guzek wartowniczy- masci, operacja???

Czyli wszystko, co dotyczy chorób wątroby, żołądka (np. refluks), trzustki, itp

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
Agula84
Aktywny ✽✽✽
Posty: 872
Rejestracja: 20 lip 2010, 21:59
Choroba: IBS
województwo: małopolskie
Lokalizacja: małopolska

guzek wartowniczy- masci, operacja???

Post autor: Agula84 » 21 kwie 2011, 21:36

HEj posiadacze szczelinek, mam do was pytanko-
zrobil mi sie guzek wartowniczy w ramach tej szczeliny, i jakos tak ogolnie powoduje u mnie dyskomfort ostatnio. Szczelina jakby sie znowu zaleczyla. rozmawialam o tym kiedys z lekarzem, ale juz jakis czas temu i powiedzial, ze nie ma sensu tego operowac, ze mozna to wyciac oczywiscie, ale moze byc bolesna blizna, moga popsuc mi zwieracz, moze sie to nie chciec goic i takie tam. Ogolnie moj proktolog mowi, zeby to zostawic, tyle ze ten dyskomfort narasta, mam wrazenie tez ze sam guzek tez sie troche powieksza. No i teraz jestem w kropce. Moze sa jakies masci na to?? Czy ktos mial podobny problem, z ktorym sobie ewentualnie poradzil???
Agula 84 :)

Awatar użytkownika
Alutka86
Doświadczony ❃
Posty: 1576
Rejestracja: 08 lip 2010, 09:46
Choroba: CD
województwo: łódzkie
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Re: guzek wartowniczy- masci, operacja???

Post autor: Alutka86 » 21 kwie 2011, 21:53

mi prof. Dziki powiedział, że powinien się wchłonąć. A ja mam jeszcze do tego przyrosłą brodawkę... już tak miałam przewlekłą szczelinę... Na pewno mi tego nie zoperują to już wiem od wszystkich. Powiedzieli, że może z tego wyjść więcej szkody niż korzyści... Wiadomo przy CD..
Ja stosuję maść ruskorex albo maść nagietkową i pomagają jak blizna mnie boli...
Tylko, że miałam niedawno ropnie... Fajna zabawa! :razz:
Nie marnuj uśmiechu dla siebie samego!!!

Agula84
Aktywny ✽✽✽
Posty: 872
Rejestracja: 20 lip 2010, 21:59
Choroba: IBS
województwo: małopolskie
Lokalizacja: małopolska

Re: guzek wartowniczy- masci, operacja???

Post autor: Agula84 » 21 kwie 2011, 22:01

Mnie tez mowili ze powinien sie wchlonac... ale nic z tego.... ale ja mam zawsze inaczejn jak wszyscy ;))
Agula 84 :)

Zablokowany

Wróć do „Powikłania ze Strony Ukł. Pokarmowego”