Kiedy szpital, kiedy operacja?

Kiedy jelita idą pod nóż.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mako
Debiutant ✽
Choroba: CU

Kiedy szpital, kiedy operacja?

Post autor: mako » 25 sty 2006, 00:38

co sie takiego z CU i czlowiekiem musi dziac, ze kwalifikuje do szpitala. a kiedy na dodatek musi juz dojsc do operacji? sadze, ze to z pewnoscia pytanie do osob, ktore maja jedno i/lub drugie za soba. jestem laikiem w sprawach CU, a wole dmuchac na zimne i nie skazywac siebie tylko na opinie lekarzy, bo z tym roznie. pozdrawiam wszystkich forumowiczow i gosci.
fell deeds awake
now for wrath
now for ruin
...and a red dawn!

doem76
Początkujący ✽✽
Kontakt:

Re: Kiedy szpital, kiedy operacja?

Post autor: doem76 » 25 sty 2006, 11:28

Witaj, MAKO. U mnie było tak jak u Zenobiusa. Najpierw wizyta w szpitalu, aby rozpoznać co za paskudztwo tak mnie pędzi do toalety, a kolejne pobyty - to już tylko leczenie objawów. Szpital od czasu do czasu trzeba "zaliczyć", nie ma przed nim ucieczki, gdy stan jelitek się pogarsza.
CU: Lepiej być nie może :-)

Mamcia
Specjalista od Spraw medycznych
Choroba: CD u dziecka
województwo: mazowieckie
Kontakt:

Post autor: Mamcia » 25 sty 2006, 11:41

Awatar użytkownika
mako
Debiutant ✽

Post autor: mako » 17 lut 2006, 19:47

Dzieki za posty. Tak pytalem na wszelki wypadek. Mysle, ze ze mna jeszcze tak zle chyba nigdy do konca nie bylo.
fell deeds awake
now for wrath
now for ruin
...and a red dawn!

mika
Debiutant ✽
Choroba: nie ustalono
Kontakt:

Post autor: mika » 19 lut 2006, 10:41

Ja choruję na CD, więc do szpitala kierują mnie chyba z innych przyczyn niż ciebie.
Właśnie dzis wybieram się po raz kolejny, czeka mnie resekcja jelita cienkiego - powód: przewężenie do 2mm, przetoki, itp. To będzie moje drugie cięcie. Pierwsze było 6 lat temu z powodu niedrożności.
Trzymajcie za mnie kciuki ;)
Mika

Awatar użytkownika
ranka
Mistrzunio ❃❃❃
województwo: pomorskie
Kontakt:

Post autor: ranka » 19 lut 2006, 18:52