WAZNE! Dyżur w Oddziale Małopolskim J-elity

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
Gośka
Początkujący ✽✽
Posty: 466
Rejestracja: 05 mar 2004, 11:38
Choroba: CD
województwo: małopolskie
Lokalizacja: Brzeźnica/Kraków
Kontakt:

WAZNE! Dyżur w Oddziale Małopolskim J-elity

Post autor: Gośka » 31 sie 2007, 00:39

Po wakacjach powracamy do comiesięcznych dyżurów. Jak zwykle dyżury będą odbywały sie w każdy pierwszy wtorek miesiąca, w godzinach 17.00 - 18.00, w szpitalu w Prokocimiu. Pierwszy dyżur - najbliższy wtorek tj.: 4 września. Czy jest ktoś chętny do pełnienia? Bardzo proszę o kontakt. :roll:

Awatar użytkownika
senior Martinez
Początkujący ✽✽
Posty: 146
Rejestracja: 24 mar 2006, 13:54
Choroba: CD
województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków

Re: WAZNE! Dyżur w Oddziale Małopolskim J-elity

Post autor: senior Martinez » 02 paź 2007, 21:41

tola pisze:Następny mam wraz z seniorem Martinezem
Co prawda będę świeżym żonkosiem :wink: , ale postaram się podpisać listę obecności :wink: :lol:

Szaraja
Specjalista ds. Porad Prawnych
Posty: 1574
Rejestracja: 09 sty 2006, 21:48
Choroba: CD u dziecka
województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Re: WAZNE! Dyżur w Oddziale Małopolskim J-elity

Post autor: Szaraja » 03 paź 2007, 14:31

Potem Tola nam opisze jak smakowały placki poślubne. :wink:
Szaraja
Chwała tym którzy stworzyli to forum. a dla wszystkich którzy piszą wielkie dzięki

Artur rodzic
Aktywny ✽✽✽
Posty: 584
Rejestracja: 03 paź 2007, 21:16
Choroba: CD u dziecka
województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Sandomierz

Re: WAZNE! Dyżur w Oddziale Małopolskim J-elity

Post autor: Artur rodzic » 04 paź 2007, 19:42

magdalene pisze:Niedawno dotarłam do domu z dyżuru :). Siedziałyśmy sobie tam z tolą, był tata 10cio letniego Adasia chorego na Crohna i tak sobie odbyliśmy miłą konwersację :).
Tak Potwierdzam jestem właśnie Ojcem tego Adasia właśnie dołączyłem do waszego forum spotkanie było bardzo miłe. Wczoraj z synem wruciliśmy do domu ze szpitala. Niestety w moim mieście nie można doistać ensure o smaku bananowym o którym m. in rozmawialiśmy a więc Adam nie może go sprubować.

Pozdrawiam.

Szaraja
Specjalista ds. Porad Prawnych
Posty: 1574
Rejestracja: 09 sty 2006, 21:48
Choroba: CD u dziecka
województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Re: WAZNE! Dyżur w Oddziale Małopolskim J-elity

Post autor: Szaraja » 04 paź 2007, 22:06

Zadzwon prosze pod ten nr 087/4241190, to dystrybutor fresubinu, ale moze ma również poszukiwany przez Ciebie preparat.
Szaraja
Chwała tym którzy stworzyli to forum. a dla wszystkich którzy piszą wielkie dzięki

Szaraja
Specjalista ds. Porad Prawnych
Posty: 1574
Rejestracja: 09 sty 2006, 21:48
Choroba: CD u dziecka
województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Re: WAZNE! Dyżur w Oddziale Małopolskim J-elity

Post autor: Szaraja » 25 paź 2007, 08:40

Potrzebna pilnie jedna osoba na dyżur w siedzibie naszego oddziału 6.11.07. Senior Martinez jednak wybrał podróż poślubną , placków weselnych tym razem nie będzie.
Prosze o kontakt osoby , które miałyby czas w godzinach od 17 do 18.
Szaraja
Chwała tym którzy stworzyli to forum. a dla wszystkich którzy piszą wielkie dzięki

Szaraja
Specjalista ds. Porad Prawnych
Posty: 1574
Rejestracja: 09 sty 2006, 21:48
Choroba: CD u dziecka
województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Re: WAZNE! Dyżur w Oddziale Małopolskim J-elity

Post autor: Szaraja » 25 paź 2007, 10:40

No faktycznie, trzymam kciuki tolu. Mam nadzieję, ze jeszce ktos się zgłosi, bo pozostaje problem kolejnego miesiąca, czyli grudnia. Z góry dziękuję Magdalene i Marcie, ale mam nadzieję, ze ktoś się jeszce zgłosi.
Szaraja
Chwała tym którzy stworzyli to forum. a dla wszystkich którzy piszą wielkie dzięki

matchew
Debiutant ✽
Posty: 33
Rejestracja: 22 sie 2007, 12:23
Choroba: CU
województwo: małopolskie
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Re: WAZNE! Dyżur w Oddziale Małopolskim J-elity

Post autor: matchew » 25 paź 2007, 12:23

Cześć.
Szaraja pisze:Prosze o kontakt osoby , które miałyby czas w godzinach od 17 do 18.
Czas to mam pytanie tylko czy dojade do prokocimia w godzine. Kończe prace o 16 i nie jestem pewien czy mi sie uda z mogilskiej dojechac na wielicką. Tu i tu remontują, a korki w krakowie to potrafią być, oj potrafią. Ale jak sie nikt nie zgłosi chętny to prosze mnie wpisać na liste, coś wymyśle.

