Strona 6 z 27

Re: Stawy

: 04 sty 2009, 21:26
autor: obyty.z.cu
ortopeda zdiagnozowal u mnie M 03 czyli
http://www.mediton.pl/library/aai_volum ... le-177.pdf
reaktywne zapalenie stawow od CU , podobne objawy dotycza CD i kilka innych, ciekawe, ze i neurolog i okulista potwierdzaja powiklania wlasnie od CU.

Re: Stawy

: 05 sty 2009, 20:06
autor: Joanna23
ja mam takie bóle stawów mniejwięcej 3 dni a potem się cofa a potem spowrotem po tygodniu.

Re: Stawy

: 06 sty 2009, 17:32
autor: wera914
Joanna23 mam podobnie. Poboli 4 dni tak że nie mogę normalnie się poruszać następnie się cofnie i wróci za tydzień może dwa.

Re: Stawy

: 06 sty 2009, 19:34
autor: Joanna23
A bierzesz jakieś tabletki na takie bóle?

Re: Stawy

: 06 sty 2009, 19:54
autor: obyty.z.cu
Joanna23 pisze:bierzesz jakieś tabletki na takie bóle?
Kazdy lek powinno sie konsultowac z gastro..., w moim wypadku mam wyrazne przeciwskazania, tylko zabiegi rehabilitacyjne. Jesli sie nie uprzedzi lekarza np. ortopede o chorobie CU to wypisze kazdy przeciwbolowy, a to juz moze spowodowac krwawienia.
Warto czytac tez ulotki przy lekarstwie, choc tam producent sie ubezpiecza na kazda okazje.

Re: Stawy

: 06 sty 2009, 19:57
autor: Mamcia
Lekiem z wyboru jest stara sulfasalazyna. Chyba, że są jakieś przeciwskazania.

Re: Stawy

: 06 sty 2009, 20:00
autor: Joanna23
Ja u mojego lekarza rodzinnego powiedziałam, że bolą mnie stawy i że mam wzjg a ona mi przepisała KETONAL, który nie biorę bo się boję. A od wczoraj biorę takie ziołowe tabletki na stawy. Po nich się dobrze czuje.

Re: Stawy

: 06 sty 2009, 21:38
autor: wera914
mi natomiast na stawy pomaga sulfasalazyna... jednak na jej rezultaty trzeba długo czekać

Re: Stawy

: 07 sty 2009, 21:27
autor: Joanna23
dziś zaś taki ból stawów, że myć naczyń nie mogłam aż mnie poskładało na podłogę. Biorę ASAMAX 2-0-2 czy możliwe że będę je musiała przestać brać? lekarza mam dopiero na 29 stycznia. A jutro jeszcze bede robić badanie krwi CRP, OB i Morfologia. Boję się zmiany tabletek

Re: Stawy

: 07 sty 2009, 23:20
autor: nelumbo
kurcze no jakbym słyszał i widział siebie mnie też bolą stawy tylko że przed braniem sterydów, jednakże podczas brania encortonu miewałem częste skurcze mięśni w nocy nawet do 15 razy, nawet miewałem skurcze ścięgien palców co wydaje mi się totalnym odlotem-już nic mnie nie zdziwi

Re: Stawy

: 08 sty 2009, 00:33
autor: gryzonos
Od dawna bolą mnie stawy, ale zawsze myślałem ze to od treningów. Teraz nie trenuje od trzech tygodni i ból sie nasilił. Jednak przy tej chorobie mnie już nic nie zdziwi.

Re: Stawy

: 08 sty 2009, 10:08
autor: Joanna23
ja miewam skurcze palców u stóp. Niewiem czy to jest powiązane. Dowiem się za niedługo co i jak.

Re: Stawy

: 08 sty 2009, 10:19
autor: Natalka
nelumbo pisze:podczas brania encortonu miewałem częste skurcze mięśni
Joanna23 pisze:ja miewam skurcze palców u stóp
może w tym wątku znajdziecie odpowiedzi
viewtopic.php?t=2834&postdays=0&postord ... cz&start=0
:smile:

Re: Stawy

: 08 sty 2009, 10:32
autor: Joanna23
Natalka, czytałam te posty z tego linka i prawda jest taka, że nie pomogło mi to oni maja inne problemy z tymi skurczami niż Ja. Ja mam płaskostopie i palec młotkowaty w prawej stopie. Takie tabletki jak Aspargin czy osobno magnez lub potas brałam kiedyś dawno i to za słabe.

Re: Stawy

: 08 sty 2009, 15:10
autor: Natalka
No to szkoda że nie znalazłaś tam pomocy, ale chodziło mi też o to żeby w razie czego to pisać w tamtym temacie o skurczach.
Dowiem się za niedługo co i jak.
no to miejmy nadzieje, że lekarz Cię oświeci w tym temacie, bo rozumiem, że właśnie się do niego wybierasz. :smile: