Znaleziono 7 wyników

autor: justaa30
28 lut 2011, 22:34
Forum: NZJ - artykuły naukowe
Temat: leki biologiczne ciąża
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 5513

Re: leki biologiczne ciąża

wiem ze jestem w innej sytuacji ze wzgledu ze mieszkam w innym panstwie lecz dzieki tym lekom mam super wyniki i daje mi szanse na utrzymanie jelita w dosc dobrym stanie podczas ciazy co dziala w dwie strony. W \polsce odmowiono mi terapii poniewaz cyt nie nadaje sie bo inne tarapie w tym tnfa mi ni...
autor: justaa30
27 lut 2011, 22:32
Forum: zachodniopomorskie
Temat: Dr Jaroszewicz, Szczecin
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 2846

Re: Dr Jaroszewicz, Szczecin

leczylam sie u niej kupe lat julocon i witaminki a stan jelita obejrzany po zmianie lekarza dramatyczny nie dziekuje nie polecam :smutny:
autor: justaa30
27 lut 2011, 22:24
Forum: NZJ - artykuły naukowe
Temat: leki biologiczne ciąża
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 5513

ciaza a leki biologiczne plus aza

hej
ja jestem po 6 dawce remicade plus biore imurel mieszkam w norwegii staram sie o dziecko i lekarze wcale nie kaza odtawiac mi imurel, bo mam bardzo dobre wyniki po zastosowaniu obydwu lekow razem, twierdza ze dobrze utrzymac jelito w dobrej formie przy ciazy mysle pozytywnie i tak trzeba
autor: justaa30
25 paź 2009, 18:45
Forum: Przebieg Ciąży
Temat: infliximab IV - remicade a ciaza
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 3412

Re: infliximab IV - remicade a ciaza

poradnik niejeden czytalam, mieszkam w norwegii stad moze troszke inne nazwy lekow, mam crohna od dziecka ale wykryto go 10 lat temu. juz bylam raz w ciazy ale poronilam. teraz mialam tu endo i kolon i stwierdzili straszny stan mojego grubego jelita, zdziwienie jest jednak jak mowie ze czuje sie dob...
autor: justaa30
25 paź 2009, 10:04
Forum: Przebieg Ciąży
Temat: infliximab IV - remicade a ciaza
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 3412

Re: infliximab IV - remicade a ciaza

no wynika z tego zeby lepiej sie wstrzymac z infliximabem, a o imuran i azatioprynę to lepiej tez zapomniec. spytam jeszcze mojego gino dzieki za pomoc
autor: justaa30
24 paź 2009, 21:36
Forum: Przebieg Ciąży
Temat: infliximab IV - remicade a ciaza
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 3412

infliximab IV - remicade a ciaza

Mam Lesniowskiego Crohna planuje ciaze w asumie jestem w trackie pracy nad nia, lekarka zapropnowala mi infliximab IV - remicade albo Imurel-azuthioprin .
Twierdzi ze podaja to kobieta w ciazy i jest to bezpieczne. co wy na to? mam 2 tyg do namyslu.
autor: justaa30
24 paź 2009, 21:29
Forum: Leki Biologiczne
Temat: Remicade(infliksymab)
Odpowiedzi: 232
Odsłony: 104910

Re: Remicade(infliksymab)

a ja mam pyatnie lekarz zapropnowal mi infliximab IV(ramicade), a mam plan zajscia w ciaze znaczy juz nad ty pracujemy, lekarka zapewnia mnie ze podaja to kobieta w ciazy i jest to bezpieczne. co wy na to? czy ktos bral te leki w ciazy?

Wyszukiwanie zaawansowane