Czy jest szansa??

czyli o problemach damsko-męskich, o przyjaźni w różnych odcieniach, a także o rodzinie.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
Justynka
Debiutant ✽
Posty: 42
Rejestracja: 08 maja 2008, 20:34
Choroba: CD
województwo: lubuskie
Lokalizacja: Gorzów
Kontakt:

Czy jest szansa??

Post autor: Justynka » 22 maja 2008, 15:27

Jezeli chodzi o miłosc to mam niesamowitego pecha do mezczyzn:(Zawsze jesli tylko spotkam jakiegos to okazuje sie byc albo totalnym podrywaczem, ktory kombinuje jakby tu mnie tylko przeleciec albo jest to chlopak z reguly zajety. Ostatnim razem poznalam mezczyzne idealnego, madry, wyksztalcony, zabawny a do tego i z jego strony tez cos zaiskrzylo. Wymienilismy sie numerami i po trzech godzinach napisal ze sie we mnie zakochal. Bylam w siodmym niebie. Niestety nie trwalo to dlugo:(Jak się pozniej dowiedzialam (niestety nie od niego) ma juz dwojke dzieci, kazde z inna dziewuszka:(Twierdzi ze nie wiedzial jak mi to powiedziec bo bal sie mojego odrucenia. Ma 23 lata i wie ze spapral swoje zycie. Czy taki zwiazek moze jednak przetwac?? :placze:
Ostatnio zmieniony 24 maja 2008, 20:06 przez Justynka, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
tom-as
Ekspert ✿✿
Posty: 6438
Rejestracja: 22 lut 2006, 14:49
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Oberschlesien / Las

Re: Czy jest szansa??

Post autor: tom-as » 22 maja 2008, 15:32

imho.... choc ja to ekspertem nei jestem.... (chyba mam pecha do kobiet.. ale to nei wazne teraz) ... zawsze ejst ryzyko ze bedziesz trzecia na jakis czas...

trudna sytuacja.. z jednej strony fajnie by bylo zaufac.. z innej ... nie ma pewnosci ze to co mowi Tobei nie mowil tym innym dziewczynom.

no sprawa ciężka :-/

zachowalbym ostrożność .. i to jeszcze berdziej wyczuloną niz zwykle
Ostatnio zmieniony 22 maja 2008, 15:33 przez tom-as, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Cinimini
Znawca ❃❃
Posty: 2451
Rejestracja: 27 maja 2006, 10:25
Choroba: CD
województwo: łódzkie
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Re: Czy jest szansa??

Post autor: Cinimini » 22 maja 2008, 15:35

Pierwsza mysl po przeczytaniu Twojego posta - "nie pakuj się w to dziewczyno". Mysle, ze jeszcze spotkasz swojego ukochanego i to w najmniej oczekiwanym momencie...bo z reguly jest tak, ze jak sie szuka na sile to sie nie znajduje... Ja tak mialam, rozgladalam sie za miloscia i wydawalo mi sie , ze to jest to jak tylko jakis chlopak powiedzial mi komplement, zwrócil na mnie uwage... A to nie tak...
Nie pakuj się w to to Ty masz być najważniejsza dla swojego ukochanego,masz byc jego oczkiem w glowie, skarbkiem o ktorym wciaz mysli, a w takim ukladzie Ty na pewno nim nie bedziesz......
Certolizumab od lipca'08 do lutego'11 -
Była zakwalifikowana do resekcji j. grubego na 12/04/2011, ale zwiała spod noża :D
Remicade od 24/02/2012 - 07/01/2013 - odstąpiono od leczenia ze wzg. na CIĄŻĘ !! :D

JELITKO JESTEŚ ZDROWE !!

Obrazek

Przemek84
Początkujący ✽✽
Posty: 64
Rejestracja: 26 wrz 2007, 22:26
Choroba: CU
województwo: śląskie
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Czy jest szansa??

Post autor: Przemek84 » 22 maja 2008, 16:00

Co prawda dobrymi radami wybrukowane jest pieklo ;D ale skoro pytasz to wedlug mnie Daruj sobie :) z 2 powodow
po pierwsze za szybko wyznal ta milosc
po drugie czy on zwraca uwage na to z kim idzie do lozka ?? 23 lata i juz 2 dzieci z 2 kobietami z ktorymi nie jest , jedna taka wpadka to sie mozna zdazyc ale zeby dwa razy jak dla mnie chlopak jest nie odpowiedzialny .
Zycze powodzenia :)

Awatar użytkownika
misiek1
Aktywny ✽✽✽
Posty: 889
Rejestracja: 09 gru 2006, 19:43
Choroba: CD
województwo: lubuskie
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Re: Czy jest szansa??

