Strona 1 z 1

xifaxan a miesiaczka

: 09 maja 2011, 23:40
autor: monis
witam mam pytanie czy ktoras z kobietek tutaj moze brala xifaxan stosujac jednoczesnie tabletki antykoncepcyjne? cilest biore juz pare lat i nigdy nawet przy innych antybiotykach nie mialam zadnych plamien a po paru dniach xifaxanu dostalam dosc obfity okres ktory trwal jescze jakis tydzien po skonczeniu leku stopniowo sie zmniejszajac do plamien. minelo juz dwa tyg a dzisiaj znow przy luznym zalatwianiu rano zaczelam plamic. nie wiem czy to ciagle od tego leku czy moze przy chorych jelitach te moje cilest sie zle wchlaniaja i nie dzialaja jak trzeba? jak to jest w ogole z ta antykoncepcja i chorymi jelitami? jeszcze nie mam diagnozy i nie biore zadnych lekow poza tym xifaxanem 2 tyg temu i obecnie nospa forte w razie bolu wiec juz sama nie wiem co sie dzieje

Re: xifaxan a miesiaczka

: 09 maja 2011, 23:46
autor: Cinimini
JA choruje od 7 lat, a tabletki anty brałam przez 5 lat i nie zauważyłam najmniejszych 'odchyleń' od normy. W październiku brałam równocześnie z tabletkami xifaxan i również nie zaobserwowałam nic niepokojącego. No, ale każdy organizm jest inny i inaczej reaguje.

Re: xifaxan a miesiaczka

: 09 maja 2011, 23:53
autor: monis
eh no wiec moze ja mam pecha jescze zapomnialam dodac ze w ulotce pisze ze skutkiem ubocznym xifaxanu moze byc "czeste obfite miesiaczkowanie" tylko ze ja to rozumiem tak ze w trakcie stos a nie dwa tyg po :neutral: do gina i tak musze z tym isc ale zastanawialam sie czy komus sie tak przytrafilo dzieki za szybka odpowiedz :roll: