"coś' na wągry zaskórniaki

Wszystkie rady związane z pielęgnacją skóry.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Slip
Początkujący ✽✽
Posty: 96
Rejestracja: 01 sie 2011, 22:34
Choroba: CU
województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

"coś' na wągry zaskórniaki

Post autor: Slip » 26 cze 2012, 00:32

od jakiegoś czasu pojawiąją mi się w/w nieprzyjemności na czole nosie. na codzień jest w miarę okej, ale gorzej jest po jakimś aktywniejszym spędzaniu czasu, zwłaszcza imprezie(skóra robi się dodatkowo tłusta). Biorę asamax i imuran, ale nie sądzę aby to miało większy wpływ. czasami zdarzy się zjęść coś słodkiego, czy odrobinę przyprawionego, ale raczej też nie tyle aby to tak gwałtownie i niekorzystnie działało. generalnie z moją skórą na twarzy nigdy nie było idealnie, ale właśnie ostatnio jest wyjątkowo kiepsko i to akurat kiedy jestem u kogoś na kilka dni itd.

tak więc macie coś sprawdzonego do codziennego użytku, jakiś dobry peeling, tonic z apteki? akurat nie bardzo mam kasę na testowanie tych rzeczy, a wgooglach każdy poleca co innego. na forum jest sporo pań, które raczej znają się na kosmetykach więc liczę na jakieś wskazówki:)

te garniery czysta skóra i podobne duperele z drogerii wypadają dosyć słabo, dlatego aktualnie używam jakiegoś mydła siarkowego.

http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=4701
o coś takiego np. ludzie polecają

Katarzyna
Początkujący ✽✽
Posty: 187
Rejestracja: 03 gru 2008, 19:20
Choroba: CU
województwo: lubuskie
miasto: Krosno Odrzańskie
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Re: "coś' na wągry zaskórniaki

Post autor: Katarzyna » 26 cze 2012, 08:31

Hej ja też mam podobny problem i używam płynu micelarnego z Perfekty. Po myciu zwykłą wodą z mydłem jest jeszcze gorzej. Jestem na asamaxie i encortonie i obawiam się ze encorton u mnie nasila te dolegliwości

Awatar użytkownika
Slip
Początkujący ✽✽
Posty: 96
Rejestracja: 01 sie 2011, 22:34
Choroba: CU
województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: "coś' na wągry zaskórniaki

Post autor: Slip » 26 cze 2012, 12:57

Dzięki wielkie za odpowiedzi, to w takim razie przejdę się i poszukam jakiegoś żelu i kremu nawilżającego.

ale jeszcze polecajcie, bo w sumie nie wiem kiedy się wybiorę. narazie rozważam coś takiego:

http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=15858

i żel La Roche - Posay

Awatar użytkownika
subzero
Aktywny ✽✽✽
Posty: 717
Rejestracja: 10 sie 2011, 16:36
Choroba: niesklasyfikowane NZJ
województwo: śląskie
Lokalizacja: K-ce bejbe

Re: "coś' na wągry zaskórniaki

Post autor: subzero » 26 cze 2012, 14:12

A z aptecznych rzeczy mozesz sprobowac np Benzacne albo Acne derm, ale prawde mowiac zostaw je sobie na pozniej, bo teraz idzie lato i mozesz sie nabawic przebarwien podczas stosowania, poza tym one moga miec taki skutek uboczny, ze skóra bedzie Ci sie łuszczyc i trzeba ją nawilżać jakimś dobrym niezapychajacym kremem. Ja sama wolalabym jesienia tego uzyc :)
http://www.doz.pl/apteka/p663-Benzacne_5_zel_30_g
http://www.doz.pl/apteka/p6602-Acne-Der ... tubie_20_g

kalka_96
Znawca ❃❃
Posty: 2123
Rejestracja: 24 lip 2011, 14:08
Choroba: CD
województwo: małopolskie
Lokalizacja: K-w

Re: "coś' na wągry zaskórniaki

Post autor: kalka_96 » 26 cze 2012, 14:50

Egzistenz pisze:Benzacne
ja stosuje codziennie, w październiku będzie rok, do tego krem i żel z nivea young, a poprawa bardzo duża, ale to już każdemu co innego podchodzi :]
mi na przykład po la roche się nie poprawiało :neutral:

