Biorę sterydy ale nadal jest śluz

Wraz z sulfasalazyną i preparatami 5-ASA, kortykosteroidy są najczęściej stosowane jako leki podstawowe zarówno w Wzjg jak i ChL-C. Główne działanie lecznicze glikokortykosteroidów polega na wykorzystaniu ich właściwości przeciwzapalnych.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
leila
Doświadczony ❃
Posty: 1215
Rejestracja: 18 mar 2008, 18:24
Choroba: CU
województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: ....

Re: Biorę sterydy ale nadal jest śluz

Post autor: leila » 08 kwie 2014, 11:32

jezeli biore asamax i jest sluz w kaleod paru dni to powinnam sie zaczac martwic czy nie ze cos sie dzieje?krwi odpukac nie ma.czy to stan zapalny sie zaczyna?
protokół immunologiczny,5 praw natury ,dieta antyhistaminowa i przeciw grzybiczna :roll:
Obrazek
Obrazek

sylwia78
Początkujący ✽✽
Posty: 86
Rejestracja: 11 sty 2013, 14:55
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Lubliniec

Re: Biorę sterydy ale nadal jest śluz

Post autor: sylwia78 » 09 kwie 2014, 14:38

Moi drodzy zeszłam do dawki 35 encortonu.Kal jest różny czasem twardszy a czasem miękki.Dzis miałam miekki co mam myśleć czy to od jedzenia?Jakos diety nie trzymam.a jak u was kał wyglada?Jak jest remisja to zawsze jest twardy?

sylwia78
Początkujący ✽✽
Posty: 86
Rejestracja: 11 sty 2013, 14:55
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Lubliniec

Re: Biorę sterydy ale nadal jest śluz

Post autor: sylwia78 » 17 kwie 2014, 16:34

Kochani co mam robić?Zeszłam do 30 Encortonu ale od wtorku zaczęły sie burczenia, przelewania no i kał luzniejszy..

Mamcia
Specjalista od Spraw medycznych
Posty: 10406
Rejestracja: 04 mar 2004, 16:08
Choroba: CD u dziecka
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Biorę sterydy ale nadal jest śluz

Post autor: Mamcia » 17 kwie 2014, 20:10

sylwie78 a czy ty nie powinnaś mieć włączonej immunosupresji?? Może jesteś sterydozależna. Gdzie się leczysz. Może powinnaś być zakwalifikowana do biologii?? Trudno spekulować na podstawie fragmentarycznej wiedzy.
Przyłacz się do Towarzystwa J-elita. Działamy dla waszego dobra, ale bez Waszej pomocy niewiele zrobimy.

Awatar użytkownika
leila
Doświadczony ❃
Posty: 1215
Rejestracja: 18 mar 2008, 18:24
Choroba: CU
województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: ....

Re: Biorę sterydy ale nadal jest śluz

Post autor: leila » 22 kwie 2014, 19:37

czy dawka 16 mg na moje 60 kg wagi jest dobra czy za mała?mam sluz od paru dni troche biegunki a lekarz za miesiac
czy powinnam zwiekszyc dawke metypredu?
protokół immunologiczny,5 praw natury ,dieta antyhistaminowa i przeciw grzybiczna :roll:
Obrazek
Obrazek

Mamcia
Specjalista od Spraw medycznych
Posty: 10406
Rejestracja: 04 mar 2004, 16:08
Choroba: CD u dziecka
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Biorę sterydy ale nadal jest śluz

Post autor: Mamcia » 22 kwie 2014, 20:09

O dawkach powinien decydować lekarz, który zna twoją historię choroby. My nawet nie weimy jakie leki bierzesz poza metypredem, jak byla dawka wyjściowa i w jakim tempi zmniejszasz dawki.
Przyłacz się do Towarzystwa J-elita. Działamy dla waszego dobra, ale bez Waszej pomocy niewiele zrobimy.

sylwia78
Początkujący ✽✽
Posty: 86
Rejestracja: 11 sty 2013, 14:55
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Lubliniec

Re: Biorę sterydy ale nadal jest śluz

Post autor: sylwia78 » 18 maja 2014, 22:50

Moi drodzy w tym tygodniu koncze brać sterydy,a musze zrobić gastroskopię.Czy powinnam odczekać jakis czas po sterydach czy od razu moge gastroskopie zrobic?

Awatar użytkownika
baska82
Początkujący ✽✽
Posty: 64
Rejestracja: 08 mar 2014, 10:44
Choroba: CU
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: okolice Warszawy

Re: Biorę sterydy ale nadal jest śluz

Post autor: baska82 » 04 lip 2014, 09:17

sylwia78, czy udało się zakończyć terapię sterydami? czy jednak włączyli ci immunosupresje?
Nie ma takiej siły na ziemi, która powstrzymałaby mnie przed realizacją marzeń.

Awatar użytkownika
Alishia
Aktywny ✽✽✽
Posty: 728
Rejestracja: 12 sty 2007, 19:34
Choroba: CD
województwo: opolskie
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Biorę sterydy ale nadal jest śluz

Post autor: Alishia » 10 lip 2014, 20:20

Ja również jestem na entocorcie...i to od ponad miesiąca(jeden tabsik dziennie,bo drobna jestem).Co się zmieniło?Nie mam już strasznych bóli brzucha(nie łamię się w pół),ale niestety biegunki zostały(najgorzej nocą,bo nie wyspałam się już od 3 lat).do tego biorę Asamax(trzy razy po dwie),ale też nie widzę większej poprawy.

Mamcia
Specjalista od Spraw medycznych
Posty: 10406
Rejestracja: 04 mar 2004, 16:08
Choroba: CD u dziecka
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Biorę sterydy ale nadal jest śluz

Post autor: Mamcia » 10 lip 2014, 20:27

Alishia rozumiem, że z budesonidu schodzisz. w przypadku tego leku masa ciała nie ma znaczenia w dawkowaniu, bo jes to lek działający miejscowo. Nasza Panna będąc dziecięciem otrzymywała w zaostrzeniu pełną dawkę.
Przyłacz się do Towarzystwa J-elita. Działamy dla waszego dobra, ale bez Waszej pomocy niewiele zrobimy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólnie o Kortykosteroidach”