Stolec tłuszczowy

Czyli wszystko, co dotyczy chorób wątroby, żołądka (np. refluks), trzustki, itp

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Nibiru
Początkujący ✽✽
Posty: 462
Rejestracja: 01 wrz 2012, 20:40
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Śląskie

Stolec tłuszczowy

Post autor: Nibiru » 08 kwie 2014, 14:02

Od kilku dni mój stolec dziwnie wygląda, nie jest to biegunka ( 2 stolce na dobę, góra trzy), tylko że on jest tak jakby tłusty bo lśni i bardziej czuć jego nieprzyjemną woń.
Konstystencja jest takaa miękka bardzo, prawie rozciaprana, ale nie do końca.
Czego to przyczyna ?
Ostatnio zażywałem diclofenac w czopkach ale przerwałem bo na 2 dzień bolały mnie jelita.
Zażywałem żelazo, jednego dnia przedawkowałem bo wziąłem za dużo tabletek (80mg)
Problem pojawił się na drugi dzień po przedawkowaniu żelaza.
Do tego mam mdłości, przelewania itp.
Aktualnie biorę cipronex na zapalenie gardła.
Wcześniej brałem dużo antybiotyków na inne schorzenie.

Awatar użytkownika
ulka1986
Aktywny ✽✽✽
Posty: 652
Rejestracja: 09 lis 2013, 21:02
Choroba: CU
województwo: łódzkie
Lokalizacja: Radomsko

Re: Stolec tłuszczowy

Post autor: ulka1986 » 08 kwie 2014, 18:09

O jej ty znów na antybiotyku?
Poczekaj do jutra czy też tak będzie, może to to żelazo
Zresztą mi sam ciprinex szkodzil niby dają go też na jelita a ja mam po nim gorsze kupy i śluz itd...
A jak jest z sterydem bierzerz jeszcze?
sulfalazin en 2x2tab, ortanol w razie potrzeby,folio,tran,wit b kompleks,pentasa2x1gr(czopki) wymienne na salofalk 4g/60 ml(wlewka na noc)

Bądź takim typem człowieka,że gdy rano wstajesz, twoja stopa dotyka podłogi, diabeł w piekle mówi "O k... wstał"

Awatar użytkownika
Nibiru
Początkujący ✽✽
Posty: 462
Rejestracja: 01 wrz 2012, 20:40
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Śląskie

Re: Stolec tłuszczowy

Post autor: Nibiru » 08 kwie 2014, 18:21

No niestety, sporo tego było, to już ostatni antybiotyk jaki łykam potem się zapieram i nic nie biorę.
Będę musiał po tym wszystkim wziąć FLUCONAZOLE bo się pewnie zagrzybiłem na maksa.
Tak myślę że żelazo podrażniło a Cipro podtrzymuje to podrażnienie i stąd ta dziwna kupa.
Nie wiem hmm Cipro kończe w czwartek. Zobaczymy jak będzie w piątek.
Odnośnie sterydu (Entocort - Budenosid), brałem 3 kapsułki rano czyli 9 mg , od tygodnia biorę 2 kapsułki rano czyli 6mg, jak skończe cipro, kończe też steryd. Biorę ten steryd jeszcze jako ochrona przed cipro.
Ten ból gardła na który biorę cipro pojawił się po braniu dalacinu więc też dziwna sprawa. Ten dalacin wszystko spierdzielił :/ pewnie wybił dobrą florę i złe patogeny się namnożyły. Za agresywny lek, powinni go w ogóle wycofać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Powikłania ze Strony Ukł. Pokarmowego”