Awatar użytkownika
Alis
Doświadczony ❃
Posty: 1591
Rejestracja: 23 wrz 2010, 12:59
Choroba: CD
województwo: pomorskie
Lokalizacja: z Polski

Re: "coś' na wągry zaskórniaki

Post autor: Alis » 26 cze 2012, 15:49

a ja polecam zineryt albo duac, ten pierwszy to forma roll on, a drugi maść, bardzo dobrze działają i nie wysuszają
Leki: Pentasa granulat 2x1 g/Sanprobi Super Formuła 1x1/wcześniej Remicade

Awatar użytkownika
Slip
Początkujący ✽✽
Posty: 96
Rejestracja: 01 sie 2011, 22:34
Choroba: CU
województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: "coś' na wągry zaskórniaki

Post autor: Slip » 26 cze 2012, 17:17

jakichś konkretniejszych preparatów nie potrzebuję, nie bardzo też chcę sie wybierać do dermatologa, bo pewnie dostałbym coś mocniejszego. jak mówiłem na codzień jest w miarę okej. to ma raczej związek z większą aktywnością, lub z jakąś formą stresu( pewnie zupełnie swobodnie czuję się tylko u siebie). narazie mam zamiar wybróbować coś skuteczniejszego do oczyszczania i jakiś krem, który zaradzi tłustej skórze. postaram się popijać wodę bo to ponoć też pomaga.

Awatar użytkownika
Alis
Doświadczony ❃
Posty: 1591
Rejestracja: 23 wrz 2010, 12:59
Choroba: CD
województwo: pomorskie
Lokalizacja: z Polski

Re: "coś' na wągry zaskórniaki

Post autor: Alis » 26 cze 2012, 17:25

Mydlo siarkowe u mnie totalna porazka. A jezeli chodzi o zineryt to ma antybiotyk i duac tez, jak juz sie kosztowac to w cos co leczy, mi zadne masci cynkowe, benzacne, nic mi to nie dawalo, plus zele, pillingi, kasa wywalona w bloto, no i mnie zaden z tych lekow nie wysuszal skory.
Leki: Pentasa granulat 2x1 g/Sanprobi Super Formuła 1x1/wcześniej Remicade

aga_wu
Początkujący ✽✽
Posty: 132
Rejestracja: 25 cze 2011, 03:54
Choroba: CD
województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków

Re: "coś' na wągry zaskórniaki

Post autor: aga_wu » 26 cze 2012, 17:31

Ze swej strony mogę polecić zestaw kosmetyków Eucerin purifyer - u mnie działało ;) ( stosowałam żel, tonik. Krem tylko rano. Zrezygnowałam z podkładu i korektorów. )
http://www.eucerin.com/pl/produkty/1/?g ... 3wodiy32tQ

Dodatkowo w najgorszych momentach używałam Davercin (na recepte, płyn albo żel z antybiotykiem. Na receptę)

Powiem jeszcze, że u mnie wszystkie problemy zniknęły jak odstawiłam sterydy i imuran.

Awatar użytkownika
malapkasia
Znawca ❃❃
Posty: 2859
Rejestracja: 24 maja 2010, 11:31
Choroba: CD
województwo: lubelskie
Lokalizacja: Lublin/Bełżyce/Łuszczów

Re: "coś' na wągry zaskórniaki

Post autor: malapkasia » 26 cze 2012, 18:27

mycie buzi zużytą szczoteczką do zębów przynajmniej 1 dziennie :) <==== nie boli jak sie już buzia przyzwyczai ;)
namaczasz buzie, mydełko (np. w płynie) na szczoteczkę i jedziesz w miarę okrężnymi ruchami :)
"Aby być szczęśliwym z mężczyzną, trzeba go bardzo dobrze rozumieć i trochę kochać. Aby być szczęśliwym z kobietą, trzeba ją bardzo kochać i w ogóle nie próbować zrozumieć"
imuran, entocort 3mg, novothyral

Awatar użytkownika
Lemoni
Doświadczony ❃
Posty: 1499
Rejestracja: 06 sty 2008, 14:34
Choroba: CD
województwo: -- poza Polską --
Lokalizacja: Newbury
Kontakt:

