Znaleziono 226 wyników

autor: asmilky
19 wrz 2014, 20:08
Forum: Stomia i J-pouch
Temat: odtworzenie ciagłości?
Odpowiedzi: 280
Odsłony: 25654

Re: odtworzenie ciagłości?

ja jestem miesiac po zespoleniu , na poczatku biegalam 20razy dziennie i ze 6 w nocy, teraz jest lepiej w dzien ze 2-3 razy na wieczor mnie gania jeszcze z 5razy, ale w nocy juz tylko 2razy, mam nadzieje ze niedlugo dojde do wyniku jak inni 2-3 razy dziennie. czy pozniej juz mozecie jesc wszystko ws...
autor: asmilky
19 wrz 2014, 12:35
Forum: Inne Rodzaje Diet
Temat: Polipowatość rodzinna - dieta
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1726

Re: Polipowatość rodzinna - dieta

dziekuje za odpowiedz, tak wlasnie robie, aczkolwiek tych produktow zapierajacych mam juz dosc hehehehe, tesknie za niezdrowym jedzonkiem...
autor: asmilky
19 wrz 2014, 12:14
Forum: Związki
Temat: Partner a kot
Odpowiedzi: 32
Odsłony: 8153

Re: Partner a kot

ja mam faceta i kota, i brak jelita grubego ;) niepoddawaj sie, znajdzie sie ktos kto Was pokocha, Ciebie i kota :) ja mojego kota niezostawilabym dla zadnego faceta, uratowalismy nasza kotke przed utopieniem jej, to czlonek naszej rodziny, mowie do niej jak do czlowieka, ona mnie pilnuje, wygrzewa ...
autor: asmilky
18 wrz 2014, 21:59
Forum: Inne Rodzaje Diet
Temat: Polipowatość rodzinna - dieta
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1726

Re: Polipowatość rodzinna - dieta

witam :)
mam polipowatosc jelita, wycieli mi jelitko grube, jestem po zamknieci ileostomii petlowej, chcialam zapytac czy ktos ma podobna do mnie sytuacje i jaka diete stosuje?
pozdrawiam serdecznie
Ania.
autor: asmilky
16 wrz 2014, 14:23
Forum: Muzyka
Temat: Czego słuchacie ostatnio część 4
Odpowiedzi: 554
Odsłony: 44514

Re: Czego słuchacie ostatnio część 4

witam :)
ja od kilkunastu lat wierna jestem belgijskiej grupie Milk Inc. , slucham tez innych zespołow, ale w Milk Inc. niema piosenki , ktora by mi sie niepodobala, uwielbiaaam wszystkie tego zespolu.

https://www.youtube.com/watch?v=_1fpnsn ... Hg&index=4
autor: asmilky
14 wrz 2014, 18:18
Forum: Stomia i J-pouch
Temat: Odparzenia wokół stomii - problem z przyklejeniem worka
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 9770

Re: Odparzenia wokół stomii - problem z przyklejeniem worka

Laiti ja mialam taki sam problem jak Ty, uzywalam jak dla mnie najlepszych dwuczesciowych workow Convatec i mialam mega uczulenie od tego plastra co jest przy plytce, az dziury sobie wydrapywalam w brzuchu tak swdzialo, a potem saczyla sie ropa i plytka niechciala sie przykleic... zadne kremy niesku...
autor: asmilky
13 wrz 2014, 19:32
Forum: Orzecznictwo PCPR
Temat: Orzeczenie o stopniu niepelnosprawności
Odpowiedzi: 698
Odsłony: 59873

Re: Orzeczenie o stopniu niepelnosprawności

kwoty calkiem spoko dla pracodawcy....
tylko ciekawe czy moj na to pojdzie...
autor: asmilky
13 wrz 2014, 19:14
Forum: Orzecznictwo PCPR
Temat: Orzeczenie o stopniu niepelnosprawności
Odpowiedzi: 698
Odsłony: 59873

