Znaleziono 6 wyników

autor: yukoz
24 kwie 2014, 13:22
Forum: mazowieckie
Temat: Prof. Rydzewska i lekarze MSWiA
Odpowiedzi: 127
Odsłony: 35832

Re: Prof. Rydzewska i lekarze MSWiA

Witam,

Rowniez potrzebuje pilnego kontaktu do Pani Rydzewskiej mimo leczenia sie 8 lat u podobno wybitnego specjalisty. Niestety prywatnie najbliższy termin jest w lipcu, a lista rezerwowa wysiega ponad listę normalna.

Czy ktos posiada obecny mail Pani profesor?
autor: yukoz
07 wrz 2008, 08:50
Forum: dolnośląskie
Temat: Dobry gastrolog we Wroclawiu
Odpowiedzi: 140
Odsłony: 59816

Re: Dobry gastrolog we Wroclawiu

Szukam obecnie jakiegoś lekarza we Wro, bo chcę porobić wszystkie badania i ogólnie porozmawiać. Byłem w Endomedzie, nie pamiętam jak się pani lekarka nazywała, ale totalna tragedia. Przepisała mi sterydy, które nie wystarczyły nawet do końca (musiałem załatwiać prywatnie recepte), nie dała mi ŻADNE...
autor: yukoz
05 sie 2008, 09:50
Forum: Lek Prednizon
Temat: Encorton
Odpowiedzi: 895
Odsłony: 208463

Re: Encorton

Bardzo Wam dziekuje za odpowiedź. Zastanawiam się właśnie żeby schodzić 5mg co dwa tygodnie zamiast co tydzień, żeby to trochę rozłożyć w czasie, z drugiej strony już widze negatywne skutki sterydów (wszędobylski trądzik, dosłownie z dnia na dzień się pojawił!), ale prawde mowiac zalety ich stosowan...
autor: yukoz
05 sie 2008, 09:22
Forum: Lek Prednizon
Temat: Encorton
Odpowiedzi: 895
Odsłony: 208463

Re: Encorton

Witam. Mam bardzo poważny problem i liczę na dość szybki odzew, gdyż jednak ze sterydami nie można ryzykować: - trzy tygodnie temu lekarz we Wrocławiu przepisał mi sterydy, salofalk w tabletkach i cipronex. Zalecił dawkowanie przez 2 pierwsze tygodnie po 40mg + 3x dziennie po 2tabletki Salofalku + 2...
autor: yukoz
04 lip 2008, 18:33
Forum: Izba Przyjęć - Nie Mam Diagnozy
Temat: Dziwne uczucie w żołądku, czy to aby napewno CU?
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 3361

Re: Dziwne uczucie w żołądku, czy to aby napewno CU?

Wyniki badań hist-pat wyszły na to że jestem chory na CU :cry: Odświeżam ten temat bo od kilku dni bardzo mi się pogorszyła sytuacja, pozbywam się o wiele większej (w porównaniu: za jednym razem w toalecie i ogólnie przy częstotliwości wydalania) ilości krwi niż wcześniej, nigdy jeszcze tak nie miał...
autor: yukoz
16 maja 2008, 21:03
Forum: Izba Przyjęć - Nie Mam Diagnozy
Temat: Dziwne uczucie w żołądku, czy to aby napewno CU?
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 3361

Dziwne uczucie w żołądku, czy to aby napewno CU?

Witam. Od października 2007 do bodajże grudnia przyjmowałem antybiotyk przeciwtrądzikowy Tetralysal. Potem zrobiłem sobie małą przerwę, bo pomyślałem że za długo biore ten antybiotyk, za co moja dermatolog porządnie mnie opieprzyła i przepisała kolejną dawkę. Piszę o antybiotykach gdyż to od nich ws...

Wyszukiwanie zaawansowane