Szaraja
Specjalista ds. Porad Prawnych
Posty: 1574
Rejestracja: 09 sty 2006, 21:48
Choroba: CD u dziecka
województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Re: WAZNE! Dyżur w Oddziale Małopolskim J-elity

Post autor: Szaraja » 25 paź 2007, 18:01

Dzięki, prosze skontaktuj się z Magdalene, skorzystamy z twojej propozycji, jesli nie w tym miesiącu to w następnym. Jak masz pytania to pisz.
Pozdrawiam
Szaraja
Chwała tym którzy stworzyli to forum. a dla wszystkich którzy piszą wielkie dzięki

matchew
Debiutant ✽
Posty: 33
Rejestracja: 22 sie 2007, 12:23
Choroba: CU
województwo: małopolskie
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Re: WAZNE! Dyżur w Oddziale Małopolskim J-elity

Post autor: matchew » 25 paź 2007, 20:53

magdalene nie pomyślałem o tramfaju :doh: cały czas sie zastanawiałem jak tam najszybciej dotrzeć autem. 9 jeździ koło mnie wiec nie bedzie problemu z dotarciem na 17. Jeśli sie coś wydarzy, co mi przeszkodzi w przyjeździe to dam znać

Szaraja
Specjalista ds. Porad Prawnych
Posty: 1574
Rejestracja: 09 sty 2006, 21:48
Choroba: CD u dziecka
województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Re: WAZNE! Dyżur w Oddziale Małopolskim J-elity

Post autor: Szaraja » 25 paź 2007, 21:45

Wiecie co?
Najpiękniejsze w ty,m wszystkim jest to że na Was - wszystkich zawsze można liczyć. :super:
Szaraja
Chwała tym którzy stworzyli to forum. a dla wszystkich którzy piszą wielkie dzięki

Awatar użytkownika
Marky
Specjalista ds. Żywienia
Posty: 324
Rejestracja: 14 maja 2006, 13:04
Choroba: CD
województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: WAZNE! Dyżur w Oddziale Małopolskim J-elity

Post autor: Marky » 26 paź 2007, 00:35

Tak ślicznie sobie dziękujecie, że zrobię wszystko by tak poukładać sobie pracę by być w pierwszy grudniowy wtorek na dyżurze w Prokocimiu :roll:

Nie chciałbym składać jakiś daleko idących deklaracji ale moja córeczka ma już roczek i powolutku przestaje być aż tak absorbująca. Więc jeśli zdrówko pozwoli, może uda mi się przeznaczyć troszkę wiecej czasu na nasze Towarzystwo :wink:

Narazie chciałbym podzielić się dobrą nowiną, że nasze dzieciątka i młodzi przyjaciele przebywające na oddziale w Prokocimiu, bedą mogły znów oglądać telewizorek. :razz:
Udało się wyprosić w Mix'ie Electronics'ie 28 calowy telewizorek, który czeka już u mnie w domku a w najbliższym czasie trafi na Oddział. :spoko:
W słowach jest magia, w czynach jest prawda.

Szaraja
Specjalista ds. Porad Prawnych
Posty: 1574
Rejestracja: 09 sty 2006, 21:48
Choroba: CD u dziecka
województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Re: WAZNE! Dyżur w Oddziale Małopolskim J-elity

Post autor: Szaraja » 26 paź 2007, 17:41

Brawo Marky, wiem jak jestes zajęty i ile czasu musiałeś poświęcić , aby wydębić ten telewizor. :papa: To dla Twojej córeczki.
Mam nadzieję, że ktoś jeszce się zgłosi na dyżur, albo wcześniej da sie zorganizowac jakieś spotkanie, wtedy następni chętni będa przychodzić na dyżury.
Pozdrawiam jeszce raz Was wszystkich.
Jutro bede wznosiła toast odrębnie z Marcina i Ewę, chociaz z daleka
Pozdrawiam
Szaraja
Chwała tym którzy stworzyli to forum. a dla wszystkich którzy piszą wielkie dzięki

Mamcia
Specjalista od Spraw medycznych
Posty: 10316
Rejestracja: 04 mar 2004, 16:08
Choroba: CD u dziecka
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: WAZNE! Dyżur w Oddziale Małopolskim J-elity

Post autor: Mamcia » 26 paź 2007, 23:06

Brawo Marku. Każdy jak się postara to może coś załatwić, jakoś pomóc.
Przyłacz się do Towarzystwa J-elita. Działamy dla waszego dobra, ale bez Waszej pomocy niewiele zrobimy.

Szaraja
Specjalista ds. Porad Prawnych
Posty: 1574
Rejestracja: 09 sty 2006, 21:48
Choroba: CD u dziecka
województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Re: WAZNE! Dyżur w Oddziale Małopolskim J-elity

Post autor: Szaraja » 06 lis 2007, 20:43

A ja jak zwykle dzwoniłam do Prokocimia, aby przypomnieć o naszym dyżurze, ale widać, trzeba dzwonić również w dniu dyżuru.
Fajnie, że byliście. KTO CHĘTNY NA GRUDZIEŃ?
Pozdrawiam
Szaraja
Chwała tym którzy stworzyli to forum. a dla wszystkich którzy piszą wielkie dzięki

Zablokowany

Wróć do „małopolskie”