Nerwy a nasze choroby!!!

czyli smutki i radości posiadaczy CU i CD, wypróbowane sposoby radzenia sobie ze stresem etc.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
agnieszka
Początkujący ✽✽
Choroba: CD
województwo: lubuskie

Nerwy a nasze choroby!!!

Post autor: agnieszka » 17 cze 2004, 18:55

Choruje na chorobe Le?niowskiego- Crohna od czterech lat. Na pocz?tku mojej choroby strasznie schud3am.Nie mia3am apetytu. A wiekszo?a swojego czasu spedza3am w toalecie (nieskonczona ilo?c biegunek).Po czterech latach choroby wiem ju? ?e czynnikiem zaostrzaj?cym chorobe jest stres. Którego ogólnie sporo. Jestem studentk? drugiego roku zarz?dzania, w3a?nie konczy mi sie sesja. Wiem ?e wakacje powinny byc dla ka?dego z nas zwiazane z odpoczynkiem. I tego serdecznie ?ycze WAM wszystkim pozdrawiam Agnieszka.
Gabi

Camel
Debiutant ✽
Choroba: nie ustalono

Re: Nerwy a nasze choroby!!!

Post autor: Camel » 17 cze 2004, 20:18

Agnieszko, no z tym stresem u nas to jest faktycznie przefikane. Ja swoj pierwszy powazny atak dostalam tuz przed sesja letnia na 2 roku studiow, sama sesje moze bym jeszcze zniosla, ale doszly do tego pewne rodzinne perturbacje i tego juz bylo za duzo. Dwie kolejne sesje zdawalam we wrzesniu, bo w czerwcu lezalam w szpitalu :(