Strona 1 z 1

Powiklanie antybiotykoterapii?

: 24 lip 2016, 14:09
autor: Martyna00000
Cześć,

To mój pierwszy post tutaj. Mam problem ze zdrowiem. Historia zaczyna się od Augumentinu 1000, który dostałam na ząb, 3 razy na dobę. Po jednej dobie biegunka, ból brzucha i odstawiłam. Dostałam rovamicyne. 8 dni - dobrałam do końca.

Niestety pojawił się nalot na języku, zdiagnozowany jako grzybica - test negatywny. Dostałam na to orungal 8 dni - wybrałam do końca. Język się nie poprawił.

Po 3 tygodniach od skończenia antybiotyku język się zaostrzył, okazało się ze to zapalenie języka - język geograficzny. Do tego infekcja gardła i powiększony migdal. Później gorączka od 37 do 38 nie więcej. Mdłości, bol brzucha, przelewanie, gazy, wzdęcie. I stolec żółty i cuchnący, ale oddawany raz dziennie - nie biegunka.

Na sorze powiedzieli ze neurolog - dali mi leki przeciwbólowe i odesłali do domu. To było w sobotę tydzień temu. W poniedziałek niestety nowy sor w innym mieście. Tu diagnoza przedłużający się nieżyt żołądkowo - jelitowy. Dostałam xifacan 2X2 dziennie przez 7 dni, debutir i dicoflor. Dziś jest 7 dzień - wciąż mdłości, wczoraj stan podgorączkowy, stolec bez zmian - żółty i cuchnący.

Lekarze to ignorują - ja czuje się coraz gorzej.

Morfologia w normie, usg brzucha w normie - co powinnam zrobić? czy miał ktoś takie objawy?

Bardzo proszę o pomoc, nie wiem co robić.

[ Komentarz dodany przez: lorema: 24-07-2016, 17:09 ]
Proszę nie zakładać tematu z tym samym problemem w różnych Działach - jeden temat wystarczy
lorema