mój wygląd

czyli smutki i radości posiadaczy CU i CD, wypróbowane sposoby radzenia sobie ze stresem etc.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
Awatar użytkownika
sandi94
Początkujący ✽✽
Posty: 51
Rejestracja: 03 kwie 2011, 07:45
Choroba: CU
województwo: śląskie
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

mój wygląd

Post autor: sandi94 » 22 lip 2011, 00:45

Cześć. Mam taki problem. Mam collitis, od września do połowy lutego brałam sterydy. Bardzo przytyłam. Moja lekarka powiedziała, że to maja wrócę do swojej poprzedniej wagi. Robiłam wszystko trzymałam dietę, jeździła na rowerze po 30 km dziennie. schudłam na 70 kg. od 3 tygodni nie mam siły żeby wsiąść na rower czy co kolwiek zrobić. Przejdę mały kawałek i już nie mam siły cieżko mi sie oddycha. BYłam teraz na kontroli mysleli ze to coś z sercem, ale nie. Nie wiem co mam robić mam 167 wzrosyu i waże 85 kg. Już nie mogę na siebie patrzecie. Proszę pomóżcie
Sandra

Awatar użytkownika
Ala57
Aktywny ✽✽✽
Posty: 873
Rejestracja: 05 lis 2010, 20:19
Choroba: CU
województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Koszalin

Re: mój wygląd

Post autor: Ala57 » 22 lip 2011, 07:14

sandi94, a co jadlaś przez czas odchudzania.Może zwyczajnie wyczerpalaś energię?no i czegoś nie rozumiem tzn schudlaś do 70kg?i w trzy tygodnie przytylaś 15?

Awatar użytkownika
sandi94
Początkujący ✽✽
Posty: 51
Rejestracja: 03 kwie 2011, 07:45
Choroba: CU
województwo: śląskie
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Re: mój wygląd

Post autor: sandi94 » 22 lip 2011, 11:46

tak, w 3 tyg. przybrałam 15 kg. jadłam to co zawsze tylko mniej
Sandra

Awatar użytkownika
ranio
Początkujący ✽✽
Posty: 152
Rejestracja: 12 mar 2007, 13:05
Choroba: CU
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: mój wygląd

Post autor: ranio » 22 lip 2011, 12:15

Ile ważyłaś przed sterydami?

Czy przez te 3 tygodnie już nie ćwiczysz/jeździsz na rowerze i wróciłaś do normalnego jedzenia?
"Znajdujesz to czego szukasz, umyka ci to co zaniedbujesz."

Awatar użytkownika
Ala57
Aktywny ✽✽✽
Posty: 873
Rejestracja: 05 lis 2010, 20:19
Choroba: CU
województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Koszalin

Re: mój wygląd

Post autor: Ala57 » 22 lip 2011, 19:41

sandi94, no to masz problem.Mnie zdarza sie przytyć bardzo szybko ale aż tak nie jestem zdolna(?!)zwlaszcza przy ograniczeniu jedzenia.

Awatar użytkownika
Alutka86
Doświadczony ❃
Posty: 1576
Rejestracja: 08 lip 2010, 09:46
Choroba: CD
województwo: łódzkie
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Re: mój wygląd

Post autor: Alutka86 » 22 lip 2011, 22:40

a może masz kłopoty z tarczycą? bo to nie realne, żeby tak przytyć przy diecie..
Nie marnuj uśmiechu dla siebie samego!!!

Awatar użytkownika
simon
Początkujący ✽✽
Posty: 71
Rejestracja: 10 lut 2011, 16:51
Choroba: CU
województwo: śląskie
Lokalizacja: Śląsk

Re: mój wygląd

Post autor: simon » 23 lip 2011, 08:10

niemożliwe jest przytycie 15kg w 3 tygodnie jeżeli nie zaczęło się jeść więcej. Nawet po Steroidach

przebadałbym się na Twoim miejscu pod względem tarczycy/kory nadnerczy oraz nerek (retencja wody?)

Awatar użytkownika
biedronka24
Aktywny ✽✽✽
Posty: 663
Rejestracja: 09 wrz 2007, 21:02
Choroba: mikroskopowe zap. j.
województwo: podlaskie
Lokalizacja: białystok

Re: mój wygląd

Post autor: biedronka24 » 23 lip 2011, 10:39

Sandi ja po sterydach przytyłam 20 kg w ciągu dwóch miesięcy. Tylko u mnie był to powrót do wagi, którą miałam przed zachorowaniem. Jak miałam pierwsze zaostrzenie to straciłam te 20 kg. Wróciło do tego, co było wcześniej i tak sie trzyma. Z Twojego postu nie wynika, czy wróciłaś do swojej pierwotnej wagi, czy przytyłaś te 15 kg do tego co ważyłas normalnie. Warto wybrać się do endokrynologa - jeżeli to cię niepokoi.
Salofalk 500 2 x 3 tabl., Contracid 40 mg, Telfexo 180, Cortare 250, Oxodil, Ventolin.

