leki psychotropowe odkladanie!!!!

Miejsce na wszelkie inne leki, które nie zostały wymienione w innych podforach

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tomek0700
Aktywny ✽✽✽
Posty: 763
Rejestracja: 24 sie 2010, 10:51
Choroba: IBS
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: nevermind

leki psychotropowe odkladanie!!!!

Post autor: Tomek0700 » 04 gru 2012, 10:18

Czy ktos odkladal leki psychotropowe???????
Bralem przez jakies dwa miesiace "Parogen", niestety zaczely mi sie konczyc tabletki, zaczalem odkladac: przez 3 dni bralem pol tabletki.... i niestety mam teraz zespol odlozenia, glowa mnie boli od 3 dni, i niestety brzuch - od razu po odlozeniu stolce 10x dziennie!!!
Wiem, ze za krotko odkladalem, mam wrocic do tabletek i odkladac dluzej, czy nic nie robic i wytrzymac?????

SECOND: Na parogenie chodzielm do toalety 1-2x dziennie, co jakis czas mnie czyscilo, po odlozeniu od razu 10x stolec, to swiadczy, ze jakas nerwica jest???
Cierpialem na yersinie az 2 lata.
Przeszedlem wszystkie szczeble diagnostyki (od kolonoskopii do enteroskopii)
Jelito drazliwe po infekcyjne, wydaje sie, ze tylko a to naprawde powazny problem.

"zawisc, zazdrosc, zamiast starac sie miec wiecej"

Awatar użytkownika
Raysha
Weteran ✿
Posty: 4274
Rejestracja: 06 sie 2006, 12:44
Choroba: CD
województwo: dolnośląskie

Re: leki psychotropowe odkladanie!!!!

Post autor: Raysha » 04 gru 2012, 10:29

Co prawda nie odkładałam leków psychotropowych, ale czytałam o tym.
Tak, to może być zespół odstawienia.
Jestem na xanaxie i widzę poprawę jeśli chodzi o bóle brzucha, więc powrót bóli jak i biegunka, może świadczyć o nerwowości Twojego organizmu. Niestety od psychotropów łatwo się uzależnić i widac, ze organizmowi brakuje tych tabletek.

Pytanie, czy odkładasz sam, czy lekarz tak zalecił? Z tego co wiem to się schodzi z dawek, a nie od razu odkłada.

Awatar użytkownika
panbubka
Początkujący ✽✽
Posty: 260
Rejestracja: 24 wrz 2012, 13:37
Choroba: CD
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Re: leki psychotropowe odkladanie!!!!

Post autor: panbubka » 04 gru 2012, 10:32

Ja miałm duży problem z ostawieniem psychotropów. Niestety nie mogę sobie przypomnieć co to było - jakby co to dorzucę nazwę. Łykałam mniejsze dawki ale objawy były podobne do Twoich. Zawzięłam się bo tak chciałam i już. Nawet musiałam zwalniać się z pracy bo nie mogłm wytrzymać tak mi było niedobrze i głowa mnie bolała. W koncu minęło :roll:

Już wiem! Venlectine.
Ostatnio zmieniony 04 gru 2012, 11:34 przez panbubka, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Raysha
Weteran ✿
Posty: 4274
Rejestracja: 06 sie 2006, 12:44
Choroba: CD
województwo: dolnośląskie

Re: leki psychotropowe odkladanie!!!!

Post autor: Raysha » 04 gru 2012, 10:37

Przerażacie mnie trochę jak ja będę chciała kiedyś odstawić swój xanax. Przeraża mnie, że mogę mieć takie objawy.

Notabene trochę nie na temat: Orientujecie się, czy lekarz rodzinny może mi wypisać xanax jak mi się skończy?

marcin87
Początkujący ✽✽
Posty: 277
Rejestracja: 23 paź 2008, 22:29
Choroba: CU
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: leki psychotropowe odkladanie!!!!

Post autor: marcin87 » 04 gru 2012, 10:37

Brałem kiedyś sertagen. Po odstawieniu (stopniowym) miałem zawroty głowy. Przeszło po tygodniu, może dwóch.
Takie leki jak xanax bardzo uzależniają. Lekarz kiedyś mi przepisał xanax, ale powiedział żeby brać go tylko w ostateczności. Wziąłem chyba ze 2, albo 3 tabletki... Prawie całe 2 opakowania w końcu wyrzuciłem.

Awatar użytkownika
Raysha
Weteran ✿
Posty: 4274
Rejestracja: 06 sie 2006, 12:44
Choroba: CD
województwo: dolnośląskie

Re: leki psychotropowe odkladanie!!!!

Post autor: Raysha » 04 gru 2012, 10:40

marcin87, ja biorę codziennie pół tabletki, czasem całą, bo mam lęki i nie mogę w nocy spać. Co potem odbija się na szkole jak nie śpię. A tak to przynajmniej mam normalną noc, minęły mi bóle brzucha. Fakt, że czasem się czuję lekko przytumaniona, ale nie zawsze.

No ale to nie temat o tym kto co bierze a o odstawianiu.
Więc kończę Off Topic.

marcin87
Początkujący ✽✽
Posty: 277
Rejestracja: 23 paź 2008, 22:29
Choroba: CU
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: leki psychotropowe odkladanie!!!!

Post autor: marcin87 » 04 gru 2012, 10:43

Mikra pisze:
Notabene trochę nie na temat: Orientujecie się, czy lekarz rodzinny może mi wypisać xanax jak mi się skończy?
Chyba może. Mojej babci lekarz rodzinny przepisuje afobam, a to jest ta sama substancja czynna. Chociaż może wymagać kartki od psychiatry, że to powinnaś brać.

Awatar użytkownika
panbubka
Początkujący ✽✽
Posty: 260
Rejestracja: 24 wrz 2012, 13:37
Choroba: CD
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Re: leki psychotropowe odkladanie!!!!

Post autor: panbubka » 04 gru 2012, 11:19

marcin87 pisze:Lekarz kiedyś mi przepisał xanax, ale powiedział żeby brać go tylko w ostateczności
Od razu mówię, że ja się nie znam. Aleeee, kiedy powiedziałam psychiatrze, że tak robiłam z Lexotanem, od razu mnie wyprostował, że tego typu leki bierze się przez dłuższy okres czasu, minimum 2 tygodnie, żeby to miało jakiś sens.

Awatar użytkownika
Tomek0700
Aktywny ✽✽✽
Posty: 763
Rejestracja: 24 sie 2010, 10:51
Choroba: IBS
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: nevermind

Re: leki psychotropowe odkladanie!!!!

Post autor: Tomek0700 » 05 gru 2012, 00:49

ja czuje sie jakbym zjaral z 4g przynajmniej plus jakies zawroty glowy mdlosci itp itd..
i zaczalem gadac, ze mnie talibowie gonia i jestem w afganistanie kolegom O.O
Wzialem z powrotem pol tabletki, glowa mnei troche przestala bolec, bede schodzil powoli, najwyrazniej 3 dni schodzenie po 2 miesiecznej kuracji... to za malo....
Kiedys po asertinie tez juz mialem takie jazdy ale delikatne.
Po citalu brak skutkow odlozenia a po parogenie... jazda jazda!!
Cierpialem na yersinie az 2 lata.
Przeszedlem wszystkie szczeble diagnostyki (od kolonoskopii do enteroskopii)
Jelito drazliwe po infekcyjne, wydaje sie, ze tylko a to naprawde powazny problem.

"zawisc, zazdrosc, zamiast starac sie miec wiecej"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Leki Niezwiązane Bezpośrednio z NZJ”