Znaleziono 5 wyników

autor: sebol1488
23 sie 2015, 16:49
Forum: Inne
Temat: LDN lek na choroby autoimmunologiczne
Odpowiedzi: 394
Odsłony: 118634

Re: LDN lek na choroby autoimmunologiczne

Witam Od jutra planuję ruszyć z LDN. Obecnie jelito jest w stanie zaostrzenia od okolo 4 miesięcy. Przyjmuje tylko asamax 4x2 tabsy dziennie + omega3. Dzisiaj w aptece maja podzielić mi tabletki naltreksonu i nie wiem czym rozrobic je z glukozą czy z laktozą. Z laktozą się obawiam i zastanawiam się ...
autor: sebol1488
11 sty 2012, 17:04
Forum: Lek Azatiopryna
Temat: Odstawienie Azatiopryna a solarium
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 11829

Re: Odstawienie Azatiopryna a solarium

Dziekuje wam za pomoc w takim razie. Bylo to dla mnie wazne bo chce chodzic na solarium a w czasach przyjmowania azatiopryny, gdy sie opalalem pod sloncem lub solarium to dostawalem takiego swiadu ze przez 5 nocy i dni potrafilem nie spac tylko cierpiec i sie drapac. Uczucie jakby ktos mi igly wbija...
autor: sebol1488
11 sty 2012, 14:08
Forum: Lek Azatiopryna
Temat: Odstawienie Azatiopryna a solarium
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 11829

Re: Odstawienie Azatiopryna a solarium

Nie spotkałam się nigdzie z tym jak długo może utrzymywać się aza w organizmie.Teoretycznie jak dziala po kilku tygodniach to i może po takim czasie przestać działać. sebol1488 , ale po jakie licho Ci to opalanie?tyle się pisze o szkodliwości.Jest jeszcze jedna sprawa czy tylko bierzesz asamax czy ...
autor: sebol1488
11 sty 2012, 12:50
Forum: Lek Azatiopryna
Temat: Odstawienie Azatiopryna a solarium
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 11829

Re: Odstawienie Azatiopryna a solarium

biore asamax od 3 lat i dziala super, i dlatego biore dalej
autor: sebol1488
11 sty 2012, 11:56
Forum: Lek Azatiopryna
Temat: Odstawienie Azatiopryna a solarium
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 11829

Odstawienie Azatiopryna a solarium

Witam Od 10 lat choruje na CU. W tej chwili przyjmuje asamax w dawce 3x2. Przez ostatnie 6 lat przyjmowalem rowniez azatiopryne w dawce 150 mg dziennie. Pol roku temu sam podjalem decyzje o jej odstawieniu. Odpukac do tej pory wszystko jest ok. Pytanie moje brzmi czy po pol roku od odstawienia azati...

Wyszukiwanie zaawansowane