Strona 1 z 5

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 18 paź 2007, 11:09
autor: goniusia
Żabusiu zanim lekarz dobrał mi odpowiednie tabletki testowałam na sobie wiele różnych.Najpierw chudłam,potem jadłam jak zwariowana i tym sposobem tyłam.Bolał mnie brzuch,byłam drażliwa,miałam krwawienia między miesiączkami itd.itp.Metodą prób i błędów doszliśmy do tego że nie mogę przyjmować tabletek jednofazowych typu minulet,cilest itp.Tylko trójfazowe milvane lub tri-minulet.Same tabletki nie powodują tycia tylko zwiększają apetyt,może powinnaś udać się do lekarza żeby je zmienił

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 18 paź 2007, 11:13
autor: aleksandra12
O ile dobrze wiem, zdarza się, że niektóre tabletki antykoncepcyjne mają wpływ na zatrzymanie wody w organizmie. Należy wtedy zgłosić to lekarzowi i on dobierze wtedy inne, biorąc pod uwagę wiek, skłonności i poziom hormonów u danej kobiety.

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 18 paź 2007, 12:54
autor: inkaska
no ja zmienilam na cilest z diane i chyba znowu musze zmienic...bo nogi mi puchna i w biodra mi poszło

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 18 paź 2007, 14:08
autor: inkaska
no wlasnie ja chyba zamienie na to , jelsi lekarz zezwoli...a drogi jest?
tylko mówisz ze potym tez sie tyje...kurcze sama nie wiem...ciesze sie ze przytylam, ale nie wszedzie jest przez mnie to sadełko pożądane :lol:

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 18 paź 2007, 14:51
autor: Agikkus
Ja bralam Harmonet przez pare dobrych lat nie zauwazylam, zebym jakos specjalnie przytyla. Nie pamietam juz od czego to dokladnie zalezy, ale niektore tabletki any moga powodowac tycie. Powiem wam tylko tyle, ze jak mi lekarz tabletki przepisywal, to piec razy prosilam o takie, po ktorych tyc nie bede :lol:
A teraz juz nie biore ... i tyje :mad:

Aaa...pamietam jeszcze, ze jedno opakowanie u nas kosztowalo ok. 30 zl, a u naszych sasiadow w Ostrawie 20zl. Wiec z racji niedalekiej odleglosci zaopatrywalam sie w tabletki hurtowo u naszych czeskich sasiadow :mrgreen:

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 18 paź 2007, 15:28
autor: inkaska
[cytat usunięty na prośbę użytkownika]
za 3 blistry czy jeden blistr w opakowaniu?

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 18 paź 2007, 15:42
autor: aleksandra12
Ja brałam Microgynon21 i wspominam go najlepiej.

Tylko, że u mnie wykryto po 6 latach tabletek guza w wątrobie, więc kontrolujcie swoje enzymy wątrobowe czasami.

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 18 paź 2007, 16:46
autor: ranka
więc kontrolujcie swoje enzymy wątrobowe czasami.
co pol roku lub co 3 miesiace najlepiej :)

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 20 paź 2007, 15:16
autor: Kleopatra
Z tego co wiem tycie czy nerwowość to jedne z wielu skutków ubocznych...
Ja na szczęście żadnych u siebie nie zaaobserwowałam...
Na początku brałam Yasmin ale jedno opakowanie kosztuje 44 zł za 21 tabletek... Teraz biorę Microgynon21..i jestem bardzo zadowolona...Opakowanie 21 tabletek kosztuje 6 zł a żadnych negatywnych objawów nie zaobserwowałam...po za tym są bardzo małe,a ja nie lubię łykać tabletek więc tym lepiej dla mnie... :)

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 21 paź 2007, 10:44
autor: ESka
Ja mam zacząć brać tabletki Yasmin, ale po przeczytaniu ulotki przestraszyłam się skutków ubocznych. Czy któraś z Was brała te tabletki? jak tak to jak się po nich czułyście i ile przytyłyście?

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 21 paź 2007, 12:03
autor: Patryśka
Ja mam zacząć brać tabletki Yasmin, ale po przeczytaniu ulotki przestraszyłam się skutków ubocznych. Czy któraś z Was brała te tabletki? jak tak to jak się po nich czułyście i ile przytyłyście?
Moja siostra je brala (nie jest chora)...Ale odstawila po pieciu dniach...Poza tym tam jest napisane ze nie nalezy ich przyjmowac przy cu i cd.

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 21 paź 2007, 12:29
autor: ESka
Patryśka pisze:Poza tym tam jest napisane ze nie nalezy ich przyjmowac przy cu i cd.
Nic takiego tam nie pisze. Jest napisane, że należy o cu cd poinformować lekarza (mój wie) i że cu cd należą do czynników zwiększających ryzyko wystąpienia zakrzepicy.
[cytat usunięty na prośbę użytkownika]
chyba nie

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 21 paź 2007, 12:56
autor: Patryśka
Edyta83 pisze:Jest napisane, że należy o cu cd poinformować lekarza (mój wie) i że cu cd należą do czynników zwiększających ryzyko wystąpienia zakrzepicy.
Przepraszam...Po prostu ja to tak odebralam ze nie nalezy...rzeczywisce nie ma czegos takiego tam zawartego :)
Moja siostra odstawila bo miala przy tym straszliwe dusznosci..

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 21 paź 2007, 12:59
autor: Kleopatra
Yasmin i Jasminelle to nie to samo...
Ja brałam Yasmin... skutków żadnych nie było,ale nie wiem jak to w przypadku CU i CD... to dobre tabletki...ale drogie...

Re: Tabletki antykoncepcyjne a tycie

: 21 paź 2007, 19:12
autor: ranka
Ja bralam Diane i Jeanine ,bylo bardzo dobrze.
POtem Evra czyli plastry - tragicznie.