Znaleziono 358 wyników

autor: lucypah
13 maja 2008, 20:10
Forum: Nasza Psychika
Temat: nauczanie indyw. vs przebywanie w dużych skupiskach ludzi
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 13253

Re: nauczanie indyw. vs przebywanie w dużych skupiskach ludzi

Jeszcze trzy takie uwagi i zostaniesz honorowym sztywniakiem no torvik, uwazaj bo niedlugo cie zdetronizuje z twojej posady :lol: Mialem indywidualne ale szybko zrezygnowalem,bo ogarniał mnie jakiś letarg i pozbawiło mnie to motywacji do nauki. a mnie odwrotnie, bo w klasie bylo mniejsze prawdopodo...
autor: lucypah
06 maja 2008, 13:57
Forum: Na Wesoło
Temat: Na wesoło 3
Odpowiedzi: 874
Odsłony: 181957

Re: Na wesoło 3

autor: lucypah
06 maja 2008, 13:28
Forum: Nasza Psychika
Temat: Nerwus
Odpowiedzi: 41
Odsłony: 14226

Re: Nerwus

tez mialem ten problem( i jeszcze troche mam), a zaczelo mi sie to jakos tak po paru mies brania sterydow, stalem sie jakos dziwnie nerwowy- to co kiedys mnie nie ruszalo stalo sie nagle niewiarygodnie irytujace, tak z dnia na dzien coraz bardziej, a w koncu wystarczylo jedno slowo nie tak i bylem c...
autor: lucypah
30 kwie 2008, 20:24
Forum: Alkohol
Temat: Alkohol a CU
Odpowiedzi: 372
Odsłony: 108778

Re: Alkohol a CU

redbull z wódką to nie jest chyba dobry pomysł Można przedawkować, bo przy redbullu nie czuje się wlewanego w siebie alkoholu. Skoro jaryszek żyje, to znaczy, że sobie z tym problemem poradził :lol: a ja chetnie sprubuje takiej mieszanki :wink: bo sie tak jakos do tej pory zlozylo, ze tej jeszcze n...
autor: lucypah
24 kwie 2008, 09:02
Forum: Nasza Psychika
Temat: Fobia społeczna.
Odpowiedzi: 49
Odsłony: 16478

Re: Fobia społeczna.

Kiedyś nie było mnóstwa rzeczy,tylko my sobie to wszystko wymyślamy(niby dla ułatwienia). bo trzebabylo byc twardym bo mogli nosem wciagnac ;p :lol: fakt, ze tego doszlo sporo w ciagu ostatnich 20 lat, ale to nie znaczy, ze wszystko zostalo powymyslane, kiedys jak cos bylo nie tak to dzieciak dosta...
autor: lucypah
23 kwie 2008, 20:32
Forum: Miłość, Przyjaźń, Rodzina
Temat: Internetowi przyjaciele
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 6244

Re: Internetowi przyjaciele

tom-as pisze:ja zauważyłem coś cikawego.. jak jestem na azie (immuranie) to rzadziej bywał przeziębiony itp.
ja odniosilem podobne wrazenie :wink:
autor: lucypah
23 kwie 2008, 20:21
Forum: Miłość, Przyjaźń, Rodzina
Temat: Internetowi przyjaciele
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 6244

Re: Internetowi przyjaciele

a tak swoja droga to czy ciebie pinoczet cos ostatnio nie nawiedzilo z tymi ankietami :mrgreen: :lol: ?? mam takich osob 4, z ktorymi gadam codziennie a ich nie widzialem( z jedna od ok 2 lat), wieksza lub mniejsza chec spotkania sie jest i pewnie sfinalizuje sie w te wakacje no i sporo osob takich ...
autor: lucypah
23 kwie 2008, 15:57
Forum: Alkohol
Temat: 100 ml wódki 50% naraz, a colitis.
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 22022

Re: 100 ml wódki 50% naraz, a colitis.