Re: "coś' na wągry zaskórniaki

Post autor: Lemoni » 26 cze 2012, 20:35

ale to chyba nie dla delikatnej skóry :roll:
i nie z większymi zmianami
mnie np. jakaś dermokonsultantka (nvm :D) odradziła peelingi mechaniczne, ponoć tylko enzymatyczne.

jej, facet linkuje wizażem, jestem pod wrażeniem :mrgreen: !

ja jeszcze polecam peeling kwasem pirogronowym. trzeba zrobić serię (choć u mnie są fajne zmiany już po jednym). niestety trzeba się zebrać do kosmetyczki, zostawić tam trochę kasy, do tego wybrać inną, mniej słoneczną porę roku :wink:

Awatar użytkownika
subzero
Aktywny ✽✽✽
Posty: 717
Rejestracja: 10 sie 2011, 16:36
Choroba: niesklasyfikowane NZJ
województwo: śląskie
Lokalizacja: K-ce bejbe

Re: "coś' na wągry zaskórniaki

Post autor: subzero » 26 cze 2012, 21:23

mnie tez nie służą peelingi mechaniczne, wydaje mi sie, ze wręcz szkodzą, bo mam więcej malutkich krosteczek

fajne są peelingi enzymatyczne z ananasem i papaja (tam jest bromelina i costam)
pomagaja w tradziku i odblokowywaniu porów, zaskórniki tez sie zmniejszaja
mialam kiedys taki w formie proszku - robilam sobie z niego papkę i super dzialalo :)
a podraznien zero

czaję się tez na peeling kawitacyjny u kosmetyczki, ale sama nie wiem..

Awatar użytkownika
Lemoni
Doświadczony ❃
Posty: 1499
Rejestracja: 06 sty 2008, 14:34
Choroba: CD
województwo: -- poza Polską --
Lokalizacja: Newbury
Kontakt:

Re: "coś' na wągry zaskórniaki

Post autor: Lemoni » 26 cze 2012, 23:58

subzero, co to za maseczka, pamiętasz ;)?

w temacie wągrów - widziałam kiedyś domową poradę - maseczkę z... żelatyny :|. jakoś nie śpieszy mi się próbować, ale jakby ktoś zamierzał... :wink:

Awatar użytkownika
subzero
Aktywny ✽✽✽
Posty: 717
Rejestracja: 10 sie 2011, 16:36
Choroba: niesklasyfikowane NZJ
województwo: śląskie
Lokalizacja: K-ce bejbe

Re: "coś' na wągry zaskórniaki

Post autor: subzero » 27 cze 2012, 08:55

Lemoni pisze:subzero, co to za maseczka, pamiętasz ?
http://allegro.pl/super-peeling-enzymat ... 18551.html
albo
http://allegro.pl/profesjonalny-peeling ... 61859.html
coś takiego :) papaja i bromelina :D
oczywiście najlepiej brać od jakiegoś źródła z dobrymi komentarzami
mysle, ze taki proszek mozna sobie tez samemu skomponowac zamawiajac skladniki na mazidla.com albo "biochemiaurody" bo widze, ze na allegro cosik podrożało

aga_wu
Początkujący ✽✽
Posty: 132
Rejestracja: 25 cze 2011, 03:54
Choroba: CD
województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków

Re: "coś' na wągry zaskórniaki

Post autor: aga_wu » 27 cze 2012, 09:25

Lemoni pisze:w temacie wągrów - widziałam kiedyś domową poradę - maseczkę z... żelatyny . jakoś nie śpieszy mi się próbować, ale jakby ktoś zamierzał...
ja próbowałam! Ale efekt był opłakany :P widziałam film na youtube jak to super działa ale niestety ja chyba jestem mniej zdolna niż pani z filmiku :lol:
Szczerze mówiąc jestem fanką domowych sposobów, ziółek itp. ale maseczka z żelatyny w moim wykonaniu to 100% niewypał.

Co do pilingów u kosmetyczek to warto sprawdzać groupon.pl albo inne strony tego typu. Często są oferty kosmetyczne. A i nie wolno zapomnieć że zawsze trzeba doliczyć koszt dobrego kremu z wysokim filtrem UV :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pielęgnacja Skóry”