Strona 1 z 2

Entocort a wysypka

: 12 lis 2007, 17:51
autor: jaryszek
Czy czesto jest cos takiego ? Bo mnie wysypalo i nie wiem od czego :/

Re: Entocort a wysypka

: 12 lis 2007, 19:41
autor: Misia
treść wpisu została usunięta na prośbę użytkownika

Re: Entocort a wysypka

: 12 lis 2007, 19:59
autor: kasia88
http://crohn.home.pl/forum/viewtopic.ph ... =tr%B1dzik
http://crohn.home.pl/forum/viewtopic.ph ... t=pryszcze
http://crohn.home.pl/forum/viewtopic.ph ... k&start=30
jaryszek pisze:Czy czesto jest cos takiego ?
więc jak widzisz trochę cudaków się z tym zmagało przy sterydach :-)

Re: Entocort a wysypka

: 12 lis 2007, 20:49
autor: PIRa
hm. ja nic takiego nie mam.
:shock: ;/

Re: Entocort a wysypka

: 13 lis 2007, 10:40
autor: jaryszek
kasia88 pisze:http://crohn.home.pl/forum/viewtopic.ph ... =tr%B1dzik
http://crohn.home.pl/forum/viewtopic.ph ... t=pryszcze
http://crohn.home.pl/forum/viewtopic.ph ... k&start=30
jaryszek pisze:Czy czesto jest cos takiego ?
więc jak widzisz trochę cudaków się z tym zmagało przy sterydach :-)
Dziekuje :mrgreen:

Zastosowalem sie do ulotki, a wiec mialem wziasc jakies leki odczulajace, wzialem Loratan z polecenia lekarza rodzinnego (prof. Paradowski dopiero jutro wraca z Holandii)lecz wysypka sie nie cofnela, powiem wiecej, nawet sie rozwinela ! :evil:

Re: Entocort a wysypka

: 19 gru 2008, 17:01
autor: xAniax
hej. jestem Ania i jestem tu nowa. mam pytanie od listopada bralam encotron ale milam za duzo skotkow ubocznych i przeszlam na entocort i ostatnia dawke biore 16 stycznia biore jeszcze mnostwo innych lekow :roll: ale moje pytanie brzmi jak dlugo schodzi opuchlizna po sterydach tydzien dwa czy moze miesiac ??

Re: Entocort a wysypka

: 19 gru 2008, 18:58
autor: -Ania-
u mnie tak okolo miesiąc

pozdrawiam
ania

p.s. jeśli mod uwaza, ze post xAnix nalezy przeniesc, to prosze by to zrobił

Re: Entocort a wysypka

: 19 gru 2008, 19:00
autor: xAniax
Dzięki bardzo za szybką odpowiedz :)

Re: Entocort a wysypka

: 19 gru 2008, 23:33
autor: obyty.z.cu
jaryszek pisze:]Wysłany: 12-11-2007 Entocort a wysypka




Czy czesto jest cos takiego ? Bo mnie wysypalo i nie wiem od czego
_________________
Chroba:CU, Stan:zaostrzenie Leki: Asamax 500mg(3x2), Metypred 32mg, Calperos 1000mg,azathrioprine 50mg(1x2),Waga/Wzrost:50/171 Brak typowej remisji od 4 lat /Jestem pacjentem prof. Paradowskiego we Wrocławiu.



nierozumiem.encortocon jako tsryd a bierze metypred... :idea:
Co nas nie zabije, to nas wzmocni...
a z dalszego ciagu dyskusji wynika ze.....prawda jest taka(sorki,wg mnie taka prawda, ze sterydy dzialaja roznie,w zaleznosci od pacjenta,wiec nie nalezy szukac uogolnien,czyli diagniozy na forum,ale w "Swoim"diagnozowaniu....tak zupełnie obok tematu sterydow...to ze "wysypalo" to moze byc efektem" zle dobranej formakoterapi,co nie znaczy ,ze zle leki.tylko objawy sa "rozniste"...ale tez...efektem dobrego leku sa np wysypki...moja rada...pytac lekarzy i oczekiwac konkretnych odpowiedzi !

Re: Entocort a wysypka

: 20 gru 2008, 09:52
autor: Raysha
xAniax pisze:ale moje pytanie brzmi jak dlugo schodzi opuchlizna po sterydach tydzien dwa czy moze miesiac ??
mi tak systematycznie schodziło przez pół roku.

Re: Entocort a wysypka

: 20 gru 2008, 18:40
autor: obyty.z.cu
Annrii pisze:xAniax napisał/a:
ale moje pytanie brzmi jak dlugo schodzi opuchlizna po sterydach tydzien dwa czy moze miesiac

mi tak systematycznie schodziło przez pół roku.

wg mnie to zle pytanie....i w tym problem !...
procz "naturalnego"dzialania sterydu czyli p...powiedzmy,na antypozytywne(!) odpowiedz organizmu polegajacego na "dzialaniu uprofilowaniu" sterydu..mamy skutki uboczne,..tematem wg mnie jest,co jest wazniejsze,...ze wzgledu.na psyche dla...dla mnie jest wazniejsze jest jak wygladam,ale zdaje sobie sprawe ze to "zludzenie"...
no i sie zagubilem w wypowiedzi,wiem,ze najwazniejsze jest ,to zeby byc z dieta oki.ale to trudne do wytlumaczenia wiec sorki..moge prywatnie odpowiedzec ! wtym temacie to nie jest prosto odpowiedziec,tu potrzba "nić" porozumienia...

przepraszam moderatorow, jakos sie pogubilem,pewnie dlatego,ze nierozumiem,dlaczego moje posty sa mala czytelne.....sadze ze, problemem.ogolnie powiedziawszy "sa zbyt z w zycia wziete"...sie na wywolane"tematy" firm ....znaczy.....kazdego mozna pouczyc...znaczy przywolac do dyskusji.

Re: Entocort a wysypka

: 21 gru 2008, 11:24
autor: tom-as
xAniax pisze:jak dlugo schodzi opuchlizna po sterydach tydzien dwa czy moze miesiac ??
nie ma na to pytanie jednoznacznej odpowiedzi. sprowadza sie to do kilku czynników. głównym z nich jest chyba indywidualizm każdego z nas... każdy ma inny organizm i inaczej reaguje. ponadto może to tez zależeć jak długo brałaś sterydy w jakiej dawce itd.

ogólnie powiem CI ze to sprawa indywidualna. jednym schodzi szybciej jendym wolniej. :-)
obyty.z.cu pisze:wiem,ze najwazniejsze jest ,to zeby byc z dieta oki.
tak dieta. telko imho dieta ma tu dośc mały % wpływu na szybkość zejścia posterydowej opuchlizny. w bardzo dużym uproszczeniu... opuchlizna to w sporem mierze 'woda' zatrzymana w organizmie, któr apo odstawieniu sterydów sobie schodzi.


a teraz już można wrócić to tematu Entocort a wysypka

Re: Entocort a wysypka

: 21 gru 2008, 12:10
autor: ewkunia
Mi też chomicze policzki schodzily stopniowo kilka miesięcy. Wysypka tak samo. Nie startowalam wtedy na Miss Polski :P lol :D

Re: Entocort a wysypka

: 21 gru 2008, 17:34
autor: xAniax
Dziekuje wam bardzo wszystkim za odpowiedz i przepraszam ze napislam o ty tu w tym poscie ale jestem nowa i niewiedizlam zabardzo gdzie to umiescic... dzikuje jeszcze raz :przytul:

Re: Entocort a wysypka

: 07 sty 2009, 22:12
autor: nelumbo
mnie zsypało trądzikiem i nie mogę się go pozbyć, mimo że przed przyjmowaniem encortonu miałem "czystą" cerę, niestety próby dowiedzenia się czegokolwiek od lekarzy spełzły na niczym... może wiecie co robić- czy dermatolog może pomóc?