeby zasięgnąć opinię. U chirurga była (prof Durlik) standardowo operacja dwue...
autor: japko
28 sty 2010, 14:51
Forum: Nie tylko o NZJ
Temat: Clostridium difficile
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 6212

Re: Clostridium difficile

Jestem w SPSK1 w Szczecinie i własnie wykryli u mnie Clostridium difficile! odrazu przeniesiono mnie do izolatki co było dla mnie szokiem 8-O . mają mi podawać metronidazol na to, ale od kąd zachorowałam brałam go już milion razy i za każdym razem kuracja nim musiała się wydłużać bo nie chciał dział...
autor: japko
06 lis 2009, 23:15
Forum: Na Wesoło
Temat: Smieszne historie gdy nie zdazyliscie..
Odpowiedzi: 197
Odsłony: 77532

Re: Smieszne historie gdy nie zdazyliscie..

no to ja ostatnio miałam miłą sytuację (nie pierwszy raz zresztą :P ) przed pójściem na wykład strasznie sie najadłam (ale takich zdrowych rzeczy) no i brzuch miałam jak bańka, cały wykład przesiedziałam w spokoju, ale tak sobie mysle ' czy ten brzuch jest wielki z przejedzenia czy może gazy biorą g...
autor: japko
06 lis 2009, 22:31
Forum: Inne Suplementy
Temat: MicroFlor
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 19739

Re: MicroFlor

ja biore microflor! na początku brałam tydzien microflor 130 jedną saszetke dziennie, a poźniej codziennie microflor32 3x3. Polepszyło mi sie, ale za jakis czas znowu przyszło załamanie zdrowia. Teraz znowu rozpoczełam kuracje microflorem, ale tym razem dłużej miałam brać microflor 130 do zażycia mi...
autor: japko
11 sie 2009, 12:27
Forum: CuDaczny Oddział - Mam Diagnozę
Temat: powrót po roku nowych doświadczeń
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1287

Re: powrót po roku nowych doświadczeń

obyty.z.cu pisze:ze zbyt pochopne rezygnowanie z lekow odbija sie potem ciezkim rzutem.
z imuranu i encortonu schodziłam stopniowo, nie tak hop siup, juz ponad pół roku ich nie biore i nie ma żadnych ciężkich rzutów :smile:
autor: japko
11 sie 2009, 01:04
Forum: Przyjaźń
Temat: znajomi a nasza choroba
Odpowiedzi: 195
Odsłony: 60262

Re: znajomi a nasza choroba

ja i moje koleżanki też zagadujemy do mojego jelita, tylko ja na niego mówie po prostu gruby :razz: w tym roku ide na studia, bedzie panika na poczatku! tyle nowych ludzi i nie bede sie czuła z nimi swobodnie, moje skrepowanie chodzeniem do kibelka jest ciagle duze (oczywiscie tylko wśród obcych) zo...
autor: japko
11 sie 2009, 00:26
Forum: CuDaczny Oddział - Mam Diagnozę
Temat: powrót po roku nowych doświadczeń
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1287

powrót po roku nowych doświadczeń

Przeglądałam stare moje posty i stwierdziłam, że od tego czasu duuuużo sie pozmieniało, zwłaszcza jeżeli chodzi o kierunek leczenia. Dlatego postanowiłam napisać jak to teraz u mnie wygląda, może to się przyda przyszłym pokoleniom :grin: Otóż tak choruję od grudnia 2004, szybko poszło zdjagnozowanie...
autor: japko
21 cze 2008, 21:45
Forum: Muzyka
Temat: czego słuchacie ostatnio część 3
Odpowiedzi: 1109
Odsłony: 191519

Re: czego słuchacie ostatnio część 3

ogólnie Imogen Heap i Coldplay :D
i ruskie disco do bansów! :)
autor: japko
25 maja 2008, 16:52
Forum: Nasza Psychika
Temat: Boicie się wakacji?
Odpowiedzi: 130
Odsłony: 27847

Re: Boicie się wakacji?

ja w tym roku skonczylam 18 lat, wiec chciałabym miec czadowe wakacje :D no ale wkurza mnie to, ze niestety nie moge dokonca odpuscić i robic wszstkiego to co inni i jechać tam gdzie reszta. tez jest własnie u mnie problem z zakwaterowaniem w wygodnych warunkach :P ale i tak sie baaaaaaaardzo ciesze...

Wyszukiwanie zaawansowane