Strona 3 z 5

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 07 paź 2008, 10:01
autor: majka_m
Polecam wam dziewczyny forum na którym znajdziecie wszystkie odpowiedzi na temat każdej hormonalnej i nie tylko antykoncepcji. Są tam pytania i odpowiedzi na temat wszystkich dostępnych u nas tabletek antykoncepcyjnych, ale także o plastrach, zastrzykach, spiralach...

http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=15080

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 07 paź 2008, 22:17
autor: ranka
ja polecam ginekologa do takich informacji.

na gazecie. pl kiedys troche siedzialam i wiem ze dziewczyny czasami glupoty wypisuja.

majka za dlugo bierzesz tablety. nie mozesz na jakis czas przejsc na inna forme antykoncepcji?

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 08 paź 2008, 11:02
autor: majka_m
ranka pisze:ja polecam ginekologa do takich informacji.

na gazecie. pl kiedys troche siedzialam i wiem ze dziewczyny czasami glupoty wypisuja.

majka za dlugo bierzesz tablety. nie mozesz na jakis czas przejsc na inna forme antykoncepcji?
No jasne, że ginekolog jest bardziej kompetentnym informatorem niż jakieś tam forum

Wiem, wiem, że za długo :oops: powinnam może całkiem je odstawić, ale chyba jestem uzależniona

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 19 paź 2008, 23:21
autor: Ania406
ja bralam cilest i jeanine. na obydwa reagowalam swietnie. skutecznosc byla super. zadnego tycia. miesiaczki ok. jeszcze mi sie cera poprawila :)

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 21 paź 2008, 11:30
autor: ranka
bo cilest i jeanine maja tez dzialanie antyandrogenne

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 30 mar 2009, 00:05
autor: Jacquelina
Aniołek pisze:Dziewczyny a brałyście może kiedyś Novynette??? :neutral:
Ja biorę juz od 3 miesięcy, skutek uboczny mam najlepszy z możliwych - urosły mi piersi, mam juz małe B i jestem z siebie dumna! :wink:
tylko nie wiem dlaczego nie zmniejszyły mi sie bóle o.O

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 30 mar 2009, 00:14
autor: CAMPARI34
ja brałam RIGEVIDON jesssssssssu co za paskudztwo łeb mnie bolała jak tylko nią poruszyłam.a tak nomenomen tabletki anty....absolutnie nie tyje sie po nich tak jak po tych kiedyś co były

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 30 mar 2009, 09:39
autor: inkaska
ja drugi miesiac biore marvelon i musze powiedziec ze schudłam, albo inaczej przestałam puchnąć jak to było w przypadku Cilestu, znajomi tez to zauwazyli

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 20 maja 2009, 08:55
autor: CzarnaMamba
to i ja bede musiala zmienic, biore Yasmin-juz jakis rok, ale chodze opuchnieta, teraz nie wiem, czy przytylam od anty czy moja waga wrocila do normy po zaostrzonku :P

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 20 maja 2009, 10:41
autor: Olimpijka
anecia170, bardzo prawdopodobne, ze po zaostrzeniu. Moja waga tez wrocila do wagi sprzed zaostrzenia. Jesli nie jesz przesadnie na tabletkach anty, to nie powinnas tyc, chociaz i to zalezy od organizmu. Ja bralam Diane-35, jadlam 2 razy wiecej niz moj postawny chlop i schudlam 8 kilo :lol:

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 20 maja 2009, 11:13
autor: CzarnaMamba
:lol: nie jem duzo, wrecz malo :lol: ah jakie to byly czasy przed zaostrzeniem.... 52 kg a teraz??? 60 :mad: ahh ja tle nigdy nie wazylam :cry:

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 20 maja 2009, 11:21
autor: Olimpijka
anecia170, moze inna dieta? Jesz cos, od czego tyjesz... Moze wiecej slodyczy, piwa i innych pustych kalorii? Wiesz, jeden tyje od takich rzeczy, a drugi nie :wink:

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 20 maja 2009, 11:31
autor: CzarnaMamba
Olimpijka, slodyczy za duzo nie jem, tylko przed okresem jak mnie najdzie ochotka :) a tak to piwko raz na jakis czas, kiedys zajadalam sie frytkami ale odeszla mania frytkowania :lol: musze przemyslec co to moze byc :zastanawia: bo nie mieszcze sie w moje ulubione portki :(

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 20 maja 2009, 12:21
autor: Olimpijka
anecia170, bralas sterydy? Mogla by to byc ich sprawda, nieodpowiedniej diety, mniejszego ruchu. Naprawde trudno powiedziec. Czasem zla dieta sprzed dlugiego okresu daje pozniejsze efekty i zaczynamy pomalutku tyc...

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 20 maja 2009, 15:08
autor: CzarnaMamba
Olimpijka pisze:anecia170, bralas sterydy?
Sterydow nie bralam, mysle, ze to jednak powrot do swojej wagi... Ale to dziwne, bo ja kilka lat przed zaostrzeniem bylam szczupla...chyba, ze choroba sie do mnie tyle dobierala....


poprawiłam cytowanie