Jesli juz mowa o zeczach wstydliwych

nie udalo mi sie z nikim na GG skonatktowac wiec jestem zmuszony w koncu na forum zadac to pytanie

moze nawet lepiej bo wiecej osob bedzie wiedziec o co chodzi

choruje od lutego wiec w temacie jestem laik doslownie

Chce was spytac o stolec i czestosc jego oddawania a mianowicie

Niedawno temu wstawalem sobie rankiem szedlem do wc robilem normalny uformowany stolec jasnego koloru( tzn zalezy co zjadlem ) i mialem spokoj

Dzis tak nie jest i mnie to nie pokoi

Pierwszy stolec jest normalny tzn koloru siemienia ktore rano zjadam tzn len mielony i w miare uformowany jak stolec doroslego

nastepne to juz doslownie jakies dziwne nie smoliste ale ciemne w duecie z zoltym dodatkiem nazywam go tzw zoltym spikiem

waskie czasami przypominajace nitki makaronu stolce i z reguly pozniej mam spokoj az do dnia nastepnego

Ale wczoraj bylem juz w

w dzien chyba 5 razy w tym jeden pusty

Naczytalem sie o ciemnych stolacach i waskich ze to moze byc rak i wlasnie siedze a serce mi wali jak mlot prosze powiedzcie czy przy CU to normalna zecz

i Powiedzcie prawde ile razy mozna biegac do

i czy te stolce moga byc takie dziwne w szpitalu nie mialem odwagi pytac sie ludzi o to

tutaj jest mi latwiej