Strona 1 z 8

Metronidazol- lek przeciwbakteryjny ukł.pokarmowy/moczowy

: 20 wrz 2009, 14:03
autor: Słonko
Chciałam zapytać, kiedy jest wskazane podawanie metronidazolu? Mój poprzedni lekarz od czasu do czasu mi go przepisywał, ale obecny nic o tym nie wspomina. Jak to powinno wyglądać?




edytowałam temat zg. z reg.
Anette

Re: Metronidazol

: 20 wrz 2009, 14:09
autor: Misia
treść wpisu została usunięta na prośbę użytkownika

Re: Metronidazol

: 20 wrz 2009, 17:37
autor: ranka
metronidazol jest antybiotykiem ktory ma swoje wskazania glownie w zakazeniach bakteriami beztlenowymi np. uklad pokarmowy , zakazenia moczowo-plciowe

Re: Metronidazol

: 21 wrz 2009, 00:19
autor: ewkunia
Ja brałam, żeby wykluczyć podloże bakteryjne choroby u mnie. Zapisane przez Panią Gastro:)

Re: Metronidazol

: 21 wrz 2009, 10:01
autor: Linda123
Ja też brałam w czasie zaostrzeń. Ale lepiej działa na mnie cipronex.

Re: Metronidazol

: 21 wrz 2009, 10:36
autor: ita71
U nas też metronidazol syn dostawał w okresie zaostrzeń.

Re: Metronidazol

: 21 wrz 2009, 10:41
autor: maggie0278
moja córka zupełnie tak samo jak poprzednicy - metronidazol dostawała przy zaostrzeniu i dokładnie tak samo jak Misia - najpierw w tabletkach a póżniej w kroplówkach

Re: Metronidazol

: 21 wrz 2009, 14:56
autor: Natalka
Podczas ostatniego zaostrzenia brałam między innymi Metronidazol, chyba ze dwa opakowania zjadłam, potem już nie dostawałam go.

Re: Metronidazol

: 21 wrz 2009, 19:15
autor: Olimpijka
Ja bralam w zaostrzeniu. Podawano mi go w kroplowkach przez 8 dni.

Metronidazol

: 08 sty 2010, 17:00
autor: Nusia22
Od dzisiaj zaczynam leczenie metronidazolem,mam go brać przez następne 14 dni. Nie brałam go nigdy,czy żołądek może mnie boleć?czy miał ktoś jakieś efekty uboczne tego leczenia?

Re: Metronidazol

: 08 sty 2010, 17:28
autor: Słonko
Nusia22 pisze:czy miał ktoś jakieś efekty uboczne tego leczenia?

Ja miałam zawsze dziwny smak w ustach przy braniu tego leku, wszystko wydawało mi się kwaśne :/ Może to nie jest specjalny efekt uboczny, ale dyskomfort dało się odczuć.

Re: Metronidazol

: 08 sty 2010, 17:35
autor: ewkunia
Mi kręciło się w głowie, czułam się oslabiona i mialam dziwny metaliczny posmak w buźce.

Re: Metronidazol

: 08 sty 2010, 17:38
autor: Natalka
nie pamiętam za dobrze, bo to dawno było no i brałam wtedy jeszcze garść innych leków, ale chyba nic mi się nie działo, bo pamiętałabym, gdyby było inaczej.

Re: Metronidazol

: 08 sty 2010, 17:46
autor: Nusia22
aha no to dobrze wiedzieć...boje sie juz tyle leków brać,czuje sie jak człowiek u kresu życia :roll: a pomimo tego znowu jest gorzej :neutral:

Re: Metronidazol

: 08 sty 2010, 22:33
autor: ita71
Nusia22 pisze:boje sie juz tyle leków brać,czuje sie jak człowiek u kresu życia
Nusia22,syn w zaostrzeniu też brał metronidazol i po nim była znaczna poprawa,
czego i Tobie życzę :smile: