To wszystko przez sterydy!!!!!!!!!!

czyli smutki i radości posiadaczy CU i CD, wypróbowane sposoby radzenia sobie ze stresem etc.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
Awatar użytkownika
Raysha
Weteran ✿
Posty: 4274
Rejestracja: 06 sie 2006, 12:44
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Re: To wszystko przez sterydy!!!!!!!!!!

Post autor: Raysha » 21 wrz 2007, 11:53

luke6p pisze:NAWET NAUCZYCIELE MI DOCINALI
W 2 klasie gimnazjum miałam koszmar bo pani wspomagając robiła mi aluzje że za dużo jem, że wskazówka wagi pewnie się przesunie, albo mnie bezczelnie pytala czy sie wazyłam i ile wazę :/ O.O

Awatar użytkownika
OLINA
Początkujący ✽✽
Posty: 56
Rejestracja: 03 kwie 2007, 19:09
Choroba: CU
województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: To wszystko przez sterydy!!!!!!!!!!

Post autor: OLINA » 25 paź 2007, 18:56

kasia88 pisze:Olgusiu, nie przejmuj się kolegą z klasy :wink: Nic miłego słyszeć takie docinki od faceta, ale większość z nas przechodziła "spuchnięta" fazę. Opuchlizna zejdzie, będziesz wyglądać tak jak przed braniem sterydów (mniej więcej :P ), a czuć sie będziesz lepiej :-) więc nie ma się co martiwć :!:
Zupełnie zgadzam sie z Kasią. Główka do góry. Ja co prawda nie brałam sterydów ale koledzy z klasy i tak się ze mnie śmiali<szczególnie w gimnazjum, bo nie zaliczam sie do patyków> W końcu im sie to znudzi. Chłopcy po prostu wolniej dorastają i nie rozumieją jeszcze pewnych rzeczy. Pomyśl sobie , że sterydy Ci pomogą. A i tak po nich wrócisz do normalnej wagi i wyglądu. Bądź dobrej mysli:)
Do CU- To już koniec bejbe, skończyło się love story, jestem już zmęczona, wracam dziś do zdrowia...

xAniax
Początkujący ✽✽
Posty: 299
Rejestracja: 13 lis 2008, 21:31
Choroba: CD
województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: :)

Re: To wszystko przez sterydy!!!!!!!!!!

Post autor: xAniax » 02 mar 2009, 10:50

Odswieze temat. U mnie bylo tak najpierw moja wychowawczyni nie chciala usprawiedliwiac nieobecnosci spowodowanych pobytem w szpitalu bo frekwencja za ten miesiac juz byla podliczona (a mnie szczerze nie obchodzi jaka szkola frekwencje ma czy slupek bedzie wysoki czy niski DLA MNIE WAZNIEJSZE JEST MOJE ZDROWIE).Po pewnym czasie brania sterydow i i po 3 tyg wrocilam do szkoly i nagle co ci sie stalo na twarzy co taka spuchnieta :neutral: ... Klase akurat mam ok tylko raz kolezanka ale zartowala mowi ale spuchlas no trduno sie mowi .Ale juz praiwe 3 tyg nie biore sterydow moze opuchlizna troszke z buzi zeszla ale kilogramy i reszta opuchlizny zabrzdo nie schodzi ta sama waga a przytylam przy sterydach z 7kg.Czy to wogole zejdzie i kiedy??POZDRAWIAM
xAniax

Dopóki walczysz jesteś zwyciężcą ! ! !

xAniax
Początkujący ✽✽
Posty: 299
Rejestracja: 13 lis 2008, 21:31
Choroba: CD
województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: :)

Re: To wszystko przez sterydy!!!!!!!!!!

Post autor: xAniax » 02 mar 2009, 12:25

Ok dziekuje wam.Ale chyba jak kazdy mam dosc tej opuchlizny chcem wrocic do normalnej wagi a potem zaczac sie odchudzac.POZDRAWIAM .Nawet zapisuje sie z kolezanka na basen zeby poplywac w domu cwicze brzuszki i skacze na skakance mysle ze efekty przyjda w miare szybko :razz: :roll: :wink: :wink: :wink:
xAniax

Dopóki walczysz jesteś zwyciężcą ! ! !

Olek

Re: To wszystko przez sterydy!!!!!!!!!!

Post autor: Olek » 02 mar 2009, 12:27

Ja opuchliznę miałem tylko na twarzy, dalej trochę mam. Cały czas biorę sterydy od grudnia 2006, tylko z krótką przerwą w lipcu 2007. Jak nie brałem sterydów to po jakimś tygodniu twarz miałem taką jak przed braniem sterydów. Właściwie przy dawce 4mg było już dobrze.
Naprawde nie ma się co przejmować opuchlizną na twarzy, czy brzuchu, albo krostami. To minie. Gorzej, że sterydy przy dłuższym braniu powodują osteoporozę i inne choroby.

xAniax
Początkujący ✽✽
Posty: 299
Rejestracja: 13 lis 2008, 21:31
Choroba: CD
województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: :)

Re: To wszystko przez sterydy!!!!!!!!!!

Post autor: xAniax » 02 mar 2009, 12:39

Ja bralam sterydy jakies 2 miesiace ale mialam uczucie zmian temperatury(raz zimno nagle goraco), bolace stawy i miesnie,krostki, bolace kregi szyjne opuchlizna i przytylam 7kilo!!!!!!!! i do tego rozstepy :cry: :cry: :cry: Opuchlizne mam i na twazry na brzuchu ramionach nogach i biodrach .Po tych sterydach wcale duzo lepiej nie jest widze poprawe ale dalej nie jest dobrze :smutny: czy w koncu bedzie dobrze.Olek tobie jest latwiej pogodizc sie z tym bo jestes chlopakiem dziewczynom zawsze to trudniej przyhodzi.Jak patrze na kolezankiw kalsie szczuple opalone i przedewszystkim zdrowe to tak zazdroszcze . Chcem sietego wszystkiego pozbyc niedlugo lato chcem ubrac krotkie spodenki jak kiedys a nie ukrywac wszytsko teraz cwicze bede chodzic na basen i duzo mniej jem (wiecej jadlam przy braniu sterydow wtedy to normalnie lodowke bym pochlonela :lol: :razz: )POZDRAWIAM
xAniax

Dopóki walczysz jesteś zwyciężcą ! ! !

Olek

Re: To wszystko przez sterydy!!!!!!!!!!

Post autor: Olek » 02 mar 2009, 13:04

To, że jestem chłopakiem ma małe znaczenie, bo nikt nie chce mieć opuchniętej twarzy i rozstępów. Na początku rozstępy mnie strasznie denerwowały, bo wszyscy myślą, że rozstępy mają kobiety po ciąży, a tu widzą chłopaka który ma rozstępy. A mam je na plecach, na rękach i koło kolan. Koledzy się mnie pytali, co to są za kreski, które masz na rękach i nogach. Na początku się denerwowałem i mówiłem, że to są takie kreski, które ty zaraz będziesz miał jak cię kopne :razz: Teraz inaczej do tego podchodzę, nie interesuje mnie co inni myślą o mnie. Takie martwienie się nic nie daje.
xAniax pisze:Jak patrze na kolezankiw kalsie szczuple opalone i przedewszystkim zdrowe to tak zazdroszcze .
A ile jest tych szczupłych, opalonych, ładnych? Chyba mniejszość, więc nie ma się co przejmować, jak przez chwilę będziesz należeć do większości :wink:

xAniax
Początkujący ✽✽
Posty: 299
Rejestracja: 13 lis 2008, 21:31
Choroba: CD
województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: :)

Re: To wszystko przez sterydy!!!!!!!!!!

Post autor: xAniax » 02 mar 2009, 13:44

Pandziu na biust akurat ja nie narzekam :razz:
Olku wiem nikomu sie nie podobaja rozstepy ale mam nadizje ze zejda smaruje je specjalnym kremem na rozstepy, uzywam pillingu i mam taka gabke do masazui troche pojasnialy:)
Elwirko dziekuje Ci
Wogole wszystkim dziekuje i wiecie podizwiam jak wszycy nawzajem sie wspieramy i pomagamy .POZDRAWIAM:)

[ Dodano: 02-03-2009 ]
A i dodam ze jak widze ze wy wszycy wazycie do swojego wzrostu bardzo dobrze chcilabym miec wage jak wy np 55kilo przed sterydami wazylam 60 a tera +7kilo:(a mam wzrost 167
xAniax

Dopóki walczysz jesteś zwyciężcą ! ! !

Awatar użytkownika
ita71
Doświadczony ❃
Posty: 1885
Rejestracja: 28 sty 2009, 22:45
Choroba: CD u dziecka
województwo: pomorskie
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: To wszystko przez sterydy!!!!!!!!!!

Post autor: ita71 » 02 mar 2009, 21:55

Syn miał 5 lat jak pierwszy raz brał sterydy.
Strasznie puchł wtedy,wszędzie rosły włosy a rozstępy ma do dziś.
Nigdy nie mów nigdy...

Olek

Re: To wszystko przez sterydy!!!!!!!!!!

Post autor: Olek » 02 mar 2009, 22:39

xAniax pisze:A i dodam ze jak widze ze wy wszycy wazycie do swojego wzrostu bardzo dobrze chcilabym miec wage jak wy np 55kilo przed sterydami wazylam 60 a tera +7kilo:(a mam wzrost 167
Czyli nie masz nadwagi, więc nie ma się czym przejmować :wink:

xAniax
Początkujący ✽✽
Posty: 299
Rejestracja: 13 lis 2008, 21:31
Choroba: CD
województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: :)

Re: To wszystko przez sterydy!!!!!!!!!!

Post autor: xAniax » 03 mar 2009, 08:31

Olku jak waze 60 kg dobra nie mam nadwagi ale ale teraz jak mam+7kg to wygladam..... .No ale coz dla zdrowia sie poswiece zdrowie NAJWAZNIEJSZE.

A mam do was pytanie jestem po sterydach i powinno byc ok a jest tak sobie a czemu brzuch dalej mi dokucza gra jak mu sie zachce raz jeden dzien dobrze nastepne kilka zle itp.A i dodam ze stresu u mnie nie ma zabardzo bo nie wolono sie poddawac i ja wlasnie powiem ze proboje walczyc niektorzy np nie wychodza z domu bo boja sie ze niebdzie WC a ja wychodze a jak bede potrzebowac zawsze sie jakies wyjscie znajdzie :wink:

POZDRAWIAM
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2009, 10:42 przez xAniax, łącznie zmieniany 1 raz.
xAniax

Dopóki walczysz jesteś zwyciężcą ! ! !

xAniax
Początkujący ✽✽
Posty: 299
Rejestracja: 13 lis 2008, 21:31
Choroba: CD
województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: :)

Re: To wszystko przez sterydy!!!!!!!!!!

Post autor: xAniax » 03 mar 2009, 09:10

gra= robi co chce
xAniax

Dopóki walczysz jesteś zwyciężcą ! ! !

Olek

Re: To wszystko przez sterydy!!!!!!!!!!

Post autor: Olek » 03 mar 2009, 10:46

xAniax, to policz sobie BMI http://www.fabrykadiet.pl/Source/Diets/ ... tAodDXCPmg i Ci wyjdzie, że jeszcze nie ma nadwagi.

Magdap
Początkujący ✽✽
Posty: 71
Rejestracja: 28 sie 2009, 10:56
Choroba: CU
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Gdyby nie ten Metypred:(

Post autor: Magdap » 01 wrz 2009, 21:28

Dzis koleja wizyta kontrolna, myślałam ze już bedzie wszystko ok. Niestety słowa lekarza "musimy zastosować sterydy niestety bez Metyprydu nie uda sie osiągnąc remisji sam salofalk nie da rady"...Totalna załamka znów sie bede wstydzic wyjsc z domu, znowu te słowa w pracy co ci jest? co ty taka spuchnięta? już mnie to przeraża...
Azathiopirine 100mg Asamax 3x3
ZG Klinika Zdrojowa
Stan zaostrzenie .

Mamcia
Specjalista od Spraw medycznych
Posty: 10316
Rejestracja: 04 mar 2004, 16:08
Choroba: CD u dziecka
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: To wszystko przez sterydy!!!!!!!!!!

Post autor: Mamcia » 01 wrz 2009, 21:32

1. jaka część jelita jest zajęta?
2. czy stosowano 5-ASA doodbytniczo?
3. czy stosowano hydrokortyzon we wlewkach?
4. czy podjęto próbę zastosowania leków immunosupresyjnych?
5. w jakich dawkach i prze jaki okres czasu stosowano sterydy?
Przyłacz się do Towarzystwa J-elita. Działamy dla waszego dobra, ale bez Waszej pomocy niewiele zrobimy.

Zablokowany

Wróć do „Nasza Psychika”