pytanie o leczenie przetoki

Czyli wszystko, co dotyczy chorób wątroby, żołądka (np. refluks), trzustki, itp

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
kasinp
Znawca ❃❃
Choroba: CD
województwo: pomorskie
Kontakt:

Re: pytanie o leczenie przetoki

Post autor: kasinp » 03 mar 2009, 20:25

Doris, nie moge ci wyslac pw wiec tu zapytam jak leczysz te przetoke?

Awatar użytkownika
Doris
Początkujący ✽✽
województwo: wielkopolskie

Post autor: Doris » 03 mar 2009, 21:49

no nie lecze :( kiedys dostalam remicade chyba ze 6 dawek i ponad 2 lata mialam spokoj. pozniej przyszedl duuuzy stres i przetoka mi sie otworzyla. dostalam 5 dawek humiry (remicade nie chcieli mi podac bo 2 razy mialam reakcje uczuleniowa) i dupa :( otwiera mi sie i zamyka i tak od pazdziernika. teraz jak jestem w ciazy to wogole lekarze olali sprawe bo nic nie moga zrobic. po urodzeniu dziecka zdecyduje sie na operacyjne jej usuniecie
Crohn

kasinp
Znawca ❃❃
Kontakt:

Post autor: kasinp » 04 mar 2009, 16:44

a boli cię?? bo ja juz nie wiem czasami jak siadac na pupie , mam otwor w wejsciu do pochwy i jest problem z masciami bo nie chce dostac infekcji , :cry:

Awatar użytkownika
Doris
Początkujący ✽✽

Post autor: Doris » 04 mar 2009, 19:43

pewnie ze boli, jak siadam, jak chodze, jak leze zawsze.................... kup masc Bactroban poniewaz lekarz kazal mi smarowac przetoke aby nie rozwijala sie infekcja. ta mascia mozesz spokojnie smarowac miejsca blisko pochwy czy sam jej srodek
Crohn

kasinp
Znawca ❃❃
Kontakt:

Post autor: kasinp » 05 mar 2009, 12:33

Doris, dziekuje bardzo serdecznie , bo juz nie wiem co robic , jestes wielka!!

Awatar użytkownika
megi_25
Aktywny ✽✽✽
Choroba: CD u partnera
województwo: mazowieckie
Kontakt:

Post autor: megi_25 » 05 mar 2009, 14:41

Dziewczyny a czy z powodu tych przetok macie może podwyższone chociaż trochę CRP???