Czy jecie chleb z ketchupem?

czyli to, co możemy jeść zebrane w pyszne dania - pomysły kulinarne własne i ściągnięte. Zapraszamy i życzymy smacznego :)

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ

Czy jadasz chleb z ketchupem?

Tak notorycznie
12
9%
Tak czasem
56
44%
Nigdy nie probowalem, ale sprobuje
15
12%
Nie probowalem i nie zamierzam
31
24%
Nie probowalem, nie zamierzam i uwazam ze zwariowales
13
10%
 
Liczba głosów: 127

Awatar użytkownika
Raysha
Weteran ✿
Posty: 4274
Rejestracja: 06 sie 2006, 12:44
Choroba: CD
województwo: dolnośląskie

Re: Czy jecie chleb z ketchupem?

Post autor: Raysha » 10 sie 2008, 15:58

sylwusia4114 pisze:Mikrusia napisał/a:
parówki bez keczupu

spróbuj parówek z serem. o dziwo, jem je bez keczupu :D
Spróbuje. A jadłaś takie od razu nadziewane serem ? Firma Indykpol je produkuje
w środku od razu mają ser, nawet dobre. Ale zwykłe z indykpolu bezglutenowe parówki, są po prostu przewspaniałe, do dzisiejszego dnia, pomimo, że nie mam diety, jem je i się zachwycam, że w parówce jest mięsko :roll:

Awatar użytkownika
ewkunia
Doświadczony ❃
Posty: 1030
Rejestracja: 05 kwie 2008, 12:53
Choroba: niesklasyfikowane NZJ
województwo: pomorskie
Lokalizacja: z Nibylandii:)

Re: Czy jecie chleb z ketchupem?

Post autor: ewkunia » 24 sie 2008, 16:09

najpiękniejszy jest keczup z Włocławka .w słoiczku, pyszniutki....
Ewkunia; biorę: nic; brałam :Asamax Imuran, Pentasę, Metronizadol, Encorton, Salofalk, Jucolon, wlewki z hydrokortyzonem,..., and many more ;p ważę 60kg/169cm, mam notorycznie stany podgorączkowe;/ Moje jelita źle znoszą mesalazynę.

Awatar użytkownika
Behemot(ka)
Początkujący ✽✽
Posty: 383
Rejestracja: 23 wrz 2007, 17:01
Choroba: CU
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Czy jecie chleb z ketchupem?

Post autor: Behemot(ka) » 25 sie 2008, 08:45

O żesz 8-O To jest zjadliwe?

Leki: Sulfasalazyna 2/2/2 Effectin 0/0/1 Depakina 1/0/1 + Kwas foliowy

Stan: Remisja kliniczna i endoskopowa

Nie jestem leniwa, po prostu mam wadliwy system dystrybucji energii.

http://www.venganza.org/


Awatar użytkownika
ewkunia
Doświadczony ❃
Posty: 1030
Rejestracja: 05 kwie 2008, 12:53
Choroba: niesklasyfikowane NZJ
województwo: pomorskie
Lokalizacja: z Nibylandii:)

Re: Czy jecie chleb z ketchupem?

Post autor: ewkunia » 25 sie 2008, 18:58

to jest pyszne. w ogole chleb z maslem i twarogiem z wlocławkiem-palce lizać... :D
Ewkunia; biorę: nic; brałam :Asamax Imuran, Pentasę, Metronizadol, Encorton, Salofalk, Jucolon, wlewki z hydrokortyzonem,..., and many more ;p ważę 60kg/169cm, mam notorycznie stany podgorączkowe;/ Moje jelita źle znoszą mesalazynę.

Awatar użytkownika
Bona
Początkujący ✽✽
Posty: 144
Rejestracja: 02 sie 2008, 13:11
Choroba: CD
województwo: -- poza Polską --
Lokalizacja: Londyn

Re: Czy jecie chleb z ketchupem?

Post autor: Bona » 02 wrz 2008, 17:43

no tak chlebek z ketchupem.. a gdzie pyszny zolty ser do tego?? bo takiej opcji nie ma...
samego chleba z ketchupem to tak chyba bym nie zjadla,,, ale z serem i majonezem to juz OK
Cheers :-)

Awatar użytkownika
Behemot(ka)
Początkujący ✽✽
Posty: 383
Rejestracja: 23 wrz 2007, 17:01
Choroba: CU
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Czy jecie chleb z ketchupem?

Post autor: Behemot(ka) » 02 wrz 2008, 20:12

Wątek o chlebie z keczupem na 7 stron :lol: To tylko na tym forum...

Leki: Sulfasalazyna 2/2/2 Effectin 0/0/1 Depakina 1/0/1 + Kwas foliowy

Stan: Remisja kliniczna i endoskopowa

Nie jestem leniwa, po prostu mam wadliwy system dystrybucji energii.

http://www.venganza.org/


Awatar użytkownika
junior
Początkujący ✽✽
Posty: 336
Rejestracja: 14 paź 2006, 17:54
Choroba: CD
województwo: lubuskie
Lokalizacja: Starościn/Kraków
Kontakt:

Re: Czy jecie chleb z ketchupem?