Re: Orzeczenie o stopniu niepelnosprawności

dziekuje za odpowiedz, juz czytam lekture, jestem ciekawa jaki stopien dostane... co do pracy to w sumie niewiem sama, czy pokaze szefowi orzeczenie, bo on boi sie zatrudniac niepelnosprawnych, ze beda na zwolnieniach lekarskich itd itp, to malo reformowalny czlowiek, ostatnio mi wciskal kit ze on p...
autor: asmilky
13 wrz 2014, 18:40
Forum: Świadczenia
Temat: Świadczenie Rehabilitacyjne
Odpowiedzi: 52
Odsłony: 13457

Re: Świadczenie Rehabilitacyjne

angelika0103 podpinam sie pod Twoje pytanie, tez jestem ciekawa odpowiedzi,
pozdrawiam
Ania :)
autor: asmilky
13 wrz 2014, 18:21
Forum: Orzecznictwo PCPR
Temat: Orzeczenie o stopniu niepelnosprawności
Odpowiedzi: 698
Odsłony: 59873

Re: Orzeczenie o stopniu niepelnosprawności

witam wszystkich :) mam usuniete cale jelito grube z powodu polipowatosci rodzinnej, co zostalo potwierdzone badaniem genetycznym, w slepej kiszce znaleziono mi nowotwor tak przy okazji,mam wszystkie wypisy i badania , moje pytanie do Panstwa brzmi czy jest szansa bym dostala jakis stopien niepelnos...
autor: asmilky
13 wrz 2014, 12:24
Forum: Stomia i J-pouch
Temat: Operacja i po, czyli co to będzie?
Odpowiedzi: 383
Odsłony: 39652

Re: Operacja i po, czyli co to będzie?

ok przepraszam :)
autor: asmilky
13 wrz 2014, 10:18
Forum: Stomia i J-pouch
Temat: Operacja i po, czyli co to będzie?
Odpowiedzi: 383
Odsłony: 39652

Re: Operacja i po, czyli co to będzie?

bedzie dobrze zobaczysz, druga operacja to pikus, tak moj lekarz mowil i mial racje, mega szybko stanelam na nogi, i wygladalam po operacji tak normalnie, jakby nic mi nierobili, bo po pierwszej jak zombie wygladalam hihihihi teraz tylko ogarnac te wyproznienia i bedzie git :) chcialabym tez zapytac...
autor: asmilky
11 wrz 2014, 17:12
Forum: Stomia i J-pouch
Temat: Operacja i po, czyli co to będzie?
Odpowiedzi: 383
Odsłony: 39652

Re: Operacja i po, czyli co to będzie?

tak, trzymam diete, kazali mi stosowac diete bogatoresztkowa i tak tez staram sie robic :) bylam na wizycie kontrolnej i ponoc wszystko jest ok, bol po lewej stronie brzucha spowodowany jest tym ze mam miesien slabszy i mam go trenowac, kregoslup tez tak boli po operacji, to ma ponoc minac..i krew w...
autor: asmilky
08 wrz 2014, 15:33
Forum: Stomia i J-pouch
Temat: Operacja i po, czyli co to będzie?
Odpowiedzi: 383
Odsłony: 39652

Re: Operacja i po, czyli co to będzie?

Gabriella, mam 10 wyproznien w dzien i kilka w nocy, ale tez sie ciesze ze jest ich juz mniej, ja jestem osoba malo cierpliwa i chcialabym by juz sie unormowalo wszystko, ale tak jak mowisz niejest chyba zle... fajnie ze piszesz ze boli kregoslup po operacjach, bo nigdzie niewidzialam by ktos pisal ...
autor: asmilky
07 wrz 2014, 16:29
Forum: Stomia i J-pouch
Temat: Operacja i po, czyli co to będzie?
Odpowiedzi: 383
Odsłony: 39652

Re: Operacja i po, czyli co to będzie?

bardzo dziekuje za szybka odpowiedz, juz zasiadam do lektury :)
pozdrawiam Ania :)

Wyszukiwanie zaawansowane