Strona 1 z 1

pytanie do panów ???

: 08 sty 2012, 12:49
autor: hubik77
mam podejrzenie cu z tego powodu przyjmuję asamax 2x2 Wczoraj wyposzczony po 11 dniowym pobycie w szpitalu w końcu zbliżyliśmy się z moja partnerką, jednak zaniepokoił mnie kolor mojego nasienia Moi wojownicy zmienili kolor Wcześniej byli biali teraz żółci czy to wpływ leku ?

Re: pytanie do panów ???

: 08 sty 2012, 13:28
autor: bartox
hubik77 pisze:Wcześniej byli biali teraz żółci czy to wpływ leku ?
Pewnie dlatego że miałeś dlugą przerwe w sprawach zbliżenieniowych :neutral:

Wiec nie przejmuj się bo jest to całkiem normalne a juz tym bardziej po 11 dniowej przerwie ;)

Re: pytanie do panów ???

: 08 sty 2012, 18:02
autor: bartox
Watpię żeby to był skutek leków, też tak kiedyś miałem po krótkiej przerwie w zwiazku ;p (okolo miesiac czasu) :mrgreen:

Re: pytanie do panów ???

: 08 sty 2012, 20:13
autor: hubik77
dzięki czyli mam rozumieć że przewody mi zardzewiały :?:

Re: pytanie do panów ???

: 08 sty 2012, 20:22
autor: tom-as
hubik77 pisze:dzięki czyli mam rozumieć że przewody mi zardzewiały :?:
hehe. poużywaj częściej i za jakiś miesiąc sprawdź czy są zmiany na świeżym materiale :-)

Re: pytanie do panów ???

: 09 sty 2012, 07:59
autor: Miska Ryżu
tom-as pisze:
hubik77 pisze:dzięki czyli mam rozumieć że przewody mi zardzewiały :?:
hehe. poużywaj częściej i za jakiś miesiąc sprawdź czy są zmiany na świeżym materiale :-)

ależ pojechało dwuznacznością Tom-as :P

Re: pytanie do panów ???

: 09 sty 2012, 15:57
autor: bartox
hubik77 pisze:dzięki czyli mam rozumieć że przewody mi zardzewiały

hehe no najwidoczniej ;p :wink: