Strona 15 z 16

Re: Nasze przemyślenia o katastrofie smoleńskiej

: 27 kwie 2010, 12:40
autor: magda281
http://www.youtube.com/watch?v=lmZBBTVG ... re=related insynuacje na necie są że nasze władze wiedziały o przyszłej katastrofie już wcześniej.(a nawet że bylo to zaplanowane) :/ i nie wiem jak się do tego odnieść-dużo jest i filmików i artykułów na temat rzekomego zamachu,i od nawału tej informacji już mam mętlik w glowie-bo niby chcę wierzyć że to bzdura ale z drugiej strony męczy mnie ta niepewność i brak spójności faktów :neutral:

Re: Nasze przemyślenia o katastrofie smoleńskiej

: 27 kwie 2010, 13:29
autor: obyty.z.cu
magda281 pisze:mam mętlik w glowie-bo niby chcę wierzyć że to bzdura ale z drugiej strony męczy mnie ta niepewność i brak spójności faktów
u Rosjan balagan i chaos to "sport" narodowy.
Jest u nich takie slowko "minutoczka", potocznie oznacza ona czas nieokreslony,
rownie dobrze moze to znaczyc minute, a moze i godzine.
Po katastrofie pewnie to zadzialo, kazdy z rosjan chcial sie jakos asekurowac wiec i stad pewnie te minutowe roznice.
Doszukiwanie sie jakis teorii zamachu to naprawde przegiecie.
Filmow w necie jest mnostwo,wiele z nich odpowiednio "spreparowanych" przez
domowych "animatorow".
Czas i historia zrobia swoje,pokaza nam jak bylo, ale i tak zawsze bedzie wielu ,ktorzy beda opowiadac tylko ich "prawde".
Pewnie dla sztabow wyborczych na reke jest taka medialna "sieczka",
odciaga od prawdziwych naszych zyciowych problemow.
Zamiast mowic o naszych z problemach,podbija sie nutke "wiarołomnosci" naszych sasiadow.
Kiedys wszystkiemu winni byli niemcy,ale teraz to juz tylko nam zostali rosjanie.
Opowiesci o tym, ze sa oni nam "przeciwi" to jakis wymysł.
Problem pewnie maja ich wladze,ale to raczej dlatego, ze historia ich dziejow jest bardzo pokretna,wielu zwyklych rosjan zyje jeszcze starymi czasami radzieckimi,trudno im zrozumiec, ze wychowywano ich w klamstwie,niewiedzy.
Wspolczesna wladza chcialaby , zeby rosjanie dolaczyli do "cywilizacji" swiatowej i wyszli z swojego zascianka,tyle, ze musza to robic powoli i ostroznie.
Pewnie wiec tutaj nalezy szukac ostroznosci w ich wypowiedziach.
Mowienie zas o tym, ze Polska nie przejela sledztwa, to...ciekawe jakby to rosyjski samolot rozbil sie w Polsce,..kto pozwoliłby rosjanom na prowadzenie sledztwa w Polsce ?

Zamiast dorabiac historie,poczekajmy na wyniki prac ludzi do tego powolanych.

Re: Nasze przemyślenia o katastrofie smoleńskiej

: 27 kwie 2010, 17:44
autor: exa
stefanmalek pisze:Ja od siebie dodam tylko, że o Historii trzeba pamiętać, a nie ją rozpamiętywać.
raczej wyciągać wnioski...

Re: Nasze przemyślenia o katastrofie smoleńskiej

: 27 kwie 2010, 19:27
autor: Ania406
obyty.z.cu, podpisuję się. Fanom teorii spiskowych życzę zaś opamietania.

Re: Nasze przemyślenia o katastrofie smoleńskiej

: 27 kwie 2010, 22:05
autor: Piciu
Za niewielkie pieniążki można zbudować np. e-bombe i nikt nawet sobie mózgu nie usmaży.

http://nt.interia.pl/gadzety/news/e-bom ... 86528,4232

,,Bomba E'' to w teorii urządzenie wysyłajace
bardzo silny krótkotrwały impuls
elektromagnetyczny
o wielkiej mocy,powodujący zniszczenie lub poważne
uszkodzenia systemów elektronicznych.
Zaprezentowana broń,ze względu na swój
charakter,określana jest często jako Weapon of
electrical Mass Destuction (WEMD),stając się obok
broni chemicznej,biologicznej i jądrowej kolejnym
rodzajem broni masowego rażenia.
Za pomocą ,,bomby E'' można sprawić,by
wykorzystywana elektronika była całkowicie
bezużyteczna.
Dla zobrazowania potencjalnych skutków użycia tego
rodzaju uzbrojenia celowym wydaje się
przedsawienie swoistego
,,elektronicznego Armagedonu''.
Wytworzony impuls elektromagnetyczny uniemożliwi
pracę biur i banków,powrót do domu,a nawet wyjście
z windy.
Przedstawiana broń jest bronią doskonałą.
W wyniku jej użycia nie będzie żadnych
zniszczeń,ognia,zabitych,rannych,a i tak efekty
okażą się zatrważające.
W ciągu sekundy przyniesie ona
ciemność,chaos,bezsilność i zdumienie.Sprzęt
informatyczny jest szczególnie narażony
na Electromagnetic Pulse (EMP)-2.Wynika to z
faktu,iż większość współczesnych urządzeń
elektronicznych
oparta jest na technologii półprzewodników
tlenkowych (Metal Oxide Semiconductor - MOS),tym
samym są one podatne na impulsy
wysokonapięciowe.Na takie oddziaływanie narażone
są również urządzenia telekomunikacyjne,ze względu
na
miedziane połączenia (okablowane),oraz
radary,satelity i wiele innych urządzeń
elektronicznych powszechnie wykorzystywanych
zarówno na współczesnym polu walki,jak i w życiu
codziennym".

Re: Nasze przemyślenia o katastrofie smoleńskiej

: 27 kwie 2010, 22:30
autor: Piciu
shisho - nie każdy słyszał o e -bombie i jest to dla niego takie oczywiste i co Ty z tym smażeniem przez mikrofale? Przecież ta bomba nie wywołuje wśród ludności żadnych strat.

Re: Nasze przemyślenia o katastrofie smoleńskiej

: 27 kwie 2010, 22:32
autor: obyty.z.cu
shisho pisze:Piciu, thank you Captain Obvious. To teraz idź i to zbuduj i przetestuj,
zastanowcie przez chwile w jakim temacie to piszecie !
Moze zalozcie nowy temat = jak rozpetac wojne elektroniczna ?

jak dzieci....

Re: Nasze przemyślenia o katastrofie smoleńskiej

: 27 kwie 2010, 22:45
autor: Lemoni
może załóżmy wątek teorie spiskowe - prawda czy fałsz? i będzie merytoryczna dyskusja:). Shisho dobrze wytłumaczył na czym legnie teoria z GPS-em. Naprawdę dziwne rzeczy ludzie wymyślają... chyba potrzebują popanikować

Re: Nasze przemyślenia o katastrofie smoleńskiej

: 27 kwie 2010, 23:43
autor: exa
Lemoni pisze:Naprawdę dziwne rzeczy ludzie wymyślają... chyba potrzebują popanikować
taaa........uwielbiamy panikować.......

Re: Nasze przemyślenia o katastrofie smoleńskiej

: 29 kwie 2010, 08:57
autor: tom-as
obyty.z.cu pisze:Doszukiwanie sie jakis teorii zamachu to naprawde przegiecie.
przegiecie nie przegięcie. nie można tego teraz ani wykluczyć ani potwierdzić.

Ale było by ciekawie gdyby jednak coś było na rzeczy.

PS. w tak gigantyczny błąd pilota uwierzyć mi trudno.

Re: Nasze przemyślenia o katastrofie smoleńskiej

: 29 kwie 2010, 09:55
autor: kasinp
martita pisze:Pandzia napisał/a:
zapewne będziemy mieli kolejnego Kaczyńskiego bo większość ludzi zagłosuje na niego,

wydaje mi się, że bedą głosować ,że tak powiem z "litości"
a najciekawsze jest to że PiS za glos oddany na kandydata rozdaje czarno-białe zdjęcie M i L Kaczyńskich ? , to jest już przegięcie...

Re: Nasze przemyślenia o katastrofie smoleńskiej

: 29 kwie 2010, 11:42
autor: magda281
tom-as pisze:PS. w tak gigantyczny błąd pilota uwierzyć mi trudno.
dokładnie.
Robili wielokrotnie symulacje i nie jest możliwe aby pilot nie miał ostrzeżenia że jest na niebezpiecznej wysokości-i co uważacie że pilot był samobójcą?? Jest za dużo wątpliwości w tej sprawie i myślę że trzeba poczekać na wieści od prokuratorów prowadzących śledztwo.(o ile dowiemy się calej prawdy)
tom-as pisze:obyty.z.cu napisał/a:
Doszukiwanie sie jakis teorii zamachu to naprawde przegiecie.

przegiecie nie przegięcie. nie można tego teraz ani wykluczyć ani potwierdzić.
dokładnie nie można być czegoś pewnym dopóki nie zostaną wyjaśnione wszelkie wątpliwości -a jeśli się okaże(piszę teoretycznie i proszę mnie nie atakować ) że coś jest na rzeczy czyli ktoś maczał palce w tym wypadku? Jak to zawsze mówił mój przyjaciel -"nigdy nie mów na pewno nie lub tak" ;)

Re: Nasze przemyślenia o katastrofie smoleńskiej

: 29 kwie 2010, 18:31
autor: obyty.z.cu
takie teorie doprowadzaja do takich programow jak ostatnio Pospieszalskiego.
Odwet w postaci piosenki Figurskiego i Wojewodzkiego...
tak sie to powoli nakreca...
a to dopiero poczatek.
Za chwile nikt juz nie bedzie pamietal o tragedii ludzkiej,
za otworzy sie pole do politykow jednego dnia ,pseudo dziennikarzy i komentatorow.
Media nie znosza pustki,a taka zaloba to dla niej zer...poki nie bedzie lepszego - nosniejszego tematu.

Re: Nasze przemyślenia o katastrofie smoleńskiej

: 29 kwie 2010, 19:34
autor: tom-as
obyty.z.cu pisze:takie teorie doprowadzaja do takich programow jak ostatnio Pospieszalskiego.
Odwet w postaci piosenki Figurskiego i Wojewodzkiego...
z tym że obyty... dlaczego powstają takie teorie? ;>

imho... bo CH wiemy co się dzieje a troche czasu już mineło. i to jest jak dla mnei normalne. nawet sie pojawiły opinie że w to jest wplątane UFO. można mieć taką teorie? oczywiście. obecne info tego nie wykluczaja.

choć ta wersja z ufo jest mniej prawdopodobna niż inne bo samo potwierdzenie istnienie ufo jeszcze nei padlo :D

Re: Nasze przemyślenia o katastrofie smoleńskiej

: 30 kwie 2010, 18:57
autor: deep navy
Słyszałem, że teraz wawel będzie się pisało z malej litery.