Strona 3 z 3

Re: dziecko z wzjg

: 21 paź 2013, 13:39
autor: domi.nika
Dziekujemy za odpowiedz Mala_Mi i za gratulacje.
Zdrowka dla Ciebie! :roll:

Re: dziecko z wzjg

: 03 lis 2014, 22:03
autor: domi.nika
Witam :wink:
Juz dawno nie pisalam. Ciagle czasu nie ma. Wkrotce bedzie rok od 1 dawki Remicade i musze przyznac ze wszystko jest dobrze. Nie ma krwi, Krystian rosnie i chodzi juz do szkoly. Raz w czasie tego leczenia, (gdzies 3 dawki temu), pojawila nam sie krew ale zniknela po kolejnej dawce i poki co jest spoko (tfu, tfu - odpukac!)
Ma czasem pobolewania brzuszka ale to z zaparc jak stwierdzil lekarz. Jak sie zalatwia regularnie jest OK. Ogolnie jest energiczny jak zawsze i nie raz ma z tego powodu klopoty w szkole, zawsze musi sie wmieszac w jakas afere :wink: , taki lobuziak z niego juz. Teraz ma juz 131 cm i 30 kg :roll:
Chorowal tez 3 tyg. temu na ospe wietrzna i strasznie sie tym przerazilam ale ze byl szczepiony w wieku niemowlecym i dostal tez leki przeciwwirusowe szybko mu przeszlo i choroba przebiegla bardzo lagodnie na szczescie :roll: Za to jego mlodsza siostra cala jest w krostkach i ciagnie nam sie ta ospa u niej baaardzo :cry:
Pozdrawiam wszytskich :roll: