kobiece sprawy

Szeroko rozumiane sprawy związane z miesiączką, jajeczkowaniem.. itp.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
madzia
Początkujący ✽✽
Posty: 92
Rejestracja: 05 sie 2004, 02:16
Choroba: CU
województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: kraków

Re: kobiece sprawy

Post autor: madzia » 22 cze 2007, 03:58

[center]Hello

Jeśli macie na myśli PCO to ja tez to cholerstwo mam...
Biore cilest TYLKo ze wzgledu na to ze mam przez POC skłonnośc do tycia i mnie to wkurza...ale wiadomo wątroba nie lubie kolejnego syfu...
Ale prosze wytłumaczcie mi co to jest :"mikrogruczolaku prolaktynozależnym w przysadce mózgowej." skpojowałam to z wcześniejszej wypowidzi..Moze sie na cos nowego przebadam? :roll: [/center]
zawsze warto zaczynać od nowa.. asamax, i eksperymenty :)

Awatar użytkownika
goniusia
Aktywny ✽✽✽
Posty: 650
Rejestracja: 10 cze 2007, 21:06
Choroba: CU
województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: okolice Wrocławia

Re: kobiece sprawy

Post autor: goniusia » 22 cze 2007, 11:10

Madzia czy przy CU możesz brać pigułki antykoncepcyjne bo ja w momencie kiedy dowiedziałam się o chorobie musiałam je odstawić.Niejeden lekarz powiedział że absolutnie nie wolno ich brać zresztą na ulotce też jest to napisane.W moim przypadku prawdopodobnie tabletki przyczyniły się do pogorszenia choroby.

Awatar użytkownika
ranka
Mistrzunio ❃❃❃
Posty: 3958
Rejestracja: 18 gru 2005, 17:53
Choroba: CU
województwo: pomorskie
Lokalizacja: 3 city
Kontakt:

Re: kobiece sprawy

Post autor: ranka » 22 cze 2007, 11:14

mikrogruczolaku prolaktynozależnym w przysadce mózgowej.
mialas TK?albo rezonans mozgu?

co do PCOS to leczenie samym cilestem czasami nie wystarcza.byc moze powinnas miec Metformine przy ktorej waga ciala ma tendencje spadkowa, a pfrzy okazji zmniejsza sie tez testosteron.[/quote]
Obrazek

Awatar użytkownika
Cinimini
Znawca ❃❃
Posty: 2451
Rejestracja: 27 maja 2006, 10:25
Choroba: CD
województwo: łódzkie
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Re: kobiece sprawy

Post autor: Cinimini » 22 cze 2007, 11:24

Ja co prawda ma CD,ale u mnie tabletki anty,byly wrecz wskazane. Bralam udzial w badaniach klinicznych i pod zadnym pozorem nie moglam zajsc w ciaze(nie byl znany wplyw leku na plod) i lekarz sam zasugerowal,ze prezerwatywa to za malo. Bralam przez dlugi czas(harmonet) i wszystko bylo dobrze.
Ostatnio zmieniony 22 cze 2007, 11:59 przez Cinimini, łącznie zmieniany 1 raz.
Certolizumab od lipca'08 do lutego'11 -
Była zakwalifikowana do resekcji j. grubego na 12/04/2011, ale zwiała spod noża :D
Remicade od 24/02/2012 - 07/01/2013 - odstąpiono od leczenia ze wzg. na CIĄŻĘ !! :D

JELITKO JESTEŚ ZDROWE !!

Obrazek

Awatar użytkownika
ranka
Mistrzunio ❃❃❃
Posty: 3958
Rejestracja: 18 gru 2005, 17:53
Choroba: CU
województwo: pomorskie
Lokalizacja: 3 city
Kontakt:

Re: kobiece sprawy

Post autor: ranka » 22 cze 2007, 11:26

absolutnie nie wolno ich brać zresztą na ulotce też jest to napisane.
tego nie ma na ulotce.

stanowi to natomiast przeciwskazanie wzgledne,gdzie po prostu mozna brac ale nalezy siebie obserwowac.
Obrazek

Awatar użytkownika
goniusia
Aktywny ✽✽✽
Posty: 650
Rejestracja: 10 cze 2007, 21:06
Choroba: CU
województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: okolice Wrocławia

Re: kobiece sprawy

Post autor: goniusia » 22 cze 2007, 11:30

Nie wiem jak to jest.Mój gin powiedział że absolutnie mi ich nie zapisze a nawet nad plasterkiem się zastanowi.Ja z tego tytułu że już rodziłam brałam trójfazowe najpierw Tri-Minulet a potem Milvane

kasinp
Znawca ❃❃
Posty: 2418
Rejestracja: 19 cze 2007, 17:48
Choroba: CD
województwo: pomorskie
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: kobiece sprawy

Post autor: kasinp » 22 cze 2007, 13:23

no wlasnie kobiety , od kiedy dowiedzialam sie ze mam CD przestalam brac tabletki (microgynon ) bo w ulotce wyczytalam ze nalezy konsultowac sie z lekarzem . Jeszcze nie bylam u ginekologa bo mi sie nie spieszy do brania kolejnych tabletek i tak duzo ich lykam. zastanawiam sie tez czy milyscie problem z miesiaczka od lekow naszych kochanych (ja biore pentase ,azatiopryne i encorton teraz jestem dopiero jakies trzy tygodnie po stanie ostrym wszystko sie juz normalizuje ale nie wiem czy dostane miesiaczke ???tradzik mi wysypal ale raczej od sterydow niz na miesiaczke, z tym tez nie wiem co zrobic , wstyd z domu wyjsc z twarza zasypana syfkami, macie jakies doswiadczenia?? pomozcie kobiety ! :cry:

Awatar użytkownika
aleksandra12
Aktywny ✽✽✽
Posty: 959
Rejestracja: 07 lut 2006, 22:09
Choroba: CD
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Re: kobiece sprawy

Post autor: aleksandra12 » 22 cze 2007, 15:11

Kasia - sterydy rozregulowują cykl u wielu kobiet. Syfki niestety też od tego, ja po prostu bardziej dbałam o gębę, jak byłam na sterydach. Taki urok tych leków ;/
Pozdrawiam, Aleksandra

Awatar użytkownika
madzia
Początkujący ✽✽
Posty: 92
Rejestracja: 05 sie 2004, 02:16
Choroba: CU
województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: kraków

Re: kobiece sprawy

Post autor: madzia » 22 cze 2007, 16:13

Wow ale duże odpowiedzi :roll:

co do PCOS to leczenie samym cilestem czasami nie wystarcza.byc moze powinnas miec Metformine przy ktorej waga ciala ma tendencje spadkowa, a pfrzy okazji zmniejsza sie tez testosteron.

Dzięki za informację podpytam mojego gina,Czy wiesz na ile toksyczne sa te leki dla wątroby ,ja jestm tylko Salofalk.
Madzia czy przy CU możesz brać pigułki antykoncepcyjne bo ja w momencie kiedy dowiedziałam się o chorobie musiałam je odstawić
Wiec tak jak brałam udział a tych głupich bad.Klinicz ,powiedzieli ze brać oczywiscie sama doczytalam ze jest to przeciwskazanie....Sama nie wiem jak to jest....Ale a badan klinicz.to nie wiem czy ktos sie martwil o moje flaki czy tylko o enentualany problem z płodem ( to dla nich klopoty prawne).


Juz o tym pisałam dla mnie EVra to była jakaś porażka.Nie trzymała cyklu oraz flaki po niej mnie bolałay.Cilest zadnych problemów....
tylko ta wątroba...
zawsze warto zaczynać od nowa.. asamax, i eksperymenty :)

Awatar użytkownika
ranka
Mistrzunio ❃❃❃
Posty: 3958
Rejestracja: 18 gru 2005, 17:53
Choroba: CU
województwo: pomorskie
Lokalizacja: 3 city
Kontakt:

Re: kobiece sprawy

Post autor: ranka » 22 cze 2007, 18:04

Dla mnie Evra to tez porazka.natomiast bardzo dobrze znosze antyki innej firmy..
uwazam ze po prostu nalezy siebie obserwowac ,bo zawsze bedzie to dosc dobry miernik.;)
Obrazek

Awatar użytkownika
aleksandra12
Aktywny ✽✽✽
Posty: 959
Rejestracja: 07 lut 2006, 22:09
Choroba: CD
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Re: kobiece sprawy

Post autor: aleksandra12 » 23 cze 2007, 15:54

Ja zanim jeszcze dowiedziałam się o zniszczeniu jakie poczyniły mi w wątrobie antyki, byłam z Evry bardzo zadowolona, a poza nią brałam Microgynon i Diane (na cerę), a na samym początku Harmonet. Wszystkie były bardzo dobrze dobrane. Tylko co z tego, skoro teraz mam dożywotni zakaz brania :D
Pozdrawiam, Aleksandra

kasinp
Znawca ❃❃
Posty: 2418
Rejestracja: 19 cze 2007, 17:48
Choroba: CD
województwo: pomorskie
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: kobiece sprawy

Post autor: kasinp » 23 cze 2007, 17:10

a dlaczego dozywatni zakaz brania ? lekarz ginekolog wykluczyl przy crohnie anty ??

Awatar użytkownika
goniusia
Aktywny ✽✽✽
Posty: 650
Rejestracja: 10 cze 2007, 21:06
Choroba: CU
województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: okolice Wrocławia

Re: kobiece sprawy

Post autor: goniusia » 23 cze 2007, 17:25

Jak już pisałam anty poczyniły w moim organizmie ogromne spustoszenie.Wcześniej gruczolak na piersi,potem odezwały się żylaki a teraz doszły jeszcze te jelita.Ja z brania tabsów wyleczyłam się chyba już na dłużej.No ale to kwestia gustu

Awatar użytkownika
aleksandra12
Aktywny ✽✽✽
Posty: 959
Rejestracja: 07 lut 2006, 22:09
Choroba: CD
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Re: kobiece sprawy

Post autor: aleksandra12 » 23 cze 2007, 17:40

kasinp - stwierdzony gruczolak w wątrobie.
Pozdrawiam, Aleksandra

Awatar użytkownika
ranka
Mistrzunio ❃❃❃
Posty: 3958
Rejestracja: 18 gru 2005, 17:53
Choroba: CU
województwo: pomorskie
Lokalizacja: 3 city
Kontakt:

Re: kobiece sprawy

Post autor: ranka » 23 cze 2007, 20:12

nie usuwasz tego?
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Problemy Kobiece”