Praca magisterska, proszę o wypełnienie ankiety

Tutaj prosimy o pomoc i pomagamy:
w wypełnianiu ankiet, petycji;
w pracach magisterskich, naukowych (nie zapominamy o pełnym tytule i nazwisku promotora)
oraz w tworzeniu poradników itp.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
e-gosiak
Debiutant ✽
Choroba: CU
województwo: mazowieckie

Praca magisterska, proszę o wypełnienie ankiety

Post autor: e-gosiak » 05 mar 2012, 21:44

Witam, Jestem studentką studiów magisterskich kierunek pielęgniarstwo UWM w Olsztynie. Przeprowadzam badania do pracy mgr na temat ROLA MESALAZYNY W CHEMOPREWENCJI RAKA JELITA GRUBEGO – OCENA STANU WIEDZY PACJENTÓW LECZONYCH Z POWODU NIESWOISTYCH CHORÓB ZAPALNYCH JELIT.
Bardzo proszę o wypełnienie ankiety, poniżej zamieszczam link do ankiety i z góry dziękuję za pomoc.
http://moje-ankiety.pl/respond-19522.html

Awatar użytkownika
obyty.z.cu
Doradca CU
województwo: wielkopolskie

Re: Praca magisterska, proszę o wypełnienie ankiety

Post autor: obyty.z.cu » 05 mar 2012, 22:22

Który z objawów uważa Pan/Pani za najbardziej uciążliwe?
Można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź. W przypadku wyboru odpowiedzi INNE proszę wpisać w oknie komentarza jaki to był objaw.
krwawienie
biegunka
bóle brzucha
gorączka
zmniejszenie masy ciał
smieszne,jak wybrać z tego coś ?
WSZYSTKO !!
a tu jeszcze ciekawiej !!

ech.... te ankiety sa takie..... nie dorobione,albo wynikające z jakiekś takiej wiedzy...książkowej,gazetowej,.... napewno daleko odchodzacej od życia chorego.
„Przytulanie jest zdrowe. Wspomaga system immunologiczny, utrzymuje człowieka w dobrym zdrowiu, leczy depresje, redukuje stres, przywołuje sen, odmładza, orzeźwia, nie ma przykrych skutków ubocznych, jest więc po prostu cudownym lekiem ..."Każda droga zaczyna się od pierwszego kroku" . https://senmaluszka.pl

e-gosiak
Debiutant ✽

Post autor: e-gosiak » 05 mar 2012, 23:59