Strona 2 z 2

Re: Załamanie nerwowe

: 08 lis 2012, 00:22
autor: cordo
Trzymaj się :)) Wszystko będzie dobrze. Głównie to staraj się dbać o swoją psychikę, a w zaostrzeniach na dietę :p

swoją drogą podoba mi się Twój avatar, ładna :) to Ty?

Re: Załamanie nerwowe

: 16 lis 2012, 23:18
autor: nieta
hej... Co do miesa to juz w sumie nic nie moge, zyje na samych bułkach z szynka i wodą. Chciałam z Wami cos skonsultować, ponieważ odebrałam wyniki histo-patol. i kompletnie z nich nic nie rozumiem. Zaczełam czytać coś na internecie... i zaczeło mnie to przerażac.

Wiec tak z badania kolonoskopi :
ROZPOZNANIE KLINICZNE : 1/ podejrzenie Celiakii 2/Owrzodzenie nadżerka na zastawce Bauhina 3/ Polip poprzecznicy
RODZAJ POBRANEGO MATERIAŁU : wycinki z 1/ jelita cienkiego 2/ jeita grubego 3/ polip

ROZPOZNANIE :
Ad1/ Fragment błony śluzowej jelita cienkiego z ogniskowymi naciekami zapalnymi z komórek limfoidalnych z tworzeniem grudek chłonnych
Ad2/ Fragment błony jelita grubego z naciekiem zapalnym z komórek limfoidalnych.W kilku cewkach gruczołowych stwierdza sie cechy neoplazji śródnabłonkowej małego stopnia. Widać też bardzo drobny strzępek tkanki zmienionej martwiczo zapalnej
Ad3 / Adenoma serratum cum neoplazja Intraepitheliali gradus minioris

A z endoskopi :

ROZPOZNANIE : Polipowata zmiana w antrum
Fragment błony śluzowej typu żoładkowego z ogniskowym nafaszerowaniem krwotocznym.


Możecie mi pomóc, żebym cos z tego zrozumiała.....


Cordo : Tak to ja...

Re: Załamanie nerwowe

: 17 lis 2012, 00:52
autor: nieta
WrednaTubisia powiedz mi gdzie moge to kupic... a co do wyników czekam na wiadomość.

Re: Załamanie nerwowe

: 17 lis 2012, 01:05
autor: maggie0278
WrednaTubisia pisze: nutridrinki, pressure, enssure,
do kupienia w aptekach, jak nie ma na stanie to można zamówić. Są różne smaki.

http://nutridrink.pl/pl13/teksty3/co_to ... 3godrUoAxg

Re: Załamanie nerwowe

: 17 lis 2012, 16:32
autor: ewkunia
Z wynikami do lekarza najlepiej :) ;) Nie ma co sobie wróżyć :P Też kilka lat temu łykałam tony leków, skręcałam się z bólu, a zajęcia na uniwerku doprowadzały mnie do wiecznej paniki-jak wytrzymam bez wc? Teraz mam (chyba) remisję, choć czasami mi jelitka dają w kość-nie powiem;p Dla mnie sukcesem jest,że mogę gdzieś pojechać na cały dzień i nie szukać w panice wc, jeść coraz więcej rzeczy ...:) Polecam czytanie naszego forum(możesz znaleźć posty od tematyki pudrów do twarzy po porady dietetyczne;p) , cierpliwe znoszenie badań i leczenia oraz wytestowanie odpowiedniej diety. Popatrz też sobie, jakie spotkania jelitowców cy Ci pasowały - wesprzemy Cię na żywo:D

Re: Załamanie nerwowe

: 17 lis 2012, 17:16
autor: nieta
ewkunia, no tak do lekarza, ale mi nie daje spokoju myslenie o tym wszystkim, nie moge sie na niczym skupić, dlatego chcialabym zeby ktos mi powiedział czy to moze byc cos poważnego czy tylko ja sobie cos wymyślam.. Najbardziej martwi mnie AD3. przetłumaczyłam to sobie i jest mi naprawdę ciezko nie wiem co mam o tym myśleć... czy jest to cos groźnego czy mam sie tym nie wartwic :cry:

Re: Załamanie nerwowe

: 18 lis 2012, 17:07
autor: ewkunia
Polip nie brzmi dobrze - może jednak najpierw udasz się z wynikami do lekarza, a potem poczytasz na forum o tym co zdiagnozowali? Wydaje mi się, że tak będzie bezpieczniej:) Na pewno nie porównuj swoich dolegliwości z przeziębieniem;p A swoją drogą, o polipach coś na naszym forum na pewno jest :) Głowa do góry i cierpliwości! Co by Ci nie było, medycyna zadziała:>

Re: Załamanie nerwowe

: 18 lis 2012, 18:52
autor: Mamcia
Przeoczyłam wpis. Nie znam się hist-pacie i łacinie, ale nie należy wpadać w panikę. Z opisu nie wynika jednoznacznie, że usunięto cały polip, ale tak się robi. M. in po to są badania, aby usuwać miany na wczesnym etapie.
Idź z wynikami do lekarza i głowa do góry.

