Znaleziono 86 wyników

autor: wjt2004
17 lut 2007, 12:14
Forum: Na Wesoło
Temat: Ślonskie Beranie
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 25357

Re: Ślonskie Beranie

No, jo trocha poradza po śloncku.
autor: wjt2004
11 lut 2007, 18:56
Forum: Alkohol
Temat: Ratunku - co na kaca?
Odpowiedzi: 50
Odsłony: 31316

Re: Ratunku - co na kaca?

Feniks - roger that! :razz:
Jaryszek - APAP to jeden z nielicznych przeciwbulowcuf, ktory nie szkodzi.(zdajes ie ze nie zawiera kwasu salicylowego, ktory rozrzedza krew) wszystki Ibupromy, Aspiryny, Polopiryny itd NIEWSKAZANE!!!
autor: wjt2004
11 lut 2007, 17:27
Forum: Gry i Zabawy
Temat: Foto - gra
Odpowiedzi: 99
Odsłony: 67158

Re: Foto - gra

Tom-as - probowalem zrobic zrzut ekranu z filmiku "extremebicyclejump", gdzie koles przeskakuje bialego jeepa jadac ze skal i nie dolatuje na druga skale :cry:
Ale nie dalo rady :smutny:
A na moim tez sa skaly, ino ze "wymuszone" :razz:
autor: wjt2004
11 lut 2007, 17:18
Forum: Alkohol
Temat: Ratunku - co na kaca?
Odpowiedzi: 50
Odsłony: 31316

Re: Ratunku - co na kaca?

It was supposed to be a joke, dude :wink: I didn't mean to abuse anybody. By "drunkards", I meant people who drink alcohol from time to time, hence majority of our population.
Regards :razz:
autor: wjt2004
11 lut 2007, 15:59
Forum: Gry i Zabawy
Temat: Foto - gra
Odpowiedzi: 99
Odsłony: 67158

Re: Foto - gra

Masz tom-as:

Obrazek

*Sa skaly, facet, rower, auto i skok:D *


Ja prosze o zdjecie smiglowca Apache pod pelnym uzbrojeniem w scenerii snieznej:D :razz:
autor: wjt2004
11 lut 2007, 13:27
Forum: Alkohol
Temat: Ratunku - co na kaca?
Odpowiedzi: 50
Odsłony: 31316

Re: Ratunku - co na kaca?

No moze to byc :) Znam osobiscie kace 3-dniowe.
Pozatym, to te rady beda mialy wydzwiek uniwersalny, bo zgaduje ze wczorajszy kac Jaryszka nie jest ostatnim - ani jego ani wszystkich pijakow na tym forum :wink:
autor: wjt2004
11 lut 2007, 12:01
Forum: Alkohol
Temat: Ratunku - co na kaca?
Odpowiedzi: 50
Odsłony: 31316

Re: Ratunku - co na kaca?

Hi! Moj sposob - przed snem: duzo wody (generalnie płynów - przynajmnije litr) i przyjecie apapu(bardzo wazne zeby przed snem, nawet jak nic nie boli) Po przebudzeniu (po dlllllllllllugim snie, jak sie da): duuuuuuuzo wody i duze, kaloryczne, syte , zdrowe sniadanko (najlepiej z cieplymi elementami)...
autor: wjt2004
12 gru 2006, 19:51
Forum: Auto-Moto
Temat: WPISUJCIE CZYM JEŹDZICIE
Odpowiedzi: 201
Odsłony: 82221

:D

http://www.allegro.pl/item148601188_jed ... 480km.html

Ale takiego to nie ma:) No patrze i :wink: nie ze zazdroszcze, ale...:D:D:D
autor: wjt2004
12 gru 2006, 18:14
Forum: Auto-Moto
Temat: WPISUJCIE CZYM JEŹDZICIE
Odpowiedzi: 201
Odsłony: 82221

:D

Tom-as RS6 - moj kumpel kupil tydzien temu. To jest tak niepozorna bryka (oczywisice jak na to co ma pod maska), niejeden sie zdziwi na swiatlach...
autor: wjt2004
09 lis 2006, 16:58
Forum: Dietetyczne Rozmówki
Temat: Dieta SCD-chyba warto sprobowac:)
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2690

Re: Dieta SCD-chyba warto sprobowac:)

Nie pasi mi ten ser w diecie;/ Jogurty tez sa niebezpieczne dla niektorych. Co do podzialu na rozne rodzaje weglowodanow, to moze byc dobre. Trzeba o tym poczytac. Wlasnie zamierzam kupic odzywke weglowodanowo-bialkwa i musze sprawdzic czy nie ma tam tych "complex"
Dzieki za linka. pozdrawiam
autor: wjt2004
06 lis 2006, 23:56
Forum: Przepisy kulinarne
Temat: Czy jecie chleb z ketchupem?
Odpowiedzi: 79
Odsłony: 28429

Re: Czy jecie chleb z ketchupem?

A widzieliscie taki odcinek Cow and Chicken co Czerwony Diabe :twisted: l robil na stolowce i kazal jesc Krowie i Kurczakowi tylko chleb z ketchupem :neutral: ???
Ja bym tak nie chcial... :wink:
autor: wjt2004
06 lis 2006, 23:49
Forum: Dietetyczne Rozmówki
Temat: Idealna Lodowka
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 8707

Re: Idealna Lodowka

- Bigos i ziemniaki - Pierogi ruskie domowe (z cebulka i smietana) - Salatka jazynowa(jajka, ziemniaki, ogorki kiszone, majonezik, groszek) - Ryby - pstrąg w migdałach, sandacz w panierce na glebokim tluszczu - Serki Piątnica naturalne, almette (drozsze i gorsze niz Piątnica) - Pomidorowa, barszczyk...
autor: wjt2004
26 paź 2006, 17:19
Forum: Dietetyczne Rozmówki
Temat: Remisja a jedzenie
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 4242

Re: Remisja a jedzenie

Bo błonnik bardzo pobudza prace jelit.
autor: wjt2004
26 paź 2006, 16:45
Forum: Film i Telewizja
Temat: AMBITNIEJSZE KINO
Odpowiedzi: 111
Odsłony: 55873

Re: AMBITNIEJSZE KINO

"Requiem..." widzialem kilkakrotnie. Rewelacyjny i IMHO :razz: ambitny. Poruszyl mnie bardzo. "Pulp Fiction" - tu nie bede mowil ile razy widzilem :wink: Znam na pamiec:) "Fight Club" - bardzo dobry, ale nie az tak zaskakujacy jak sie spodziewaem (tzn. domyslilem sie ze to 2 te same osoby troche wcz...
autor: wjt2004
26 paź 2006, 16:03
Forum: Auto-Moto
Temat: WPISUJCIE CZYM JEŹDZICIE
Odpowiedzi: 201
Odsłony: 82221

Re: WPISUJCIE CZYM JEŹDZICIE

Moze zaczne pierwszy :roll:
W czerwcu kupilem Peugeota 205(1.8 diesel) za 700zl. Ma 21 lat i przejechalem nim juz 10 tys. (czyli po 2500 miesiecznie). Narazie dolozylem do niego w sumie 500zl.
niezle co??? :razz:

Wyszukiwanie zaawansowane