Post autor: junior » 03 wrz 2008, 19:39

Ależ mi apetytu tym chlebkiem z ketchupem i majonezem narobiliście :eat:
Why So Serious?!

http://promocjozercy.pl/ - Najlepsze promocje zebrane w jednym miejscu!

Czy te oczy mogą kłamać?

Awatar użytkownika
Agata K.
Początkujący ✽✽
Posty: 182
Rejestracja: 19 lis 2007, 23:20
Choroba: CU
województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Kontakt:

Re: Czy jecie chleb z ketchupem?

Post autor: Agata K. » 28 wrz 2008, 18:35

Zjadam chleb z ketchupem wtedy kiedy kiełbasa mi obrzydnie i wszystko inne czym mozna oblozyc chleb :) Ale za to mój synek poprostu zajada sie chlebem z ketchupem prawie co dziennie...No i mówią,ze ketchup jest podobno zdrowy.
CU znowu się odzywa....zresztą od dłuższego czasu...

Awatar użytkownika
Bona
Początkujący ✽✽
Posty: 144
Rejestracja: 02 sie 2008, 13:11
Choroba: CD
województwo: -- poza Polską --
Lokalizacja: Londyn

Re: Czy jecie chleb z ketchupem?

Post autor: Bona » 28 wrz 2008, 18:52

ja ostatnio zauwazylam ze male lub mlode dzieci lubia ketchup... ze wszystkim, czy to sam chlep czy kielbasa czy chipsy... cos w tym musi byc....
Cheers :-)

Awatar użytkownika
karolka
Początkujący ✽✽
Posty: 70
Rejestracja: 10 wrz 2008, 16:27
Choroba: CU
województwo: śląskie
Lokalizacja: gliwice
Kontakt:

Re: Czy jecie chleb z ketchupem?

Post autor: karolka » 28 wrz 2008, 19:27

Ja bardzo lubie chleb z keczupem,i z koncentratem pomidorowym tez.I duzo pieprzu na to :mrgreen:

Awatar użytkownika
Bona
Początkujący ✽✽
Posty: 144
Rejestracja: 02 sie 2008, 13:11
Choroba: CD
województwo: -- poza Polską --
Lokalizacja: Londyn

Re: Czy jecie chleb z ketchupem?

Post autor: Bona » 28 wrz 2008, 20:30

no tak tylko ze ketchup ma nie tylko zastosowanie na chlebie ale i na chipsach, frytkach i innych produktach .... :razz:
Cheers :-)

Awatar użytkownika
Grzyb333
Doświadczony ❃
Posty: 1075
Rejestracja: 10 mar 2008, 13:49
Choroba: CU
województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Czy jecie chleb z ketchupem?

Post autor: Grzyb333 » 26 paź 2008, 11:02

Chlebek umoczony w jajku, przysmażony na oleju i polany ketchupem. Mniaaaaam.
GrzybaBlog - http://graforoman.wordpress.com/ Darwin się mylił. Ja nie pochodzę od małpy. Ja pochodzę od Purchawki :E

Awatar użytkownika
Agata K.
Początkujący ✽✽
Posty: 182
Rejestracja: 19 lis 2007, 23:20
Choroba: CU
województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Kontakt:

Re: Czy jecie chleb z ketchupem?

Post autor: Agata K. » 26 paź 2008, 17:41

sylwusia4114 pisze:dla mnie to żadne odkrycie, że ludzie lubią keczup xD
no własnie uważam tak jak sylwusia4114,a po za tym ketchup mi nie szkodzi,bo jeśli chodzi o same pomodory to moge sobie je wybic z glowy.I to jest własnie dziwne,że ketchup i przecier jem bez przeszkod a pomodorow juz nie moge.
CU znowu się odzywa....zresztą od dłuższego czasu...

krenos

Re: Czy jecie chleb z ketchupem?

Post autor: krenos » 26 paź 2008, 21:03

Agata K. pisze: no własnie uważam tak jak sylwusia4114,a po za tym ketchup mi nie szkodzi,bo jeśli chodzi o same pomodory to moge sobie je wybic z glowy.I to jest własnie dziwne,że ketchup i przecier jem bez przeszkod a pomodorow juz nie moge.
Może ketchup który jesz nie jest robiony z pomidorów :wink: ?

Awatar użytkownika
Raysha
Weteran ✿
Posty: 4274
Rejestracja: 06 sie 2006, 12:44
Choroba: CD
województwo: dolnośląskie

Re: Czy jecie chleb z ketchupem?

Post autor: Raysha » 27 paź 2008, 10:17

Skłaniałabym się, że ketchup i przecier to papka i właściwie nie działa drażniąco na jelita bo to jest konsystencji papkowej, a pomidor ma pesteczki jakby nie było i może to troche drażni.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przepisy kulinarne”