Krostki na twarzy

Nasze problemy czy choroby skórne przez NZJ i nie tylko.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
Olgusia
Początkujący ✽✽
Posty: 228
Rejestracja: 07 sty 2007, 20:10
Choroba: CU
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Krostki na twarzy

Post autor: Olgusia » 08 sty 2007, 13:28

Jak zaczełam brać sterydy to na mojej twarzy zaczeły się pojawiać małe krostki,czy to
normalne jak się bierze sterydy?? :smutny:
Love of beauty is taste. The creation of beauty is art.

lucypah
Początkujący ✽✽
Posty: 399
Rejestracja: 08 wrz 2006, 15:49
Choroba: CU
województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: stargard

Re: Krostki na twarzy

Post autor: lucypah » 08 sty 2007, 15:12

te krostki to typu syfy czy uczulenie ??

Olgusia
Początkujący ✽✽
Posty: 228
Rejestracja: 07 sty 2007, 20:10
Choroba: CU
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: Krostki na twarzy

Post autor: Olgusia » 08 sty 2007, 15:34

ja twierdze że syfy, ale mama nie pozwala mi ich wyciskać czasami wyciskam takie duże
które mnie wkurzają :razz:
Love of beauty is taste. The creation of beauty is art.

Awatar użytkownika
tom-as
Ekspert ✿✿
Posty: 6439
Rejestracja: 22 lut 2006, 14:49
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Oberschlesien / Las

Re: Krostki na twarzy

Post autor: tom-as » 08 sty 2007, 15:49

Olgusia pisze:Jak zaczełam brać sterydy to na mojej twarzy zaczeły się pojawiać małe krostki,czy to
normalne jak się bierze sterydy??
w wielu przypadkach tak (mowa oczywiscie o krostkach tupu syf)

Awatar użytkownika
Patryśka
Doświadczony ❃
Posty: 1303
Rejestracja: 23 wrz 2006, 19:44
Choroba: CD
województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków, Gronków

Re: Krostki na twarzy

Post autor: Patryśka » 08 sty 2007, 16:18

Olgusia pisze:Jak zaczełam brać sterydy to na mojej twarzy zaczeły się pojawiać małe krostki,czy to
normalne jak się bierze sterydy?? :smutny:
ja tez tak mialam ale wszystko zniknelo :) Z czasem...

anula
Debiutant ✽
Posty: 24
Rejestracja: 01 lip 2006, 11:19
Choroba: CD
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Krostki na twarzy

Post autor: anula » 08 sty 2007, 18:28

A u mnie było odwrotnie jak przestałam brać sterydy to wtedy pojawiły się swędzące krostki na twarzy i szyji . Mniej wiecej po miesiącu wszystko wruciło do normy.A jak u was?

Misia

Re: Krostki na twarzy

Post autor: Misia » 08 sty 2007, 21:00

treść wpisu została usunięta na prośbę użytkownika

Misia

Re: Krostki na twarzy

Post autor: Misia » 10 sty 2007, 07:37

treść wpisu została usunięta na prośbę użytkownika

agnieszka
Początkujący ✽✽
Posty: 210
Rejestracja: 12 lut 2004, 11:48
Choroba: CD
województwo: lubuskie
Lokalizacja: ...

Re: Krostki na twarzy

Post autor: agnieszka » 11 sty 2007, 13:42

Tak chyba nasze organizmy reaguja! Mi np krostki wyskakiwaly na plecach co nigdy wcześniej nie miało miejsca wiec tak to juz chyba jest chodz nie koniecznie moja siostra nie miala zadnych krostke przy braniu sterydów pozdrawiam
Gabi

Awatar użytkownika
Patryśka
Doświadczony ❃
Posty: 1303
Rejestracja: 23 wrz 2006, 19:44
Choroba: CD
województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków, Gronków

Re: Krostki na twarzy

Post autor: Patryśka » 11 sty 2007, 14:56

moja siostra nie miala zadnych krostke przy braniu sterydów pozdrawiam
Hm mam nadzieje ze siostra nie jest chora na to samo :wink:
Sprawa krostek i innych ubocznych skutkow jest naprawde indywidualna.

agnieszka
Początkujący ✽✽
Posty: 210
Rejestracja: 12 lut 2004, 11:48
Choroba: CD
województwo: lubuskie
Lokalizacja: ...

Re: Krostki na twarzy

Post autor: agnieszka » 12 sty 2007, 13:55

Siostra choruje juz teraz 4 rok na Crohna tak jak ja niestety :smutny:
Gabi

Awatar użytkownika
Patryśka
Doświadczony ❃
Posty: 1303
Rejestracja: 23 wrz 2006, 19:44
Choroba: CD
województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków, Gronków

Re: Krostki na twarzy

Post autor: Patryśka » 12 sty 2007, 15:11

:( ech malo bylo jedna osoba :evil:

Awatar użytkownika
kolo85
Debiutant ✽
Posty: 26
Rejestracja: 11 maja 2011, 12:34
Choroba: CD
województwo: małopolskie
Lokalizacja: KrK

Re: Krostki na twarzy

Post autor: kolo85 » 31 maja 2011, 20:04

Delikatnie odświeżę temacik :-)
Mi po Metrypred-zie pojawiły się krostki na twarzy...coś jak trądzik. Są na to jakieś specyfiki czy trzeba po prostu przeczekać??
Dzięki
Będzie dobrze...bo musi być :-)

Awatar użytkownika
kolo85
Debiutant ✽
Posty: 26
Rejestracja: 11 maja 2011, 12:34
Choroba: CD
województwo: małopolskie
Lokalizacja: KrK

Re: Krostki na twarzy

Post autor: kolo85 » 01 cze 2011, 06:38

Wcale niełatwo tam coś znaleźć :/
Będzie dobrze...bo musi być :-)

Awatar użytkownika
Alutka86
Doświadczony ❃
Posty: 1576
Rejestracja: 08 lip 2010, 09:46
Choroba: CD
województwo: łódzkie
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Re: Krostki na twarzy

Post autor: Alutka86 » 01 cze 2011, 12:29

Mi też po metypredzie wyskoczyły krostki. Takie drobniutkie na czole, taka jakby kaszka..
Albo kilka takich głębokich.. Zaczeły znikać po odstawieniu metypredu.. Jeszcze są ale już nie wiele.
U dermatologa nie byłam,bo nie lubie po lekarzach chodzić,a az tak bardzo mi nie przeszkadza.. :)
Stosuje benzacne co pare dni, troche pomaga, ale bardzo wysusza cere..
Nie marnuj uśmiechu dla siebie samego!!!

Zablokowany

Wróć do „Dermatologia”