Strona 2 z 2

Re: Biorę sterydy ale nadal jest śluz

: 08 kwie 2014, 11:32
autor: leila
jezeli biore asamax i jest sluz w kaleod paru dni to powinnam sie zaczac martwic czy nie ze cos sie dzieje?krwi odpukac nie ma.czy to stan zapalny sie zaczyna?

Re: Biorę sterydy ale nadal jest śluz

: 09 kwie 2014, 14:38
autor: sylwia78
Moi drodzy zeszłam do dawki 35 encortonu.Kal jest różny czasem twardszy a czasem miękki.Dzis miałam miekki co mam myśleć czy to od jedzenia?Jakos diety nie trzymam.a jak u was kał wyglada?Jak jest remisja to zawsze jest twardy?

Re: Biorę sterydy ale nadal jest śluz

: 17 kwie 2014, 16:34
autor: sylwia78
Kochani co mam robić?Zeszłam do 30 Encortonu ale od wtorku zaczęły sie burczenia, przelewania no i kał luzniejszy..

Re: Biorę sterydy ale nadal jest śluz

: 17 kwie 2014, 20:10
autor: Mamcia
sylwie78 a czy ty nie powinnaś mieć włączonej immunosupresji?? Może jesteś sterydozależna. Gdzie się leczysz. Może powinnaś być zakwalifikowana do biologii?? Trudno spekulować na podstawie fragmentarycznej wiedzy.

Re: Biorę sterydy ale nadal jest śluz

: 22 kwie 2014, 19:37
autor: leila
czy dawka 16 mg na moje 60 kg wagi jest dobra czy za mała?mam sluz od paru dni troche biegunki a lekarz za miesiac
czy powinnam zwiekszyc dawke metypredu?

Re: Biorę sterydy ale nadal jest śluz

: 22 kwie 2014, 20:09
autor: Mamcia
O dawkach powinien decydować lekarz, który zna twoją historię choroby. My nawet nie weimy jakie leki bierzesz poza metypredem, jak byla dawka wyjściowa i w jakim tempi zmniejszasz dawki.

Re: Biorę sterydy ale nadal jest śluz

: 18 maja 2014, 22:50
autor: sylwia78
Moi drodzy w tym tygodniu koncze brać sterydy,a musze zrobić gastroskopię.Czy powinnam odczekać jakis czas po sterydach czy od razu moge gastroskopie zrobic?

Re: Biorę sterydy ale nadal jest śluz

: 04 lip 2014, 09:17
autor: baska82
sylwia78, czy udało się zakończyć terapię sterydami? czy jednak włączyli ci immunosupresje?

Re: Biorę sterydy ale nadal jest śluz

: 10 lip 2014, 20:20
autor: Alishia
Ja również jestem na entocorcie...i to od ponad miesiąca(jeden tabsik dziennie,bo drobna jestem).Co się zmieniło?Nie mam już strasznych bóli brzucha(nie łamię się w pół),ale niestety biegunki zostały(najgorzej nocą,bo nie wyspałam się już od 3 lat).do tego biorę Asamax(trzy razy po dwie),ale też nie widzę większej poprawy.

Re: Biorę sterydy ale nadal jest śluz

: 10 lip 2014, 20:27
autor: Mamcia
Alishia rozumiem, że z budesonidu schodzisz. w przypadku tego leku masa ciała nie ma znaczenia w dawkowaniu, bo jes to lek działający miejscowo. Nasza Panna będąc dziecięciem otrzymywała w zaostrzeniu pełną dawkę.