kiedys znalem fajna stronke o piwach, byly na niej wsyzstkie marki jakie mozna odstac w polsce, ale gdzies mi sie zawieruszyla :neutral:
autor: lucypah
23 kwie 2008, 15:23
Forum: Alkohol
Temat: 100 ml wódki 50% naraz, a colitis.
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 22022

Re: 100 ml wódki 50% naraz, a colitis.

albo debowe mocne- chyba tez ma 10%, ale glowy za to nie dam, bo ja etykiet nie czytam ;p
autor: lucypah
23 kwie 2008, 15:20
Forum: Nasza Psychika
Temat: Fobia społeczna.
Odpowiedzi: 49
Odsłony: 16478

Re: Fobia społeczna.

slyszalem o tym juz dawno, przez pewien czas nawet sadzilem ze w jakims stopniu ja mam, ale mi przeszlo( a po tych przetlumaczonych pyt to juz nie mam zadnych watpliwosci :) ) jednak opis tej przypadlosci naprawde bardzo podobny jets do zwyklej niesmialosci i na pierwszy rzut oka to ja bym takiej os...
autor: lucypah
31 mar 2008, 08:40
Forum: Auto-Moto
Temat: Prawo jazdy
Odpowiedzi: 167
Odsłony: 55488

Re: Prawo jazdy

a ja mam pyt, czy to ze mam stomie i "tytół" niepelnosprawnego jako wplynie na zdawanie prawa jazdy ?? chodzi mi o to czy jakies nie wiem cos( potwierdzenie) od lekarza musze miec, ze moge zdawac ??
autor: lucypah
11 mar 2008, 19:38
Forum: Alkohol
Temat: Alkohol a CU
Odpowiedzi: 372
Odsłony: 108778

Re: Alkohol a CU

jaryszek pisze:wodka popijana woda, fuuuj
to prawie tak jakby wogole nie popijal
mnie ostatnio odrzuca od wodki, dlatego tez pije piwa( malo ekonomiczne, ale co zrobic), natomiast po ostatniej "przygodzie" wina nie tkne dlugo ;p
autor: lucypah
03 mar 2008, 10:04
Forum: Etyka/Religia
Temat: sens modlitwy, chwile zwątpienia i raz jeszcze wolna wola
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 18251

Re: sens modlitwy, chwile zwątpienia i raz jeszcze wolna wola

Jak dla mnie, to tutaj znow kloci sie kilka idei: wolnej woli, wszechwiedzy Boga o naszym zyciu i tego, ze wszystko jest zapisane na gorze. Bo w takiej sytuacji.. gdzie jest wolna wola, skoro wszystko, jest zapisane? a ty znowu swoje ;p, czy to, ze Bog wie co zrobisz ogranicza w jakis sposob twoja ...
autor: lucypah
02 mar 2008, 21:05
Forum: Nasza Aktywność
Temat: brzuszki:)
Odpowiedzi: 77
Odsłony: 29509

Re: brzuszki:)

martita a słyszałaś o aerobicznej "6" Weidera - płaski brzuch w 42 dni ja cos tam slyszalem ;p, dojechalem do 10 dnia, a potem musialem zrezygnowac bo mi sie plytka codziennie oklejala- nie wyrobilbym ekonomicznie btw(maly ot ;p) moze zna ktos jakis sposob, zeby mi sie tak nie odklejala podczas cwi...
autor: lucypah
02 mar 2008, 13:13
Forum: Etyka/Religia
Temat: sens modlitwy, chwile zwątpienia i raz jeszcze wolna wola
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 18251

Re: sens modlitwy, chwile zwątpienia i raz jeszcze wolna wola

Zenobius pisze:Jak przez modlitwe poznajesz wole Boga?
no wlasnie, jak ??
ja jestem wierzacy, ale jakos na to nei wpadlem, ze modlac sie poznaje wole Boga, no bo w jaki sposob

Wyszukiwanie zaawansowane