Znaleziono 13 wyników

autor: beret
18 maja 2013, 11:43
Forum: Inne Choroby Jelit
Temat: Bakteria Yersinia
Odpowiedzi: 54
Odsłony: 12460

Re: Yersinia

niestety miales racje, znalezc dobrego lekarza, ktory ma pojecie w ogole o tej bakterii graniczy z cudem..
autor: beret
16 kwie 2013, 22:04
Forum: Interpretacja wyników
Temat: pomoc w interpretacji wyniku z kolonoskopii
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1213

Re: pomoc w interpretacji wyniku z kolonoskopii

dzekuje za odpowiedz, a czy jestes wstanie odpowiedzec mi jeszcze na pytanie w tym temacie ? http://crohn.home.pl/forum/viewtopic.php?p=340499#340499 a co do objawow, to roznie, dalej mam parcie na stolec, ale biegunek juz prawie w ogole, stolec w miare ok, bol brzucha utrzymuje sie dalej. do tego a...
autor: beret
16 kwie 2013, 22:01
Forum: Inne Choroby Jelit
Temat: Bakteria Yersinia
Odpowiedzi: 54
Odsłony: 12460

Re: Yersinia

czy jest ktos wstanie rozszyfrowac moje wyniki z yersinii ? i do jakiego lekarza udac sie ewentualnie, bo moj gastro nie bardzo wiedzial co zrobic klasa IgA 11,335 VE stwierdzono obecnosc klasa IgM 17,797 U/ml nie stwierdzono klasa igG 27,277 VE stwierdzono obecnosc badanie wykonano testem recomwell...
autor: beret
04 kwie 2013, 21:18
Forum: Interpretacja wyników
Temat: pomoc w interpretacji wyniku z kolonoskopii
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1213

Re: pomoc w interpretacji wyniku z kolonoskopii

To nie byl ten sam histopatolog, bralem przez dluzszy czas sulfasalazyne i controloc/polprazol ze wzgledu na nadzerke i stan zapalny w zoladku
autor: beret
04 kwie 2013, 17:56
Forum: Interpretacja wyników
Temat: pomoc w interpretacji wyniku z kolonoskopii
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1213

pomoc w interpretacji wyniku z kolonoskopii

witam, odebralem wyniki z drugiej kolonoskopii i prosilbym o pomoc (w pierwszej z hist patu wyszlo colitis microscopica lymphocitica) "A - wstepnica B - prawe zgiecie C - esica A1- A2 - colitis chronica minoris gradus B1- B2 - colitis chronica minoris gradus C1 - colitis chronica minoris gradus Obra...
autor: beret
09 sty 2013, 19:44
Forum: Powikłania ze Strony Ukł. Pokarmowego
Temat: Tępe bóle pod prawym żebrem czy to wątroba czy nzj
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 6433

Re: Tępe bóle pod prawym żebrem czy to wątroba czy nzj

z tymi kamykami to ciekawe jak jest, mnie niedawno na usg wyszlo kilka zlogow na pecherzyku (prawdopodobnie kamyki), a kilka wczesniejszych usg nic nie wykazalo, i to w dosc krotkim okresie czasu usg byly robione
autor: beret
03 gru 2012, 17:32
Forum: Powikłania ze Strony Ukł. Pokarmowego
Temat: czy to może być szczelina?
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 5576

Re: czy to może być szczelina?

a ja mam takie pytanie, moze glupie, czy przez czopki ktore biore na szczeline moze wariowac moj brzuch i jelita ? bo odkad je biore jest duzo gorzej
autor: beret
13 wrz 2012, 22:34
Forum: CuDaczny Oddział - Mam Diagnozę
Temat: Krótki opis mojego przypadku...
Odpowiedzi: 75
Odsłony: 16463

Re: Krótki opis mojego przypadku...

u mnie obraz makroskopowy jelita byl ok, ale lekarz pobral wycniki i wyszlo limfocytarne zapalenie jelit. co lekarz to obyczaj:)
autor: beret
12 wrz 2012, 18:44
Forum: Diagnostyka
Temat: Moj przypadek, dobra diagnoza ?
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1978

Re: Moj przypadek, dobra diagnoza ?

bralem jedynie oxycardil w zwiazku z zaburzeniami krazenia(przez krotki czas) i controloc na zapalenie zoladka
autor: beret
09 wrz 2012, 23:45
Forum: Diagnostyka
Temat: Moj przypadek, dobra diagnoza ?
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1978

Moj przypadek, dobra diagnoza ?

Witam, dlugo sie zbieralem zeby napisac o swoim przypadku, ale moze warto i dowiem sie czegos nowego:) Okolo 4 lat temu zaczely sie pierwsze problemy z ukladem pokarmowym, biegunki, luzne stolce, wyproznienia kilka razy dziennie, raczej bez sluzu i krwi, bole brzucha. Po konsultacji z lekarzem zalec...
autor: beret
04 sie 2012, 00:01
Forum: Asamax
Temat: Asamax
Odpowiedzi: 214
Odsłony: 59851

Re: Asamax

stawy bolaly i to bardzo, zreszta dalej bola, ale mniej. tak gwoli wyjasnienia, wycinki pobrane mialem z esicy i odbytnicy.
cena asamaxu i sulfasalazyny w dluzszym okresie czasu mnie przeraza, recepty na 100%, tak twierdza lekarze przy limfocytarnym

dziekuje za odpowiedzi:)
autor: beret
03 sie 2012, 18:36
Forum: Asamax
Temat: Asamax
Odpowiedzi: 214
Odsłony: 59851

Re: Asamax

Stad moj post, czytalem troche forum i nie spotkalem sie jeszcze z takim dawkowaniem, bede musial porozmawiac z lekarzem. Najdziwniejsze jest to, ze lezalem tydzien w szpitalu i dopiero tam podjeli takie leczenie, poczatkowo dawali mi nawet do tego Encorton, ale z tego sie szybko wycofali i zostawil...
autor: beret
03 sie 2012, 15:39
Forum: Asamax
Temat: Asamax
Odpowiedzi: 214
Odsłony: 59851

Re: Asamax

Mam pytanie, czy Asamax mozna brac razem z sulfasalazyna i ktos tak przyjmuje te leki ? mam rozpoznanie colitis microscopica lymphocytica, poczatkowo przepisali mi sama sulfasalazyne (najpierw 3x2, pozniej 2x2). Przyznam, ze nawet pomogla, ale dolegliwosci nie minely calkowicie i teraz do tego przep...

Wyszukiwanie zaawansowane