Potrzebuje pomocy! Stres, bole brzucha, chodzenie do toalety

czyli smutki i radości posiadaczy CU i CD, wypróbowane sposoby radzenia sobie ze stresem etc.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Tajemniczy444
Debiutant ✽
Choroba: nie ustalono
województwo: łódzkie

Potrzebuje pomocy! Stres, bole brzucha, chodzenie do toalety

Post autor: Tajemniczy444 » 09 wrz 2012, 01:44

Mam problem od ponad roku, otóż mam bolę brzucha, i natychmiast muszę iść do toalety co 10 minut, dzieje się to gdy jestem w szkole, byłem u lekarza lecz nic nie wykryto, lekarz powiedział mi że to musi być na tle nerwowym. Zażywałem tabletki, melisę, zioła itp lecz nic nie pomogło, zawsze gdy wychodzę z domu i idę do szkoły mam takie myśli ,,Zapewne znowu będzie mnie bolał brzuch i będę chodził do toalety'' I nie wiem co mam z tym zrobić, jedyne co mnie odstresowuje to słuchanie muzyki i siedzenie przed komputerem, granie z znajomymi z jakąś tam grę lecz pochodzę z biednej rodziny i za nie wielki okres czasu nie będę miał internetu z prostych przyczyn moi rodzice się rozwodzą :( , mam też inne problemy, gnębią mnie w szkole, dziewczyna w której się zakochałem nie chce mnie a ja nie potrafię się z tym pogodzić, nie mam żadnych zainteresowań, mam problemy finansowe itd.. Kilka miesięcy temu, pewnego dnia wróciłem że szkoły bardzo wkurzony, byłem gotowy zrobić wszystko, myślałem wtedy nad popełnieniem samobójstwa lecz powstrzymałem się i nadal się powstrzymuje.. przez bule brzucha i na on stop wychodzenie do toalety podczas lekcji nie mogę się skupić, usiedzieć na krześle... i tylko mam jedne myśli w głowie... Psycholog stwierdził że mam depresje i nie wytrzymuje tego napięcia i nie mam pojęcia co mam dalej robić ...

Awatar użytkownika
Truskawka
Aktywny ✽✽✽
Choroba: niesklasyfikowane NZJ
województwo: wielkopolskie

Re: Potrzebuje pomocy! Stres, bole brzucha, chodzenie do toalety

Post autor: Truskawka » 09 wrz 2012, 09:28