Znaleziono 63 wyniki

autor: baska82
06 lip 2015, 12:10
Forum: Lek Budesonid
Temat: Cortiment MMX (budesonid) - nowy lek na CU
Odpowiedzi: 420
Odsłony: 57587

Re: Cortiment MMX (budesonid) - nowy lek na CU

Potwierdźcie mi proszę czy Cortiment jest dostępny w polskich aptekach?
autor: baska82
30 mar 2015, 20:38
Forum: Lek Budesonid
Temat: Cortiment MMX (budesonid) - nowy lek na CU
Odpowiedzi: 420
Odsłony: 57587

Re: Cortiment MMX (budesonid) - nowy lek na CU

Ponawiam pytanko, na ile pewne jest info że lek będzie w Polsce od czerwca?
autor: baska82
28 mar 2015, 20:02
Forum: Lek Budesonid
Temat: Cortiment MMX (budesonid) - nowy lek na CU
Odpowiedzi: 420
Odsłony: 57587

Re: Cortiment MMX (budesonid) - nowy lek na CU

Na ile pewna jest informacja że lek będzie w czerwcu dostępny w Polsce?
autor: baska82
21 mar 2015, 23:01
Forum: Lek Budesonid
Temat: Cortiment MMX (budesonid) - nowy lek na CU
Odpowiedzi: 420
Odsłony: 57587

Re: Cortiment MMX (budesonid) - nowy lek na CU

ranka, masz na myśli badania kliniczne czy dopuszczenie do sprzedaży w aptekach?
autor: baska82
23 gru 2014, 23:18
Forum: Diagnostyka
Temat: Kalprotektyna
Odpowiedzi: 283
Odsłony: 55571

Re: Kalprotektyna

Na badaniu sa wartosci referencyjne ze norma do50.U chorych ze stwierdzonym colitis albo cd jakie sa normy zeby mowic o remisji?
autor: baska82
24 lis 2014, 22:00
Forum: Inne Rodzaje Diet
Temat: Dieta SCD
Odpowiedzi: 131
Odsłony: 30036

Re: Dieta SCD

cos w tym jest :) zdrowienie to sinusoida wazne zeby do przodu:)
autor: baska82
18 lis 2014, 22:11
Forum: Inne Rodzaje Diet
Temat: Dieta SCD
Odpowiedzi: 131
Odsłony: 30036

Re: Dieta SCD

Dziewczyny na diecie SCD jak wasze postępy? wiecie może jak długo trzeba byc na etapie drugim tzn po jakim czasie od rozpoczecia diety mozna rozpoczac etap 3? cos mi sie wydaje ze az pol roku... Zastanawia mnie jedna rzecz w sprawie diety.Dlaczego nie jest polecana przez lekarzy skoro nie znalzlam z...
autor: baska82
23 paź 2014, 19:13
Forum: Centrum Powitań dla Nowych Użytkowników
Temat: witam ;-)
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 1823

Re: witam ;-)

Ano89, cześć! czy wszystko się u Ciebie wyjaśniło? startujesz z Azą?
autor: baska82
13 paź 2014, 23:13
Forum: Nasza Psychika
Temat: niemijające zaostrzenie - może do psychiatry?
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 2551

Re: niemijające zaostrzenie - może do psychiatry?

dzieki za odpowiedzi, bede musiala to jakos ogarnac. tylko postaram sie najwiecej na nfz bo finansowo tez wysiadam powoli
autor: baska82
08 paź 2014, 22:22
Forum: Nasza Psychika
Temat: niemijające zaostrzenie - może do psychiatry?
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 2551

Re: niemijające zaostrzenie - może do psychiatry?

dzieki za odpowiedzi. wlasnie zastanawialam sie czy jest i gdzie psycholog na nfz i ile sie czeka. musze zapytac koniecznie swojej POZ albo gastro jak bede. to trzeba skierowanie jakies? moje zaostrzenie trwa od stycznia i czasem mysle ze nie przejdzie juz nigdy i skonczy sie operacja szybciej niz s...
autor: baska82
08 paź 2014, 20:29
Forum: Nasza Psychika
Temat: niemijające zaostrzenie - może do psychiatry?
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 2551

Re: niemijające zaostrzenie - może do psychiatry?

deth, masz na mysli trucie kolejnymi pigułami czy psychologa?
autor: baska82
08 paź 2014, 09:39
Forum: Nasza Psychika
Temat: niemijające zaostrzenie - może do psychiatry?
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 2551

niemijające zaostrzenie - może do psychiatry?

Mam pytanie czy ktoś miał taką sytuację że nie mógł wyjść z zaostrzenia a po zaleczeniu psychy się udało? zastanawiam sie nad wizyta u psychiatry bo nie ogarmiam juz tego, ogolnie jestem w dołku a nerwy w strzepkach. zawsze mialam sklonnosci do dołów a pogorszylo sie po porodzie. poradzcie czy warto...
autor: baska82
03 paź 2014, 23:19
Forum: Przebieg Ciąży
Temat: zaostrzenie początek ciąży - ogromna obawa
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 8167

Re: zaostrzenie początek ciąży - ogromna obawa

może wątróbka z jabłkiem i majerankiem? ew kaszanka jak jest dla Ciebie zjadliwa:) żelazko w tabletkach podobno nasila stany zapalne.
autor: baska82
03 paź 2014, 21:51
Forum: Interpretacja wyników
Temat: Amylaza wysoka
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 6874

Re: Amylaza wysoka

zastanawiam się czy te wyniki nie są od sterydów które biorę już dłuższy czas. Czy metypred może tak uszkodzić trzustkę?
autor: baska82
03 paź 2014, 10:30
Forum: Interpretacja wyników
Temat: Amylaza wysoka
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 6874

Re: Amylaza wysoka

Mamcia , dzięki za odpowiedź, te leukocyty to pewnie podniesione od infekcji,powtórzę jak będzie trzeba. AZA miała w końcu obniżyć leukocyty [ Dodano : 03-10-2014 ] powtórzyłam wyniki po tygodniu, amylaza 123, podwyższona też lipaza, która była w normie do tej pory. Mam odstawić AZA i sprawdzić jak...

Wyszukiwanie zaawansowane