Entocort, uczulenie?

W skrócie NLPZ- to grupa związków o działaniu przeciwbólowym, przeciwgorączkowym i przeciwzapalnym oraz w większości przypadków o działaniu zmniejszającym agregację płytek krwi

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
Awatar użytkownika
palula88
Początkujący ✽✽
Posty: 278
Rejestracja: 18 gru 2013, 13:58
Choroba: CD
województwo: małopolskie
Lokalizacja: małopolskie

Entocort, uczulenie?

Post autor: palula88 » 11 wrz 2016, 15:40

Jestem w trakcie remisji aktualnie biore od pazdziernika 2015 imuran i metypred. Stopniowo schodze z metypredu. W lipcu lekarz przy 8 mg kazal wlaczyc do tego wszystkiego entocort 9mg( zmiana w katnicy). Aktualnie 100 mg Imuran, 4 mg metypred i 9 mg entocort. Noi wlasnie cos mnie uczula od jakis 2 tyg. nie jest to duze uczulenie pare krostek zaczerwienionych i swedzacych albo plamek roznie pojawiajacych sie, raz na dekolcie raz na brzuchu raz na rece wygladaja jakby cos mnie ugryzlo. Po ucisnieciu znika i pojawia sie.Podobne objawy mialam przy stosowaniu sulfasalazyny ale wiadomo tez nie wiem do tej pory czy to byla jej wina. Zmierzam do tego czy czasem nie jest to wina entocortu, w koncu to jedyny lek' nowy' tylko czy tez nie dalby wczesniej znac o sobie? Mozecie mi cos poradzic? Rok temu kiedy mialam ten sam problem lelarz dal mi jedynie masc do smarowania... a dermatolog leki na alergie ktore i tak nic nie dawaly. Czy moge sprobowac odstawic entocort nie obciazajac kory nadnerczy, jezeli biore metypred 4 mg? Wizyta u gastrologa koniec wrzesnia.

Jest wiele tematów związanych z entokortem, można w nich zadać to pytanie. Zapraszam.
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2016, 17:32 przez palula88, łącznie zmieniany 2 razy.
Imuran 100mg

Zablokowany

Wróć do „Niesteroidowe Leki Przeciwzapalne”