problemy z przełykaniem po lekach?

Czyli wszystko, co dotyczy chorób wątroby, żołądka (np. refluks), trzustki, itp

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
monia_z1
Debiutant ✽
Posty: 5
Rejestracja: 25 sie 2009, 12:19
Choroba: CU
województwo: lubelskie
Lokalizacja: Lublin

problemy z przełykaniem po lekach?

Post autor: monia_z1 » 28 sie 2009, 22:34

Witam Wszystkich! Moje CU powróciło i od 10 dni biorę leki: 60mg encortonu dziennie, Asamax 500, Metronidazol, Cipropol. Od jakiś 3 dni mam wrażenie, że coś mi stoi w gardle i nie mogę połykać, jakby się tam coś zaklinowało. Myślicie, że to może być od leków? Pozdrawiam!

monia_z1
Debiutant ✽
Posty: 5
Rejestracja: 25 sie 2009, 12:19
Choroba: CU
województwo: lubelskie
Lokalizacja: Lublin

Re: problemy z przełykaniem po lekach?

Post autor: monia_z1 » 28 sie 2009, 22:40

Kiedyś też brałam encorton ale nic takiego się nie działo a teraz mam wrażenie jakby leki i jedzenie ledwo przechodziły mi przez gardło... Mam nadzieję, że to tylko chwilowe?

Renusia
Początkujący ✽✽
Posty: 73
Rejestracja: 22 lut 2007, 18:12
Choroba: CD
województwo: -- poza Polską --
Lokalizacja: Cannock uk
Kontakt:

Re: problemy z przełykaniem po lekach?

Post autor: Renusia » 29 sie 2009, 02:17

Ja też tam miałam, jak brałam duże ilości leków. Po jakimś czasie to przeszło. Teraz nie mam żadnych trudności związanych z połykaniem. Mam nadzieję, że z Tobą będzie tak samo. Pozdrawiam serdecznie.
Renusia

Zablokowany

Wróć do „Powikłania ze Strony Ukł. Pokarmowego”