Znaleziono 8 wyników

autor: cezar2119
05 maja 2011, 20:40
Forum: Dietetyczne Rozmówki
Temat: Mleko a budyń w okresie zaostrzenia?
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2514

Re: Mleko a budyń w okresie zaostrzenia?

Poprostu bardzo duzo artykulow na temat mleka i produktow mlecznych , a bardzo lubie je spozywac i nurtowalo mnie czy spozywanie ich jest na pewno wlasciwe ...! zaraz zaczynam czytac poradnik - dziekuje:)
autor: cezar2119
04 maja 2011, 11:08
Forum: Dietetyczne Rozmówki
Temat: Mleko a budyń w okresie zaostrzenia?
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2514

Re: Mleko a budyń w okresie zaostrzenia?

i na pewno jedzac produkty mleczne oczywiscie gdy czuje sie po nich normalnie , nie powoduja one nazwijmy to "CICHEJ REWOLUCJI" , pomimo tego ze czuje sie dobrze po produktach mlecznych, czy nie powinno sie ich tak czy tak ograniczyc do minumim gdyz moga podrazniac jelito w jakims tam malym stopniu ...
autor: cezar2119
04 maja 2011, 10:57
Forum: kujawsko- pomorskie
Temat: Gastroenterolodzy - Inowrocław ?
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 2215

Re: Gastroenterolodzy - Inowrocław ?

OK :) Mam nadzieje ze ktos bedzie w temacie:)
autor: cezar2119
03 maja 2011, 22:59
Forum: kujawsko- pomorskie
Temat: Gastroenterolodzy - Inowrocław ?
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 2215

Re: Gastroenterolodzy - Inowrocław ?

Ten dzial juz caly sprawdzilem i niestety nie ma tam inowroclawia , jest wypowiedz o jednym lekarzu z inoworclawia z 2005 r. jednej Pani i to pod innym miastem dodana jest odpowiedz , nawet pisalem emaila do tej forumowiczki ale email juz jest chyba nie aktywny bo mi sie email wrocil ....!!! takze t...
autor: cezar2119
03 maja 2011, 17:17
Forum: kujawsko- pomorskie
Temat: Gastroenterolodzy - Inowrocław ?
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 2215

Gastroenterolodzy - Inowrocław ?

Prosze wpiszcie polecanych lub nie lekarzy z dziedziny gastroenterologii z Inowroclawia i okolic? Dziekuje Bardzo!
autor: cezar2119
03 maja 2011, 16:53
Forum: kujawsko- pomorskie
Temat: Szukam osób, które leczą u Dr.Magdalena Kaczmarek Talkowska
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 4432

Szukam osób, które leczą u Dr.Magdalena Kaczmarek Talkowska

Witam wszystkich , i mam pytanie czy ktoś leczył się lub leczy u Dr. Magdaleny Kaczmarek Talkowskiej . Osobiście bylem u doktor dwa razy prywatnie w Matopacie , druga wizyta to kolonoskopia w płytkiej narkozie - polecam , zero nieprzyjemności. Ogólnie bardzo dobre wrażenie jak na dwie wizyty.... Czy...
autor: cezar2119
02 maja 2011, 20:45
Forum: Dietetyczne Rozmówki
Temat: Mleko a budyń w okresie zaostrzenia?
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2514

Mleko a budyń w okresie zaostrzenia?

Jestem nowy w srodowisku i jesli taki temat juz byl to przepraszam.... , jak lekarz mi postawil diagnoze zwiezle powiedzial jakich produktow unikac , na forum z tego co czytalem to trzeba swoja diete znalesc metoda prob i bledow , ale moje pytanie ktore mnie nurtuje to czy np. jak macie zaostrzenie ...
autor: cezar2119
02 maja 2011, 00:11
Forum: Ogólnie o NZJ
Temat: OKRES ZAOSTRZENIA I PORA BIEGUNEK
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 1242

OKRES ZAOSTRZENIA I PORA BIEGUNEK

Witam , prosze podzielcie sie swoimi doswiadczeniami na temat czasu nasilenia biegunek w okresie zaostrzenia zarowno w CU I CD. W moim przypadku najczesciej jest tak ze dzien wyglada tak: - po przepudzeniu zazwyczaj pomiedzy 7 a 8 odrazu toaleta i pierw troche sluzu , czasem z domieszka krwi i naste...

Wyszukiwanie zaawansowane