Praca a zaostrzenie

czyli problemy ogólnochorobowe i nie związane z nzj.

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
Awatar użytkownika
alla84
Początkujący ✽✽
Choroba: CU
województwo: pomorskie
Kontakt:

Praca a zaostrzenie

Post autor: alla84 » 04 mar 2011, 20:05

Witam wszystkich,
chciałabym się Was poradzić... Obecnie mam zaostrzenie ( nie jest tak bardzo źle, załatwiam się co ok.2,5h, tyle ,że wszystko z krwią), na razie stosuję wlewki z hydrocortyzonu i jestem na zwolnieniu lekarskim. Zwolnienie mam do poniedziałku, w sumie nie czuję ani poprawy od wlewek ( na razie miałam 3...) ani pogorszenia... Zastanawiam się, czy powinnam w poniedziałek wrócić do pracy... Jestem nauczycielką i mam baaaardzo dużo godzin (33 lekcyjne+co tygodniowe szkolenia (ok.5h)itp.), i mój problem polega na tym, że po prostu nie mogę wyjść do toalety w trakcie lekcji...Czasami z bólu dostaję aż mdłości...Z jednej strony wiem, że lepiej byłoby leżeć w domu, ale z drugiej strony takie leżenie i myślenie o tym, kiedy poczuję skręt kiszek, a następnie oglądanie kibelka, też nie ma pozytywnych efektów. No i oczywiście boję się jeszcze, że jeżeli przedłużę zwolnienie i mi się nie polepszy - to kolejne zwolnienie będzię już mega stresujące. I tak pojawia się kolejny lęk - utrata pracy...
Chciałam Was zapytać, jak Wy sobie radzicie z pracą?

Mamcia
Specjalista od Spraw medycznych
Choroba: CD u dziecka
województwo: mazowieckie
Kontakt:

Re: Praca a zaostrzenie

Post autor: Mamcia » 04 mar 2011, 20:11

Zostań aż leki zaczną działać. Rozumiem, że poza wlewkami z hydrokortyzonem bierzesz mesalazynę doustnie.
Przyłacz się do Towarzystwa J-elita. Działamy dla waszego dobra, ale bez Waszej pomocy niewiele zrobimy.

Awatar użytkownika
alla84
Początkujący ✽✽
Kontakt:

Post autor: alla84 » 04 mar 2011, 20:13

Tak, oczywiście - 3x2. Tylko kurcze, bóli nie mam, wszystko jest w miarę ok. Trochę zawrotów głowy i ogólne zmęczenie, ale poza tym mogłabym pracować.

bella82
Debiutant ✽