Wypadanie włosów

Czyli choroby stawów, skóry, nerek, oczu itp

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ula83pl
Debiutant ✽
Posty: 31
Rejestracja: 30 sie 2006, 15:55
Choroba: CD
województwo: małopolskie
Lokalizacja: Gorlice/Krakow
Kontakt:

Wypadanie włosów

Post autor: Ula83pl » 16 sty 2007, 15:37

Byłam operawana we wrześniu i usunięto mi wtedy kawałek jelita cienkiego i grubego. Zauważyłam, że od około 2 miesięcy zaczęły mi wypadać włosy i to garściami !! Jestem przerażona. Ktoś mi powiedział, że prawdopodobnie część jelita odpowiedzialna właśnie za włosy została usunięta i to dlatego. Zastanawiam się czy to prawda. Jestem pewna, że to nie od lekarstw, bo zażywałam je już przed operacją i wszystko było w porządku. Rok temu byłam operowana na wyrostek i nic takiego mi się nie działo, więc już sama nie wiem co o tym myśleć. Zażywam sprzyp, ale na razie nic nie pomaga. Proszę o jakieś rady i sposoby ratowania moich włosów. Dzięki

Awatar użytkownika
funia
Aktywny ✽✽✽
Posty: 521
Rejestracja: 25 sty 2006, 11:30
Choroba: CD
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Wypadanie włosów

Post autor: funia » 18 sty 2007, 19:43

poszperaj na forum

ale kochana nie martw sie! ja mialam dokladnie to samo po operacji, tez mi mowiono, ze to z powodu wyciecia kawalka jelita odpowiedzialnego za to

potem inny kawalek jelita sie przystosowal i zaczal wchlaniac

ale przez te pol roku garsciami wypadaly mi wlosy, bralam skrzyp i witaminy dla kobiet w ciazy
poza tym wcieralam tez we wlosy specyfiki ktore pobudzaly cebulki do porosu wlosow- bylam u dermatologa i dal mi alpicort e

polecam ten sposob, ale musisz wiedziec, ze to wszystko potrwa troszke

ale bedzie dobrze! nie martw sie, a jakby co pisz na priva

Awatar użytkownika
Alishia
Aktywny ✽✽✽
Posty: 728
Rejestracja: 12 sty 2007, 19:34
Choroba: CD
województwo: opolskie
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Wypadanie włosów

Post autor: Alishia » 18 sty 2007, 21:52

Mój lekarz na zadane przez Ule pytanie odpowiedział,że wypadanie włosów ma do jelit tyle samo co histeria do macicy(po łac. hysterus).
Operacji tak poważnych nie miałam,a włosy wypadały mi mimo to.I raczej było to spowodowane głęboką anemią,brakiem witamin itp.
Trzymaj się Ula!:*
Niestety nic konkretnego Ci nie mogę poradzić:/Dermatolog pewnie przepisze jakieś preparaty!

palkafarm
Początkujący ✽✽
Posty: 74
Rejestracja: 17 lip 2006, 11:20
Choroba: CU
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Re: Wypadanie włosów

Post autor: palkafarm » 20 sty 2007, 22:43

Na wypadające włosy moze Vitapil? Mnie pomógl. :roll:

Awatar użytkownika
manka
Aktywny ✽✽✽
Posty: 682
Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
Choroba: CU
województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: torun

Re: Wypadanie włosów

Post autor: manka » 21 sty 2007, 00:32

no ja już odzyskałam włosy :jupi: pomógł mi w tym skrzyp polny z dodatkiem innych ziół , kurcze nie mogę sobie przypomnieć ja to sie nazywało, ale jak tylko sobie przypomne to napisze.Mi lekarz powiedział że to objaw niskego poziomu żelaza. oprucz tego obcielam wlosy na bardzo krótko i teraz jest prawie tak jak bylo kiedys :)
RAZ JEST DOBRZE RAZ JEST ŹLE ALE ZAWSZE JEST JAKOŚ ;)

Awatar użytkownika
Anita
Początkujący ✽✽
Posty: 69
Rejestracja: 12 lip 2006, 13:03
Choroba: CD
Lokalizacja: Lipno
Kontakt:

Re: Wypadanie włosów

Post autor: Anita » 21 sty 2007, 14:35

tez mialam ten problem..po operacji strasznie wypadaly mi wlosy ale nic specjalnego nie robilam tylko scielam na krotko :roll: i to pomoglo bo dzis juz nie wiem co to wypadanie wlosow :roll: moj lekarz powiedzial ze to od niedoborow w organizmie + sterydy i skutek byl taki a nie inny.

Olgusia
Początkujący ✽✽
Posty: 228
Rejestracja: 07 sty 2007, 20:10
Choroba: CU
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wypadanie włosów

Post autor: Olgusia » 21 sty 2007, 17:50

Nie martw się :* mi natomiast wszędzie wychodzą włosy :oops:
Love of beauty is taste. The creation of beauty is art.

Awatar użytkownika
funia
Aktywny ✽✽✽
Posty: 521
Rejestracja: 25 sty 2006, 11:30
Choroba: CD
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Wypadanie włosów

Post autor: funia » 24 sty 2007, 17:24

ulka, ja mialam operacje w tym sammy czasie mniej wiecej, wlosy przestaly wypadac kolo marca, kwietnia nastepnego roku

wiec poczekaj, laduj witaminy skrzyp itd (ja bralam tez h pantoten- doba mieszanka na wlosy paznokcie)

przestanie!

pozdrawiam :spoko:

Maciek
Aktywny ✽✽✽
Posty: 500
Rejestracja: 07 lut 2006, 20:16
Choroba: niesklasyfikowane NZJ
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Wypadanie włosów

Post autor: Maciek » 25 sty 2007, 01:10

Ja, na szczęście, i przed operacją i sterydami miałem mało włosów :lol:
Rozumiem jednak, że dla Was, Piękne Panie, stanowi to dość duży problem. A sposób naszych babć: sok z czarnej rzepy próbowałyście?
czasowa kolostomia - 22.12.06-29.03.07, 8.05.07-23.01.08

Awatar użytkownika
manka
Aktywny ✽✽✽
Posty: 682
Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
Choroba: CU
województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: torun

Re: Wypadanie włosów

Post autor: manka » 30 sty 2007, 18:11

już mi się przypomniało to była SKRZYPOVITA naprawde super - przynajmniej dla mnie
RAZ JEST DOBRZE RAZ JEST ŹLE ALE ZAWSZE JEST JAKOŚ ;)

milkusia11
Początkujący ✽✽
Posty: 164
Rejestracja: 31 sty 2007, 07:59
Choroba: CU
województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: legnica
Kontakt:

Re: Wypadanie włosów

Post autor: milkusia11 » 31 sty 2007, 10:04

Spróbuj tabletki drożdżowe albo ziele skrzypu może w aptece cos poradza słyszałam ze picie ziół tez pomaga na włosy ale dokładnejakich to niewiem. Mi wypadaly wlosy po lekach ale juz jest ok
Milkusia11

Janina
Debiutant ✽
Posty: 32
Rejestracja: 10 lip 2006, 20:55
Choroba: nie ustalono
Lokalizacja: Katowice

Re: Wypadanie włosów

Post autor: Janina » 11 sty 2008, 19:36

Córka od maja ma zaostrzenie. Silny rzut choroby nastąpił w październiku.
Od tej daty zaczęła przyjmować imuran, oprócz tego saloflk 3 x 2, budenofalk 2 x 1, pentasa czopkina przemian z wlewkami salofalk na noc oraz metypred 2 x 4 mg. dożylnie żelazo,
Od października mocno wypadaja jej włosy.
Lekarz stwierdził że nalezy czekac az organizm wydobrzeje.
Czekamy, czekamy a włosy nadal wypadaja.
Czy może to być efekt uboczny przyjmowania leków.
Co robić.
Oczywiście dostaje również witaminy, probiotyki olej z rekina .

Szaraja
Specjalista ds. Porad Prawnych
Posty: 1575
Rejestracja: 09 sty 2006, 21:48
Choroba: CD u dziecka
województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Re: Wypadanie włosów

Post autor: Szaraja » 11 sty 2008, 22:25

A preparaty żywieniowe- poczytaj diety, leczenie żywieniowe, myślę, że to jest główna przyczyna wypadania włosów, choć moze inni, mają inne doświadzcenia. Jak córa moja była niedożywiona, to garściami przy czesaniu wypadały wosy, teraz jets super i wszystko wróciło do normy. Ale uważam , że w dużej cześci jest to zasługa fresubinu, który przez rok piła codziennie po 500 ml.
Pozdarwiam
Szaraja
Chwała tym którzy stworzyli to forum. a dla wszystkich którzy piszą wielkie dzięki

Awatar użytkownika
misiek1
Aktywny ✽✽✽
Posty: 889
Rejestracja: 09 gru 2006, 19:43
Choroba: CD
województwo: lubuskie
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Re: Wypadanie włosów

Post autor: misiek1 » 12 sty 2008, 15:10

Szaraja pisze:Jak córa moja była niedożywiona, to garściami przy czesaniu wypadały włosy
Dokładnie tak.

Zanim podjalem prawidlowe leczenie tez bylem niedozywiony i mialem problemy z wypadaniem wlosow. Teraz jak dbam o diete wszystko trzyma sie na miejscu :)

Mialem tez problem z wypadaniem wlosow podczas kuracji "Fluconazolem" kiedy mialem cos na jezyku. Minelo dwa tygodnie po odstawieniu leku.
Martwisz się chorobą ? ale z Ciebie egoista, na tej samej ziemi umiera codziennie tysiące dzieci z głodu, to jest prawdziwa choroba.

Zaglądam tu raz na jakiś czas ale nie są to godziny ani dni a nawet tygodnie :)

Awatar użytkownika
funia
Aktywny ✽✽✽
Posty: 521
Rejestracja: 25 sty 2006, 11:30
Choroba: CD
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Wypadanie włosów

Post autor: funia » 13 sty 2008, 23:18

mi się poprawilo

w przeciagu ostatnich 2 lat mialam juz 4 takie rzuty

stosowalam rozne wcierki no i witaminy regularnie (dla kobiet w ciazy) i sie poprawilo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Powikłania Pozajelitowe”