Antybiotyk Duomox

Miejsce na wszelkie inne leki, które nie zostały wymienione w innych podforach

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Marta XXX
Debiutant ✽
Posty: 25
Rejestracja: 12 lis 2006, 01:49
Choroba: CD
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Antybiotyk Duomox

Post autor: Marta XXX » 02 lis 2007, 20:20

Witajcie ja w sprawie dumoxu bo widzę że tu świeży temat.
Wróciłam właśnie od lekarza, diagnoza: stan zapalny górnych dróg oddechowych.
Przepisał mi opisany wyżej wymieniony antybiotyk. Przejrzałam Archiwum i aż się boję bo aktualnie od jakiegoś czasu jestem w remisji, na którą czekałam dwa długie lata.
I teraz zastanawiam się...
Poradźcie..........

Awatar użytkownika
cordo
Aktywny ✽✽✽
Posty: 932
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:53
Choroba: CU
województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków

Re: Antybiotyk Duomox

Post autor: cordo » 02 lis 2007, 21:32

Powiem tyle. Ja jak miałem remisje, byłem przeziębiony i lekarz prepisał mi duomox.
Kuracja tygodniowa i przeszło. Za 2 tygodnie biegunka. Właśnie po duomoxie miałem nawrót. Jestem pewny że od tego duomoxu.Odradzam go.
Ale dodam każdy organizm inny. innym może się nic nie stać

Awatar użytkownika
ranka
Mistrzunio ❃❃❃
Posty: 3958
Rejestracja: 18 gru 2005, 17:53
Choroba: CU
województwo: pomorskie
Lokalizacja: 3 city
Kontakt:

Re: Antybiotyk Duomox

Post autor: ranka » 02 lis 2007, 22:05

no mi tez nie szkodza antybiotyki pod warunkiem ze to oryginaly :neutral:
Obrazek

Awatar użytkownika
misiek1
Aktywny ✽✽✽
Posty: 889
Rejestracja: 09 gru 2006, 19:43
Choroba: CD
województwo: lubuskie
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Re: Antybiotyk Duomox

Post autor: misiek1 » 02 lis 2007, 22:05

luke6p pisze:Powiem tyle. Ja jak miałem remisje, byłem przeziębiony i lekarz prepisał mi duomox.
Kuracja tygodniowa i przeszło. Za 2 tygodnie biegunka. Właśnie po duomoxie miałem nawrót. Jestem pewny że od tego duomoxu.Odradzam go.
Ale dodam każdy organizm inny. innym może się nic nie stać
Mógł to być zwykły zbieg okoliczności, może podrażnic troche jelita ale jak masz dobra osłone w postaci bakterii kwasu mlekowego, nie powinien. No i żeby wywołał zaostrzenie :wink:
Martwisz się chorobą ? ale z Ciebie egoista, na tej samej ziemi umiera codziennie tysiące dzieci z głodu, to jest prawdziwa choroba.

Zaglądam tu raz na jakiś czas ale nie są to godziny ani dni a nawet tygodnie :)

Awatar użytkownika
Raysha
Weteran ✿
Posty: 4274
Rejestracja: 06 sie 2006, 12:44
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Re: Antybiotyk Duomox

Post autor: Raysha » 03 lis 2007, 09:09

Ja zawsze brałam duomox ale nie najlepiej się czułam przy nim

Izabia
Początkujący ✽✽
Posty: 63
Rejestracja: 11 mar 2007, 20:14
Choroba: CU
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Józefów
Kontakt:

Re: Antybiotyk Duomox

Post autor: Izabia » 07 sty 2008, 16:39

Od półtora dni biorę Duomox bo złapałam paskudna anginę. Antybiotyk pomógł na obiawy anginy ale mam biegunkę. Czy powinnam pójśc z tym do lekarza? Czy może zmienić antybiotyk trakcie kuracji? Czy poprostu mam to przetrwać? Proszę podpowiedzcie coś bo nie wiem czy powinnam coś z tym zrobić.
Izabela

Mariola 33
Debiutant ✽
Posty: 28
Rejestracja: 05 gru 2007, 20:11
Choroba: CU
województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Zgorzelec
Kontakt:

Re: Antybiotyk Duomox

Post autor: Mariola 33 » 07 sty 2008, 16:48

ja takze juz niepierwszy raz bralam duomox,moj organizm tolerowal lek calkiem znosnie,ale wiem takze ze kazdy organizm jest inny i moze byc roznie,natomiast Izabelo jesli masz biegunke to radzilabym ci jak najszybciej skontaktowac sie z lekarze i nie podejmowac samej decyzji bo mozna sobie tylko zaszkodzic, :roll:
Mariola

Izabia
Początkujący ✽✽
Posty: 63
Rejestracja: 11 mar 2007, 20:14
Choroba: CU
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Józefów
Kontakt:

Re: Antybiotyk Duomox

Post autor: Izabia » 07 sty 2008, 16:53

Prosze podpowiedzcie coś....
Złapałam anginę - paciorkowce- od wczoraj biorę Duomox i czuję sie lepiej jesli chodzi o anginę. Ale dzis dostałam biegunkę i teraz zastanawiam się czy powinnam coś z tym zrobić? pójśc do lekarza? Zmienić lek? Musze go brać jeszcze 8 dni więc martwie się jakie skutki może on wywrzeć na moje jelita. A może poprostu muszę się z tą biegunką przemęczyć? Co Wy na to? Jakię sugestie?
Izabela

Awatar użytkownika
Shima
Doświadczony ❃
Posty: 1262
Rejestracja: 29 lis 2004, 20:10
Choroba: CD
województwo: łódzkie
Lokalizacja: Zdunska Wola
Kontakt:

Re: Antybiotyk Duomox

Post autor: Shima » 07 sty 2008, 17:01

Jak najszybciej skontaktować sie z lekarzem który zapisywał antybiotyk....sama nie przerywaj bo możesz tylko sobie zaszkodzić.
Może lekarz zmieni a może coś dołoży.
Na co chorujesz...bo z profilu nic nie wynika.
Zawsze służę rozmową [you] :)
Choroba:CD, astma, alergia, łuszczyca, ginekologiczne powikłania w trakcie leczenia immunosupresyjnego, podobno przebyta gruźlica jelit Stan:Lewostronna hemikolektomia,resekcja zwężenia w miejscu zespolenia i jeszcze dodatkowych kawałków jelit, zaostrzenie Leki:asamax3x1000mg,helicid2x1, metotreksat i parę innych paskudztw Waga/wzrost 99/173

Izabia
Początkujący ✽✽
Posty: 63
Rejestracja: 11 mar 2007, 20:14
Choroba: CU
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Józefów
Kontakt:

Re: Antybiotyk Duomox

Post autor: Izabia » 07 sty 2008, 19:57

Choruje napewno na NZJ ale nadal do końca nie wiadomo co to jest. Tzn. do października była to diagroza choroba Crohna a teraz jest CU.
Jeśl chodzi o biegunke to myśle że poczekam do jutra. A jak do jutra rano nie minie pojade do lekarza.
Rozmawiałam telefonicznie z gastrologiem. Zwiększyła mi Trilac i kazała czekać.
Izabela

Awatar użytkownika
Katze
Początkujący ✽✽
Posty: 132
Rejestracja: 23 lis 2008, 19:55
Choroba: w trakcie diagnozy
województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź

Re: Antybiotyk Duomox

Post autor: Katze » 30 gru 2010, 18:35

Hej hej! Tydzień temu złapało mnie..hmm..przeziębienie? Wg mnie miałam dokładne objawy grypy, ale lekarka powiedziała, że to raczej bakteryjna sprawa. Przepisała mi Duomox. Brałam go tylko pięć dni, może na temperaturę pomógł, ale za to jak męczył mnie i mój brzuch (bolało).. Teraz dzień po odstawieniu okropnie rozbolała mnie głowa i brzuch. Czy to wina tego, że odstawiłam go po 5 dniach? Za wcześnie?

Jednak mam jeszcze jedno pytanie: czy przy lub po Duomoxie można brać Debridat lub Debretin? Ktoś z was mieszał te dwa leki? Bo pobrałabym sobie Debridat na ten mój podrażniony antybiotykiem brzuszek, ale nie wiem czy mogę i nie wiem czy w ogóle mi pomoże?

Awatar użytkownika
deep navy
Aktywny ✽✽✽
Posty: 581
Rejestracja: 30 paź 2008, 21:45
Choroba: osoba zainteresowana
województwo: lubelskie
Lokalizacja: zza Buga

Re: Antybiotyk Duomox

Post autor: deep navy » 30 gru 2010, 22:28

Brałem Duomox ostatnio przy przeziębieniu. W 4/5-tym dniu leczenia antybiotykiem pojawiła się u mnie wysypka na ciele (miałem strasznie czerwoną twarz), lekarz rodzinny podejrzewał u mnie mononukleozę. Ostatecznie okazało się, ze mam uczulenie na owy antybiotyk. Pierwszy i ostatni raz zażyłem ten antybiotyk.
"Wciąż wierzę w miłość, w pokój, w pozytywne myślenie" J.Lennon

dethleffs

Re: Antybiotyk Duomox

Post autor: dethleffs » 31 gru 2010, 00:54

o! temacik na czasie. biore - od paru dni - dzis bylem na kontroli - i zapalenie oskrzeli zażegnane - bo dostalem go tak profilaktycznie w sumie. i mimo, ze w swieta nażłopałem sie sporo wodki - lek podziałał :E

Awatar użytkownika
deth
Mistrzunio ❃❃❃
Posty: 3117
Rejestracja: 02 lut 2011, 16:33
Choroba: CD
województwo: pomorskie
Lokalizacja: Reda

Re: Antybiotyk Duomox

Post autor: deth » 16 maja 2011, 13:11

ja dzis tez dostalem antybiotyk, lekarka poradziła by brac jakis probiotyk 2 godz, po antybiotyku, by jak to okresliła: nie bylo biegunek

lorema

Re: Antybiotyk Duomox

Post autor: lorema » 16 maja 2011, 14:14

Mój syn codziennie bierze probiotyk (jedną kapsułkę Lacidofilu) ale kiedy dostaje antybiotyk to probiotyk jest dwa razy dziennie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Leki Niezwiązane Bezpośrednio z NZJ”