Czerwone kropki...

Czyli choroby stawów, skóry, nerek, oczu itp

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Phobos2
Początkujący ✽✽
Posty: 90
Rejestracja: 12 sty 2014, 23:35
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Czerwone kropki...

Post autor: Phobos2 » 29 sty 2014, 20:09

Od jakiegoś czasu powstaja u mnie na pośladkach czerwone plamki, było ich kilka a teraz coraz więcej... Czy ma to związek z chorobą? Czy ktoś wie coś na ten temat?
Leki:

Assamax 2\2\2
Mercaptopuryna 100mg
Emanera 40mg
Encorton 30mg

Olcia24
Początkujący ✽✽
Posty: 125
Rejestracja: 18 paź 2011, 20:41
Choroba: CU
województwo: pomorskie
Lokalizacja: k.Słupska
Kontakt:

kropki

Post autor: Olcia24 » 29 sty 2014, 22:04

Mysle ze to skutek przyjmowania jakis lekow. Ja jak brałam sterydy to tez mnie wysypywało, ale głównie na twarzy lub szyi...

Phobos2
Początkujący ✽✽
Posty: 90
Rejestracja: 12 sty 2014, 23:35
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Re: Czerwone kropki...

Post autor: Phobos2 » 30 sty 2014, 20:16

Po sterydach mam zwykle po zakończeniu terapii na twarzy najwięcej badziewia... a to na tyłku jest bez przerwy w coraz większej ilości, nawet jeśli sterydów nie biorę. Ale pewnie tak jest, że ze sterydów. Da się jakoś tego pozbyć?
Leki:

Assamax 2\2\2
Mercaptopuryna 100mg
Emanera 40mg
Encorton 30mg

Awatar użytkownika
ulka1986
Aktywny ✽✽✽
Posty: 652
Rejestracja: 09 lis 2013, 21:02
Choroba: CU
województwo: łódzkie
Lokalizacja: Radomsko

Re: Czerwone kropki...

Post autor: ulka1986 » 30 sty 2014, 21:51

Phobos2, a może to nie wina leków a ... Zmarznietego tylka, czasem jak skóra się zmrozi to się tak dzieje.... :wink: chodzisz pewnie w bieliźnie i spodniach... Może spróbuj kalesonow albo fajnych getrow termicznych. :mrgreen:
sulfalazin en 2x2tab, ortanol w razie potrzeby,folio,tran,wit b kompleks,pentasa2x1gr(czopki) wymienne na salofalk 4g/60 ml(wlewka na noc)

Bądź takim typem człowieka,że gdy rano wstajesz, twoja stopa dotyka podłogi, diabeł w piekle mówi "O k... wstał"

Phobos2
Początkujący ✽✽
Posty: 90
Rejestracja: 12 sty 2014, 23:35
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Re: Czerwone kropki...

Post autor: Phobos2 » 31 sty 2014, 17:53

No właśnie ostatnio mi wiecznie zimno i używam ogrzewaczy. A to mi robi się już od kilku miesięcy nawet w lato :(
Leki:

Assamax 2\2\2
Mercaptopuryna 100mg
Emanera 40mg
Encorton 30mg

sister
Debiutant ✽
Posty: 2
Rejestracja: 09 lip 2015, 22:50
Choroba: osoba zainteresowana
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: kropki

Post autor: sister » 09 lip 2015, 22:54

Olcia24 pisze:Mysle ze to skutek przyjmowania jakis lekow. Ja jak brałam sterydy to tez mnie wysypywało, ale głównie na twarzy lub szyi...
hej, jestem tu nowa, mój młodszy brat zmaga się z wysypką na plecach i ramionach, wreszzcie wiem, że to może byc od sterydów, ale dziwi mnie,ze wysypalo dopiero po dlugim czasie ich zazywania!
sisterINfear

ArSo1981
Debiutant ✽
Posty: 9
Rejestracja: 20 paź 2013, 13:46
Choroba: CU
województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Czerwone kropki...

Post autor: ArSo1981 » 24 mar 2016, 23:28

Ja mam czerwone kropki ale przede wszystkim na twarzy jak obciążę wątrobę ale to od razu wchodzi w zatrucie organizmu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Powikłania Pozajelitowe”