leki a cera

Szeroko rozumiane sprawy związane z miesiączką, jajeczkowaniem.. itp.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
Awatar użytkownika
makika83
Początkujący ✽✽
Posty: 309
Rejestracja: 26 sie 2008, 15:35
Choroba: CU
województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Świecie
Kontakt:

Re: leki a cera

Post autor: makika83 » 09 sty 2009, 11:26

witam, wrócę do pierwotnego wątku :) zeszłam z badania nad Asacolem, biorę Asamax i moja cera znów jest permanentnie tłusta, a okazyjne przesuszenia koło płatków nosa mam z racji wysokich temperatur. co do zmiany kremów narazie używam nawilżającego do cery normalnej z Olay'a i w sumie jestem zadowolona. Może nie jest to dobry krem na mrozy, ale tłustych unikam, bo potem nie chciałabym męczyć się z niespodziankami na twarzy. Więc wszystko wskazuje na to, że Asacol wysuszył mi trochę cerę, nad czym w sumie nie płaczę, bo wolę jednak chyba suchą niż tłustą i kilkakrotne w ciągu dnia wyjścia do toalety na zmatowienie (najlepsze sa papierowe ręczniki, raczej twarde niż miękkie:) ). Kremów do typowo tłustych cer unikam, bo przynoszą mi więcej szkody niż pożytku. Póki co jest ok, to znaczy jak było, i walczę tylko z sebum.
dla każdego życie ma co innego

Asamax 3x 1000mg

Zablokowany

Wróć do „Problemy Kobiece”