Re: Załamanie nerwowe

: 23 lis 2012, 14:10
autor: djaymax
nieta pisze:Wychodzi na to ze łykam 16 tabl. dziennie gdzie kiedyś nie pomyślałam nawet o tabletce przeciwbólowej.
eee tam nie martw sie tą ilością leku, ja biore dziennie około 25 tabletek i mi to nie przeszkadza

Re: Załamanie nerwowe

: 30 lis 2012, 01:30
autor: zgredek
ja w ciagu jednego miesiaca choroby wziolem wiecej lekow niz przez ostatnie 10 lat normalnie bylem anty co do brania lekow nawet przeciw bolowe bralem tylko w wypadkach gdzie bylo naprawde zle a teraz to jest jakas masakra

Re: Załamanie nerwowe

: 03 gru 2012, 14:07
autor: magCUmar
Mój chłopak jak go rozpoznali to zaczynał od kilkunastu pigułek na raz. Sterydy, żelazo, witaminy i inne cuda mającą ulżyć flaczkom. Dzięki stałej opiece lekarskiej i szybkiej reakcji wszedł w remisję i obecnie łyka tylko dwie pigułki. Głowa do góry będzie dobrze a za jakiś czas będziesz to wspominać jak zły sen. Słuchaj zaleceń lekarskich a bedzie git :-)

Re: Załamanie nerwowe

: 20 gru 2012, 03:48
autor: nieta
No tak.. jakoś staram się o tym nie myśleć..Ale na długo mi to nie pomaga.. bo gdy tylko zacznie się poprawiać na 2 możne 3 dni zaraz jest gorzej i trafiam na izbę przyjęć..

Ciągle zmieniają mi te leki i służę tylko jako króliczek doświadczalny..
Chyba już nic nie zrobię do 8 stycznia 'enterokliza' wrr...


Mam jeszcze takie pytanie czy ktos z Was spotkał się z bólem i kuciem w lewym boku pod żebrami ? Bo doskwiera mi to od jakiś 2 miesięcy ( dodam ze mam powiększona śledzionę ) to możne jakoś działać.. za każdym USG, a miałam już w przeciągu 2 miesięcy 4 razy,gdzie każdy lekarz mówi co innego ze tak ma być, inny ze powiększona, a jeszcze inny nie zauważy. Nie wiem od czego to wynika, ale lekarze zawsze maja swoje mongolskie teorie ...
Darząc do końca pytania.. ten ból doskwiera od jakiś 5 dni i w ogolę nie ustępuje, ciągle czuje jak by ktoś wbijał mi w żebra igłę. Dodam ze byłam wczoraj na izbie przyjęć z potwornym bólem brzucha. Lekarz stwierdził, że możne to byc grypa jelitowa, ponieważ mój kuzyn był u mnie przez weekend i to przerzedł nad moim łóżkiem. Tylko najlepsze jest to, że nie mam wymiotów ani biegunki, lecz strasznie duży spuchnięty i obolały brzuch z okropnymi skurczami..
Które na szczęście ustąpiły dzisiaj.

Nie wiem co mam robić czy wracać na oddział czy przemęczyć się i przejdzie samo?
( lekarz który mnie wypisywał dał mi wybór albo zostaje na oddziale, albo wracam do domu na zmienionych tabletkach i w razie czego wracam do nich) Kurcze nie chce, ale ten ból nie daje mi spać jest godzina 4 a ja jeszcze nie śpię i się mecze ;/

HELP ! :cry:

Re: Załamanie nerwowe

: 20 gru 2012, 07:36
autor: panbubka
nieta pisze:dodam ze mam powiększona śledzionę
Mówią, że śledziona nie boli. Mnie w tym miejscu bolało jelito - zagięcie śledzionowe zresztą :wink:

Re: Załamanie nerwowe

: 20 gru 2012, 08:12
autor: nieta
To może mnie jelito boli a mam tylko takie odczucie...