Puszczanie Gazow, nadpotliwosc a lewatywa

Czyli wszystko, co dotyczy chorób wątroby, żołądka (np. refluks), trzustki, itp

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
Awatar użytkownika
wolverine5pl
Debiutant ✽
Posty: 2
Rejestracja: 09 kwie 2009, 01:44
Choroba: w trakcie diagnozy
województwo: śląskie
Lokalizacja: Katowice

Puszczanie Gazow, nadpotliwosc a lewatywa

Post autor: wolverine5pl » 09 kwie 2009, 02:04

Witam wszystkich
Jestem tutaj nowy takze prosze o wyrozumialosc.
Mam nadzieje ze umiescilem topic w odpowiedniej kategorii.
Od dluzszego czasu (pare lat :cry: ) stosowalem lewatywe, czasem pare razy w miesiacu. Niestety dopiero teraz uswiadomilem sobie ze do madrych rzeczy to nie nalezalo.
Obecnie mam problem z nadmiarem gazow (tzn pierdzacy jestem :wink: ), oraz mam problemy z nadpotliwoscia. Niewiem czy oba problemy maja cos wspolnego z faktem ze stosowalem lewatywe (czysta woda bez dodatkow) czasem doglebna ale w wiekszosci czasu dosc plytka.
Przez ostatnie 2 tyg. przyjmowalem probiotyk w nadzieji na poprawe flory mikrobakteryjnej w jelicie i poprawe sytuacji, niestety nie zauwazylem takowej. Nie bylem jeszcze u lekarza, troche obawiam sie ze skonczy sie na skierowaniach do kazdego specjalisty jaki istnieje.
Czy to ze mam nadmiar gazow jest spowodowane stosowaniem lewatywy? i czy nadpotliwosc moze tez tym byc spodowana?

Bede wdzieczny za wszelkie porady.

rajan
Aktywny ✽✽✽
Posty: 872
Rejestracja: 14 cze 2007, 00:15
Choroba: CU
województwo: -- poza Polską --
Lokalizacja: ...

Re: Puszczanie Gazow, nadpotliwosc a lewatywa

Post autor: rajan » 09 kwie 2009, 09:08

Na forum jest kilka tematów, które dotyczą nadmiernych gazów, może znajdziesz w nich coś co ci się przyda: viewtopic.php?t=6519
viewtopic.php?t=6511
wolverine5pl pisze:Nie bylem jeszcze u lekarza, troche obawiam sie ze skonczy sie na skierowaniach do kazdego specjalisty jaki istnieje.
Wizyta u lekarza to najszybszy i najlepszy sposób żeby określić przyczynę twoich dolegliwości, a co za tym idzie zastosować odpowiednie leczenie. Jeżeli twoje dolegliwości są tak bardzo uciążliwe to radzę się przemóc i pójść do lekarza.

Zablokowany

Wróć do „Powikłania ze Strony Ukł. Pokarmowego”