Post autor: misiek1 » 22 maja 2008, 17:00

Justynka pisze:Wymienilismy sie numerami i po trzech godzinach napisal ze sie we mnie zakochal. Bylam w siodmym niebie. Niestety nie trwalo to dlugo:(Jak się pozniej dowiedzialam (niestety nie od niego) ma juz dwojke dzieci, kazde z inna dziewuszka:(Twierdzi ze nie wiedzial jak mi to powiedziec bo bal sie mojego odrucenia. Ma 23 lata i wie ze spapral swoje zycie. Czy taki zwiazek moze jednak przetwac?? :placze:
Nic nie stoi na przeszkodzie żebyście się spotykali , tylko miej na uwadzę że mając dwójke dzieci w tym wieku i to z dwiema kobietami można stwierdzić że ten delikwent jest nie odpowiedzialny, uważaj tak jak wspomniał już ktoś wyżej bo możesz zostać trzecią kobietą z dzieckiem bez ojca ;)

Sam byłem w związku 10 lat a owocem tego związku jest 8-letnie córeczka i nie chciałbym być z tego powodu przekreślony w oczach tych którymi będę zainteresowany.

Staraj się być rozważna w tym co robisz i z kim ;)

pozdrawiam
Martwisz się chorobą ? ale z Ciebie egoista, na tej samej ziemi umiera codziennie tysiące dzieci z głodu, to jest prawdziwa choroba.

Zaglądam tu raz na jakiś czas ale nie są to godziny ani dni a nawet tygodnie :)

mustafa
Początkujący ✽✽
Posty: 316
Rejestracja: 07 lip 2007, 20:03
Choroba: CU
województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Czy jest szansa??

Post autor: mustafa » 22 maja 2008, 17:30

Postaraj się w to nie angażować zbytnio emocjonalnie. Jaka jest pewność że nie będziesz następną??
Instruktor Kulturystyki i Fitness

Piciu
Znawca ❃❃
Posty: 2059
Rejestracja: 02 wrz 2006, 02:13
Choroba: CU
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Czy jest szansa??

Post autor: Piciu » 22 maja 2008, 19:03

Tak generalnie to Ty @Justynka młodziutka jesteś , i jeszcze tylu chłopaków poznasz czy spotkasz w swoim życiu, żę będziesz mogła spokojnie tego jednego -jedynego wybrać :wink: .
Tyle imprez przed Tobą ...Żyć nie umierać :smile:
Prawdopodobnie większość z nas miało zawód miłosny,ale wychodziło się z tego silniejszym i dojrzalszym, czyli samo życie :wink:

Justynka
Debiutant ✽
Posty: 42
Rejestracja: 08 maja 2008, 20:34
Choroba: CD
województwo: lubuskie
Lokalizacja: Gorzów
Kontakt:

Nie ma miłości od pierwszego wejrzenia?

Post autor: Justynka » 22 maja 2008, 20:53

Już sama nie wiem jak to jest. Ja wierze w milosc od pierwszego wejrzenia a tymczasem piszecie nieraz ze to niemozliwe:(to jak wkoncu jest? :neutral:

Justynka
Debiutant ✽
Posty: 42
Rejestracja: 08 maja 2008, 20:34
Choroba: CD
województwo: lubuskie
Lokalizacja: Gorzów
Kontakt:

Re: Czy jest szansa??

Post autor: Justynka » 22 maja 2008, 20:56

Juz sama nie wiem. Piszecie ze nie jest mozliwa milosc od pierwszego wejrzenia?A co jesli jest?Jesli zaangazowalam sie juz?lipa.Nie jest latwo:(( :smutny:

Justynka
Debiutant ✽
Posty: 42
Rejestracja: 08 maja 2008, 20:34
Choroba: CD
województwo: lubuskie
Lokalizacja: Gorzów
Kontakt:

Re: Czy jest szansa??

Post autor: Justynka » 22 maja 2008, 20:58

To było dwa lata temu. A moze juz sie zmienil i zrozumial jakie krzywdy wyrzadzil innym?nie wiem:( ciezko jest:((

Awatar użytkownika
misiek1
Aktywny ✽✽✽
Posty: 889
Rejestracja: 09 gru 2006, 19:43
Choroba: CD
województwo: lubuskie
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Re: Czy jest szansa??

Post autor: misiek1 » 22 maja 2008, 21:54

Jak czytałem tego psota wcześniej wydawało mi się że napisałaś "po 3 tygodniach" a jest po 3 godzinach, nie wiem czemu, chyba muszę zmienić szkiełka :wink:

Jak kupowałem ostatnio pralkę to wybierałem ją też około 3 godzin.
Ze sposobu w jaki piszesz to chyba bardziej Tobie zależy niż jemu :razz:

Przemyśl to dobrze.
Martwisz się chorobą ? ale z Ciebie egoista, na tej samej ziemi umiera codziennie tysiące dzieci z głodu, to jest prawdziwa choroba.

Zaglądam tu raz na jakiś czas ale nie są to godziny ani dni a nawet tygodnie :)

Awatar użytkownika
Linda123
Aktywny ✽✽✽
Posty: 652
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:54
Choroba: CD
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Czy jest szansa??

Post autor: Linda123 » 23 maja 2008, 09:08

Justynka uważam, że każdemu trzeba dać szanse. Niektórzy ludzie naprawdę się zmieniają i dostrzegają swoje błędy z przeszłości. Może akurat okaże się, że to ten jedyny - tylko trzeba to niestety sprawdzić. Pisze niestety, bo może okazać się, że będziesz kolejną "ofiarą" jego miłości. Więc jak tu ktoś mądrze napisał, nie angażuj się doćś mocno w ten związek, obserwuj go. Jesteś jeszcze młodziutka i napewno w końcu znajdziesz swoją połówkę, nawet jak to nie będzie ten facet :wink:
Zakochanie po 3 godzinach znajomości napweno nie jest możliwe, ale zauroczenie drugą osobą napewno. Z własnego dościwadczenia wiem, że takie szybkie fascynacje, zauroczenia, zazwyczaj tak raptownie mijają jak się pojawiają.

No i dziewczyno rada od starszej koleżanki - zabezpieczaj się - żebyś w razie co nie była kolejną, byłą z dzieckiem.
biore: pentasa 2x2, sulfasalazyna 1x2
IBS u dziecka

Awatar użytkownika
doelli
Aktywny ✽✽✽
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2007, 17:20
Choroba: CD
województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Czy jest szansa??

Post autor: doelli » 23 maja 2008, 10:17

Justynka,
Dziewczyno przecież Ty masz dopiero 20 lat...
Nie łap pierwszej lepszej okazji, bo potem możesz mieć przewalone na całe życie albo na wiele, wiele lat...
Licz się z tym, że być może na drugi dzień powiedział, to samo już innej i pytanko: o to Ci chodzi - tak na chwilkę, to proszę łap okazję, ale nie biorę odpowiedzialności za dobre zakończenie...
Dla mnie, to zwykły lekkoduch...
Szkoda dyskusji, nie łudź się, że go zmienisz...
Szukaj dalej...
doelli
Jak dobrze, że jesteście!

Natalka
Weteran ✿
Posty: 4895
Rejestracja: 19 kwie 2007, 13:54
Choroba: CD
województwo: lubelskie
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Czy jest szansa??

Post autor: Natalka » 23 maja 2008, 17:53

Też myślę, że to jest zauroczenie a nie zakochanie ze strony tego chłopaka.

Ale Ty Justynka to chyba "wpadłaś po uszy" i trudno Ci będzie się nie angażować za bardzo w ten związek i obserwować rozwój sytuacji i ewentualną przemianę obiektu Twoich westchnień. Jak chcesz to próbuj, ja na Twoim miejscu nie wiem, czy bym się zdecydowała. Młoda jesteś, spotkasz jeszcze nie jednego świetnego faceta, więc może nie warto tak się rzucać w ten związek.
Nie istnieją żadne określone potrawy, które zasadniczo wpływają na ciężkość przebiegu lub na rodzaj nawrotu choroby u wszystkich pacjentów.
poradnik żywieniowy Falka

Awatar użytkownika
junior
Początkujący ✽✽
Posty: 336
Rejestracja: 14 paź 2006, 17:54
Choroba: CD
województwo: lubuskie
Lokalizacja: Starościn/Kraków
Kontakt:

Re: Czy jest szansa??

Post autor: junior » 23 maja 2008, 18:11

Ja to bym z tym zakochaniem czy zauroczeniem (jak kto woli) uważał. W końcu to tylko wynik reakcji chemicznych w mózgu. Brzmi bezdusznie ale tak to już jest. Musisz ocenić jak prawdziwe są wasze uczucia i czy jest szansa na przetrwanie tego związku. Miłość jest czymś pięknym ale czasem trzeba też dopuścić zdrowy rozsadek do głosu.
Why So Serious?!

http://promocjozercy.pl/ - Najlepsze promocje zebrane w jednym miejscu!

Czy te oczy mogą kłamać?

Zablokowany

Wróć do „Miłość, Przyjaźń, Rodzina”