Strona 1 z 1

odstawianie antykoncepcji

: 09 lut 2009, 10:29
autor: makika83
witam. nie znalazłam nic satysfakcjonującego na ten temat - odstawiłam antykoncepcję hormonalną i zaczęły się moje problemy. najpierw ostre zapalenie cewki moczowej (lekarze twierdzą,że to nie ma związku), bolesne piersi (sutki mega wrażliwe), problemy z wypróżnianiem (zaczęły się bolesne skurcze przy wypróżnianiu, biegunki - u mnie choroba zaczęła się zatwardzeniami akurat, częstsze wizyty w kibelku)... zastanawiam się czy to tylko z odstawienia, czy kończy się remisja może? :(

jak to u Was było, dziewczyny? Z góry dzięki za wypowiedzi

Re: odstawianie antykoncepcji

: 09 lut 2009, 13:20
autor: Natalka
Ja odstawiłam tabletki podczas pierwszego rzutu choroby, bo i tak nie było sensu ich brać przy takiej biegunce jaką wtedy miałam. Ale żadnych skutków ubocznych jakie Ty opisujesz nie miałam z tego powodu. Mi też się wydaje, że odstawienie anty raczej nie wywołuje zaostrzenia, może po prostu też Ci się zbiegło to w czasie niestety.

Re: odstawianie antykoncepcji

: 09 lut 2009, 14:38
autor: Olimpijka
makika83, ja odstawilam tabletki po ponad 2 latach brania i mialam duzo skutkow ubocznych, organizm wracal mi do normy ponad pol roku, ale takich jak Ty objawow nie mialam i mysle, ze to raczej nie ma zwiazku.

Re: odstawianie antykoncepcji

: 09 lut 2009, 20:24
autor: ewkunia
co za zbieg okoliczności:/ odstawiłam tabletki ant. i zaczęło się-brzuch wzdęty, problemy z wypróżnieniem, skurcze i cyrki. Hilfe:(

Re: odstawianie antykoncepcji

: 10 lut 2009, 08:44
autor: makika83
ja odstawiłam po czterech, w dodatku w stanie remisji. chciałam po pół roku zachodzić powoli w ciążę, ale z dnia na dzień jest coraz gorzej, więc może to ma związek, może nie - w każdym razie chyba marzenia o dziecku muszę odstawić na jakiś czas :cry:

jutro jadę do lekarza i o wszystko wypytam, być może wystarczy zwiększyć dawkę leku - mam nadzieję.

Re: odstawianie antykoncepcji

: 10 lut 2009, 10:50
autor: Olimpijka
makika83, zastosuj juz sobie dietke imoze to sie uspokoi po zwiekszeniu lekow. Trzeba byc dobrej mysli, a dzidzia na pewno bedzie jak sie polepszy :twisted:

Re: odstawianie antykoncepcji

: 10 lut 2009, 13:58
autor: makika83
Olimpijka - dieta to wiem - znowu od początku jadę... marzy mi się jeden dzień chociażby na dogodzenie sobie we wszystkich smakach... mmmm... pomarzyć dobra rzecz... :)

Re: odstawianie antykoncepcji

: 10 lut 2009, 15:24
autor: karolina_87
ja odstawiłam tabletki przy pierwszym rzucie choroby po 2 latach ich brania i nie zauwazylam nic podejrzanego... zycze powodzenia!

Re: odstawianie antykoncepcji

: 20 sty 2011, 12:42
autor: Miska Ryżu
czy można bez skutków ubocznych dla zdrowia odstawić tabletki zaraz na początku brania? Wczoraj wzięłam pierwsza, dzisiaj drugą. Dziś mam biegunkę i trudno mi określić czy to po pierwszej dawce humiry czy po tabletkach. Jak odstawie tabletki zostanie humira. Będzie mi łatwiej obserwować jej działanie.

Re: odstawianie antykoncepcji

: 20 sty 2011, 12:59
autor: malapkasia
tak, to kiedy ktoś rezygnuje z tabletek to jego sprawa, chociaż zaleca się dobranie opakowania do końca... wiec nie ma znaczenia kiedy przestajesz brać... zawsze możesz zacząć brać w kolejnym cyklu... wtedy też będziesz wiedzieć czym spowodowana jest biegunka :)

Re: odstawianie antykoncepcji

: 20 sty 2011, 18:49
autor: Miska Ryżu
ok zostałam przekonana, odstawiam. dziękuje dziewczynki :-)