Znaleziono 13 wyników

autor: trasti
07 mar 2018, 04:51
Forum: Płodność
Temat: WZJG - problem z zajściem w ciążę...
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 2429

Re: WZJG - problem z zajściem w ciążę...

Tak mam remisje od dawna .przyjmje raz dziennie salofalk 4tabletko 500tki. Zastanawiam sie czy dlatego ze wtedy bralam sterydy nie zapobieglo poronieniu i pomoglo w tym ze w ogole zaszlam a teraz nie moge wiec moze moj organizm atakuje zarodka albo sciany macicy tak mi zasugerowana na inseminacji w ...
autor: trasti
07 mar 2018, 00:01
Forum: Płodność
Temat: WZJG - problem z zajściem w ciążę...
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 2429

Re: WZJG - problem z zajściem w ciążę...

Ja rozchorowalam sie w 2009, corke urodzilam w 2011 .staralismy sie o nia 4mce bylam wtedy w zaostrzeniu i bralam Sterydy i azarhiopryne.teraz staram sie juz 3lata! 1 poronienie i wszystkie badania wychodza idealne-tarczyca ,hormony ,cykle ksiazkowe, owulacja Idealne, nasienie idealne, a dziecka bra...
autor: trasti
14 mar 2011, 11:59
Forum: Przebieg Ciąży
Temat: pentasa/ azathiopryne
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 4546

pentasa/ azathiopryne

witam jakis czas temu dokladnie to juz 14 dni zaczelam brac na noc pentase w czopkach i o dziwo mi pomogla bo od tamtej pory krwi nie ma biegunek tez nie chodze do wc ok 2 razy czasem tylko zamierdzi przy gazowanym. i teraz moje pytanie jak dlugo ja powinnam brac by efekt byl trwaly i kiedy ostawic....
autor: trasti
14 lut 2011, 12:05
Forum: Niesteroidowe Leki Przeciwzapalne
Temat: pentasa- czopki a ciąża
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 2921

pentasa- czopki a ciąża

czy ktoś brał pentase w czopkach w ciąży? choruję na CU i jestem w II trymestrze ciąży. czy ktoś wie czy można brać ten lek w ciąży czy nie jest szkodliwy z góry dzięki
autor: trasti
11 lut 2011, 21:09
Forum: Niesteroidowe Leki Przeciwzapalne
Temat: dopłaty do salofalk pentasy etc. leki na ryczałt?
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 9481

Re: dopłaty do salofalk pentasy etc. leki na ryczałt?

to ja nie wiem o co chodzi w tych aptekach bo kupowalam w roznych zawsze mialam p wpisane i zawsze placilam ok 22 zl za opakowanie. a teraz poszlam mc temu i zdzwiko bo 3,2 . to jako to jest ? o co tu chodzi?
autor: trasti
11 lut 2011, 20:54
Forum: Niesteroidowe Leki Przeciwzapalne
Temat: dopłaty do salofalk pentasy etc. leki na ryczałt?
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 9481

Re: dopłaty do salofalk pentasy etc. leki na ryczałt?

wlasnie kupuje salofalk od 2 lat bo tyle jestem chora i ciagle placilam za niego 22 zl a nie 3, 2 mi lekarz rodzinny powiedzial ze to nowa zmiana i zawsze mialam wpisywane przewlekle
autor: trasti
11 lut 2011, 19:55
Forum: Niesteroidowe Leki Przeciwzapalne
Temat: dopłaty do salofalk pentasy etc. leki na ryczałt?
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 9481

dopłaty do salofalk pentasy etc. leki na ryczałt?

ostatnio poszłam do apteki po swój co miesięczny zapas salofalku 500 mg w tabl - 4 opakowania i szkod zamiast typowych 90 zl zaplacilam 13 zl. moj lekarz rodzinny powiedzial mi ze salofalk zostal wprowadzony jako lek na ryczalt. czy to prawda? i czy to samo dotyczy pentasy? ktos wie jak to naprawde ...
autor: trasti
21 gru 2010, 10:18
Forum: dolnośląskie
Temat: dr cader
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 1854

dr cader

witam
czy ktos mógłby mi coś napisać o tym lekarzu czy jest dobry wrażenia z wizyt . ile kosztuje wizyta czy długo się czeka i jakieś namiary . to b. pilne z góry serdecznie dziękuję
autor: trasti
16 paź 2010, 22:15
Forum: Nasza Psychika
Temat: moje rozczarowania- wrocław szpital kliniczny
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 2183

Re: moje rozczarowania- wrocław szpital kliniczny

na razie bez zmian czyli marnie ciagle latam do wc a jak tylko wyjde z domu to od razu wpadka jak z kranu mam wrazenie ze moj organizm juz nie kontroluje w ogole tego.. :-( ale dopiero 3 dni te czopki biore ..eh
autor: trasti
15 paź 2010, 22:17
Forum: Nasza Psychika
Temat: moje rozczarowania- wrocław szpital kliniczny
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 2183

Re: moje rozczarowania- wrocław szpital kliniczny

w odbytnicy tylko i esicy
autor: trasti
15 paź 2010, 21:34
Forum: Nasza Psychika
Temat: moje rozczarowania- wrocław szpital kliniczny
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 2183

Re: moje rozczarowania- wrocław szpital kliniczny

no wiem wiem tak tylko napisałam po prostu jestem wkurzona sama sobie wymysliłam ze potrzebuje kolonoskopii pierwszej bo lekarze mnie posyłali ciagle do oddziałów chorób zakażnych potem sama stwierdziłam po objawach co mi jest, sama wpadłam na to ze rany mam teraz w okolicach odbytu a nie na jelitac...
autor: trasti
15 paź 2010, 21:18
Forum: Nasza Psychika
Temat: moje rozczarowania- wrocław szpital kliniczny
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 2183

Re: moje rozczarowania- wrocław szpital kliniczny

no tak biorę tableki w kacie desperacji sama zaczęłam czopki salofalku brać bo to działa niby miejscowo
autor: trasti
15 paź 2010, 21:04
Forum: Nasza Psychika
Temat: moje rozczarowania- wrocław szpital kliniczny
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 2183

moje rozczarowania- wrocław szpital kliniczny

zacznę może w skrócie od początku. na wzjg choruję od czerwca 2009 roku przez ten czas brałam od września( moment diagnozy) do stycznia 2010 salofalk na zmianę z asamaxem wraz z innymi mniej znaczącymi lekami jaki metronidazol xifaxan kwas rybny etc bez efektu zajęte wtedy miałam jelito grube odbytn...

Wyszukiwanie zaawansowane