Awatar użytkownika
Tomek0700
Aktywny ✽✽✽
Posty: 763
Rejestracja: 24 sie 2010, 10:51
Choroba: IBS
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: nevermind

Re: mój wygląd

Post autor: Tomek0700 » 24 lip 2011, 12:26

^ dostalas sterydy na niesklasyfikowane zapalenie?

Awatar użytkownika
biedronka24
Aktywny ✽✽✽
Posty: 663
Rejestracja: 09 wrz 2007, 21:02
Choroba: mikroskopowe zap. j.
województwo: podlaskie
Lokalizacja: białystok

Re: mój wygląd

Post autor: biedronka24 » 24 lip 2011, 17:58

Tomek - jesli to pytanie było do mnie to tak, dostałam sterydy na niesklasyfikowane NZJ.
Salofalk 500 2 x 3 tabl., Contracid 40 mg, Telfexo 180, Cortare 250, Oxodil, Ventolin.

Awatar użytkownika
eni80
Aktywny ✽✽✽
Posty: 525
Rejestracja: 28 lis 2010, 13:31
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Re: mój wygląd

Post autor: eni80 » 26 lip 2011, 18:32

Sandi Ważyłam 43 kg .Ja przy sterydach przytyłam 10 kg w ciągu 7 dni . Kłopotów z tarczycą nie mam. Po zakończeniu leczenia sterydami , co prawda nie waże 43 kg , ale waga spadła, obecnie waże 49 kg.
eni :serce: :serce: :serce:

Awatar użytkownika
ranio
Początkujący ✽✽
Posty: 152
Rejestracja: 12 mar 2007, 13:05
Choroba: CU
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: mój wygląd

Post autor: ranio » 26 lip 2011, 18:50

eni80 pisze:Sandi Ważyłam 43 kg .Ja przy sterydach przytyłam 10 kg w ciągu 7 dni . Kłopotów z tarczycą nie mam. Po zakończeniu leczenia sterydami , co prawda nie waże 43 kg , ale waga spadła, obecnie waże 49 kg.
43 kg to bardzo mało :/ Pewnie miałaś niedowagę.


Przed sterydami ważyłam 49 - 50 kg.
Przytyłam jakieś 8 kg, ale na pewno nie było to w kilka dni czy tygodni. Raczej w miesiącach tzeba to liczyć.

Teraz mam zaostrzenie i ważę 54 kg (głupio cieszyć się z tej wagi, jak wiem, że nie jest ona wynikiem zdrowego odchudzania tylko choróbska).
"Znajdujesz to czego szukasz, umyka ci to co zaniedbujesz."

Awatar użytkownika
eni80
Aktywny ✽✽✽
Posty: 525
Rejestracja: 28 lis 2010, 13:31
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Re: mój wygląd

Post autor: eni80 » 29 lip 2011, 20:10

ranio pisze:43 kg to bardzo mało :/ Pewnie miałaś niedowagę.
Tak, A wyglądałam jak anorektyczka, ubrania kupowałam na siebie w sklepie dla dzieci.
ranio pisze:Teraz mam zaostrzenie i ważę 54 kg (głupio cieszyć się z tej wagi, jak wiem, że nie jest ona wynikiem zdrowego odchudzania tylko choróbska).
Czy ja wiem , czy głupio . Ja po sterydach cieszyłam się z każdego kg mniej na wadze, W sumie teraz waże 49 kg , ale brzuszek taki malutki został :)
eni :serce: :serce: :serce:

Awatar użytkownika
mgiełkaa
Doświadczony ❃
Posty: 1414
Rejestracja: 24 mar 2010, 19:44
Choroba: CU
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: mój wygląd

Post autor: mgiełkaa » 30 lip 2011, 21:50

Ja również baaardzo przytyłam na sterydach, chociaż brałam je stosunkowo krótko, bo tylko 2 m-ce. Łącznie przybyło mi 12 kg. Taka waga dodatkowo obciążyła mój kręgosłup i stawy powodując dodatkowe problemy zz poruszaniem się. Teraz waga zaczyna spadać, jem niewiele, unikam słodyczy, mam dużo ruchu, jednak pomimo to waga spada bardzo powoli, a wystający brzuszek jak był tak jest.
Wzrost 167cm, waga 64kg, ASAMAX 500mg 3x2tabl. AZATHIOPRINE 75mg

Leczenie: MSWiA Warszawa

Awatar użytkownika
leila
Doświadczony ❃
Posty: 1215
Rejestracja: 18 mar 2008, 18:24
Choroba: CU
województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: ....

Re: mój wygląd

Post autor: leila » 30 lip 2011, 22:48

mi przytywa twarz i brzuch nie jem słodyczy :roll:
protokół immunologiczny,5 praw natury ,dieta antyhistaminowa i przeciw grzybiczna :roll:
Obrazek
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Nasza Psychika”